Ihastus antoi pakit, epäilen perustelua?
Eli harrastan erästä lajia missä suurin osa on miehiä harjoituksissamme. Olen pidemmän aikaa käynyt silmäpeliä erään miehen kanssa ja tullaan hyvin juttuunkin mitä nyt vähän yleensä pystyy treenien lomassa juttelemaan. Ihastusta ollut selkeästi ilmassa puolin ja toisin ja tiedän että hän on sinkku. Yksi päivä rohkasin itseni ja sanoin miehelle että hän on kiva tyyppi ja ehdotin että mennäänkö syömään treenien jälkeen yhdessä. Mies kieltäytyi ja sanoi olevansa niin mustasukkainen ettei usko minkäänlaiseen tulevaisuuteen kanssani koska olen kuulemma liian sosiaalinen nainen miesten kanssa. Minusta se oli loukkaavasta sanottu ja mietin oliko tämä tekosyy vai voiko joku todella ajatella tuolla lailla? En ole ruma tai läski.
Kommentit (76)
Ainakin oli rehellinen mies, olisi ollut paljon parempiakin tekosyitä millä kieltäytyä.
Mietin lähinnä sitä että miten paljon naista tasokkaampi pitää miehen olla että saa naisen tekemään kerrankin suoran aloitteen..?
Vierailija kirjoitti:
Mietin lähinnä sitä että miten paljon naista tasokkaampi pitää miehen olla että saa naisen tekemään kerrankin suoran aloitteen..?
Ei välttämättä kovinkaan tasokas, jotkut naiset on vaan räväköitä ja rohkeita ja ei ujostele tai esitä vaikeasti tavoiteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa uskoa varoitukseen. Voi suhteesta silti tulla jotain, jos saat vakuuttuneeksi aikeistasi. Toisaalta jos olet luonteeltasi avoin, mies voisi alkaa rajoittaa käytöstäsi. Hän on jo varoittanut.
Kuka hullu aloittaisi suhteen tuollaisen miehen kanssa? Hän loukkasi aivan tarkoituksella, halusi sanella millaiseksi ap:n pitää muuttua että kelpaisi. Ja sinä kehotat vakuuttelemaan mustasukkaiselle aikapommille, että ap osa sopeutua vaatimuksiin.
Kaikilla ei ole kyllä varoituskellojen piuhat kytketty.
Vierailija kirjoitti:
Tasokkaampi kuin sinä.
Olettaen että kertomasi ap on totta niin mieshän sanoi niin kuin asia on. Kuinka moni palstan vouhkottaja pystyy siihen?
Kyllä minäkin naisena miettisin kaksi kertaa jos olisin ihastunut mieheen jolla synkkaa vähän liiankin hyvin muiden naisten kanssa. Anteeksi jos olen ihminen enkä naistenlehden kansikuvarobotti joka on 'rohkea ja räväkkä koska vain ja menee vaikka kuuhun ilman happilaitetta kun on niin paras!'. En minä ainakaan. Olen haavoittuvainen ja inhimillinen olento enkä mikään musiikkivideobitchi. Voin todellakin ymmärtää jos jollain miehellä on samantyyppiset epäilyt jonkun suhteen.
Se on jo pitkään katsonut miten flirttailet kaikkien kanssa treeneissä
Mies ei vaan ollut kiinnostunut tarpeeksi. Jos olisi niin ei tuollainen olisi mikään este. Ehkä vähän kömpelö tekosyy mutta ehkä hän ei vaan halunnut pahoittaa mieltäsi.
Harvinainen helmi tuo mies – rehellisyytensä puolesta. Minusta hän toimi kauniisti kertoessaan oikean syyn. Ap voi nyt jatkaa eteenpäin omana itsenään.
En itsekään haluaisi kovin mustasukkaista kumppania, olisin kiitollinen, jos asia selviäisi alkuvaiheessa.
ja vaikka ei olisi mitenkään mustasukkainen,kuka nyt kiertopokaalia..? yllättävän paljon että luullaan joka asiaa kiinostukseksi, ties miksi.
sitäpaitsi vastaavia useimmat ovt huomanneet kun naikkonen joka tapauksessa vahtaa mieshenkilöä. jopa perässä ravaamista. itketään kukas se nyt oli (VAIKKA EI OLE MITENKÄÄN TÄTÄ NAIKKOSTA KYSELTY MITENKÄÄN ROIKKUMAAN, SEURAILEMAAN KUKAMIEHEN KANSSA KULLOINKIN ON SEURASSA).
Ajattelin, jos itse sanoisin noin, kuin se mies niin se tarkoittaisi kohdallani, että tunnen itseni mitättömäksi seurassasi. Itsetunto olisi matalalla.
M28
Ei hätäpäissään keksinyt parempaakaan selitystä. Oikea syy on, ettet kiinnosta, ainakaan tarpeeksi.
Mitä väliä, mikä se syy oli? Mies ei ollut riittävän kiinnostunut. Jos olisi ollut, niin ei olisi kieltäytynyt, vaikka olisi saattanut joutua kokemaan mustasukkaisuutta.
Oikeastaan en edes ymmärrä, miksi pitää antaa joku syy. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Omasta mielestäni syitä voi kysellä vain silloin, kun on oikeasti ollut pitkä sitoutunut parisuhde ja toinen on sitä päättämässä, mutta silloinkaan ei ole automaattisesti oikeutettu saamaan mitään syytä.
Mies oli varmasti rehellinen. Kuka nyt sanoisi itsestään jotain noin negatiivista huvikseen, vielä kun liikutte samoissa porukoissa. Eksäni sanoi alkuvaiheessa, että hänen äkkipikaisuudestaan voi tulla meidän suhteessa iso ongelma. Joo, enpä tajunnut mitä sillä tarkoitti ja nyt sitten rakentelen mielenterveyttäni hiljalleen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kamppailu-ja voimalajien harrastajat ovat kehnolla itsetunnolla varustettuja ylipäätään.
On plussaa että tapaamasi tiesi sen itsekin.
Tämähän ei koske ap:ta tai muita naisia
Vierailija kirjoitti:
Se on jo pitkään katsonut miten flirttailet kaikkien kanssa treeneissä
Se tapa millä hänet viedään mattoon.... nam
Vierailija kirjoitti:
Kamppailu-ja voimalajien harrastajat ovat kehnolla itsetunnolla varustettuja ylipäätään.
On plussaa että tapaamasi tiesi sen itsekin.
Perustuuko tuo olettama omiin kokemuksiisi?
Vierailija kirjoitti:
Olettaen että kertomasi ap on totta niin mieshän sanoi niin kuin asia on. Kuinka moni palstan vouhkottaja pystyy siihen?
Kyllä minäkin naisena miettisin kaksi kertaa jos olisin ihastunut mieheen jolla synkkaa vähän liiankin hyvin muiden naisten kanssa. Anteeksi jos olen ihminen enkä naistenlehden kansikuvarobotti joka on 'rohkea ja räväkkä koska vain ja menee vaikka kuuhun ilman happilaitetta kun on niin paras!'. En minä ainakaan. Olen haavoittuvainen ja inhimillinen olento enkä mikään musiikkivideobitchi. Voin todellakin ymmärtää jos jollain miehellä on samantyyppiset epäilyt jonkun suhteen.
Olet fiksu nainen. T. mies
Se ei on avaisana, ei perustelut.
Kannattaisi varmaan kysyä siltä mieheltä että oletko tosissasi.