Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheellinen mies on ihastunut minuun - Toiminko oikein?

Vierailija
18.05.2014 |

Olen 27-vuotias sinkku ja 4-vuotiaan tytön äiti. Olen eronnut noin puoli vuotta sitten, eikä uusi suhde vielä tunnu ajankohtaiselta. Nyt kuitenkin olen tahtomattani ajautunut tilanteeseen jossa perheellinen mies on ihastunut minuun.
Kaikki alkoi siitä kun tutustuin tähän kyseiseen mieheen leikkipuistossa noin kuukausi sitten. Olin siellä tyttäreni kanssa ja mies omien lapsiensa kanssa. Meidän lapset ovat melko samanikäisiä ja he viihtyivät toistensa seurassa hyvin. Sen vuoksi vaihdoimmekin puhelinnumeroita, jotta lapset voisivat leikkiä jatkossakin yhdessä.
Olemme olleet tämän jälkeen moneen otteeseen tyttäreni kanssa tämän miehen ja hänen lastensa kanssa leikkimässä. Mies ei koskaan ole osoittanut minua kohtaan mitään kiinnostusta ja itsekkin olen pitänyt häntä vain kaverina, etenkin kun hän on naimisissa ja vaikkei olisikaan, ei uusi suhde tosiaan tunnu vielä ajankohtaiselta, kuten jo sanoinkin. Lisäksi meillä on jonkin verran ikäeroa. Ei sillä että ikäerossa olisi jotakin vikaa, mutta kuitenkin.
Eilen olin juhlimassa ystäväni syntympäivää eräässä baarissa. Tämä kyseinen mies sattui olemaan samassa baarissa ystäviensä kanssa ja ehdoti minut siellä nähtyään että liittyisimme heidän seuraansa. Suostuimme ja ilta menikin sitten heidän seurassaan. Mies oli jälleen kaverillinen, ei siis yrittänyt mitään. Hetki sitten mies kuitenkin lähetti tekstiviestin jossa kertoi olevansa ihastunut minuun. Olin aivan ällikällä lyöty. En todellakaan osannut odottaa mitään tuollaista sillä mitään merkkejä ei ole ollut. Vastasin miehen viestiin, kerroin että olen suoraan sanottuna puulla päähän lyöty, sillä olen koko ajan ajattelut että olemme vain kavereita. Lisäksi tein selväksi että ei ole mielestäni miehen vaimoa kohtaan oikein jatkaa lasten "leikkitreffejä" jos mies tuntee niin kuin tuntee.
Tämän jälkeen miehestä ei ole kuulunut.
Toiminko teidän mielestä oikein?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 19:19"]

Minkä ikäinen mies on?

[/quote]

35-vuotias

Vierailija
22/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 19:35"]

Toimit ihan oikein.

Itse en edes vaihtaisi numeroita kenenkään miehen kanssa puistossa tai muuten. Sekään ei olisi reilua miehen vaimoa kohtaan (tai minun tapauksessani minun miestäni kohtaan).

[/quote]

Kunnioitan mielipidettäsi, mutta samaan hengenvetoon en voi olla miettimättä oletko todella sitä mieltä että miehelläsi ei saisi olla naispuolisia kavereita ja toisin päin? Minusta sukupuolen ei pitäis olla mikään ongelma kaveruudelle. Kyllä minulla ja miltei jokaisella ystävällänikin on ollut aina miespuolisia kavereita, niin parisuhteessa kuin sinkkunakin. Toki jotkut ihmiset voivat olla näissä asioissa sitten tiukempia/erilaisia. Ihmettelin vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa vielä ja käräytä.

Vierailija
24/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mielestäni toimit oikein.

Vierailija
25/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit oikein..paitsi jos itsekin olet ihastunut? Puolet avioliitoista päätyy eroon, en tiedä avoliitoista, varmaan enemmän.

Vierailija
26/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Sä et vaan ymmärtänyt antaa kun annoit ymmärtää. oiskohan kannattanut olla selkeämpi siitä että lapselle ovat kavereita ja sinua ei kiinosta. ja kun sua ei kiinnostanut niin miksi istuit samaan pöytään kun vaimo ei kerran ollut paikalla? etsä mitään ajautunut tilanteeseen Sä hakeuduit sen miehen seuraan ja istuit pöytään. Sä olet kaveerannut sen kanssa leikkikentällä lasten varjolla. Sä oot lähettänyt kiinnostuksen signaalia vaikka sun ei ole ollut tarkoitus. Ota oppia. ehkä tietoisesti ole ollut tarkoitus. nyt sitten täällä ponkitytät omaa soimaavaa omatuntoasi kun tiedät että oma käytös on ollut ristiriidassa motiiviesi kanssa. Kyllä mä naisena heti tiedän miehen kiinnostuksen etenkin jos mua itseä ei kiinosta ja osaan viheltää pelin poikki ja antaa kylmää kylkeä tarpeeksi. Et tainnu olla ihan kylmä miehen ihailulle itsekään...

Vierailija
27/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 20:07"]

No Sä et vaan ymmärtänyt antaa kun annoit ymmärtää. oiskohan kannattanut olla selkeämpi siitä että lapselle ovat kavereita ja sinua ei kiinosta. ja kun sua ei kiinnostanut niin miksi istuit samaan pöytään kun vaimo ei kerran ollut paikalla? etsä mitään ajautunut tilanteeseen Sä hakeuduit sen miehen seuraan ja istuit pöytään. Sä olet kaveerannut sen kanssa leikkikentällä lasten varjolla. Sä oot lähettänyt kiinnostuksen signaalia vaikka sun ei ole ollut tarkoitus. Ota oppia. ehkä tietoisesti ole ollut tarkoitus. nyt sitten täällä ponkitytät omaa soimaavaa omatuntoasi kun tiedät että oma käytös on ollut ristiriidassa motiiviesi kanssa. Kyllä mä naisena heti tiedän miehen kiinnostuksen etenkin jos mua itseä ei kiinosta ja osaan viheltää pelin poikki ja antaa kylmää kylkeä tarpeeksi. Et tainnu olla ihan kylmä miehen ihailulle itsekään...

[/quote]

Mitää??? Kaikki kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa on kiinnostuksen ilmaisua? Mistä lähtien? Ehkä jossain Afganistanissa on näin???

Ap, teit ihan oikein. Miehen viestittely oli typerää. Harmi, ettei hän ollut kunnon ihminen, jonka kanssa olisit voinut olla vaikka tuttava,

Vierailija
28/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien avioliitot ja parisuhteet ole aina kunnossa ja toimivia, voi olla että mies etsii uutta ja parempaa ennenkuin lopettaa edellisen suhteen, niin moni toimii. Jos sinä et ole ihastunut niin kerro se, hän voi sitten katsella uutta ihastuksen kohdetta muualta! Harvemmin mies ja nainen numeroita vaihtaa jos ei ole jotain mielessä!

Vierailija
29/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 20:15"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 20:07"]

[/quote]

Mitää??? Kaikki kanssakäyminen vastakkaisen sukupuolen kanssa on kiinnostuksen ilmaisua? Mistä lähtien? Ehkä jossain Afganistanissa on näin???

Ap, teit ihan oikein. Miehen viestittely oli typerää. Harmi, ettei hän ollut kunnon ihminen, jonka kanssa olisit voinut olla vaikka tuttava,

[/quote]

Tarkoitan eniten känniltaa ois kanattanu olla istumatta seuraan. Siitä se äijä ispiksensä on ottanut.

Vierailija
30/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 19:35"]

Toimit ihan oikein.

Itse en edes vaihtaisi numeroita kenenkään miehen kanssa puistossa tai muuten. Sekään ei olisi reilua miehen vaimoa kohtaan (tai minun tapauksessani minun miestäni kohtaan).

[/quote]

Kunnioitan mielipidettäsi, mutta samaan hengenvetoon en voi olla miettimättä oletko todella sitä mieltä että miehelläsi ei saisi olla naispuolisia kavereita ja toisin päin? Minusta sukupuolen ei pitäis olla mikään ongelma kaveruudelle. Kyllä minulla ja miltei jokaisella ystävällänikin on ollut aina miespuolisia kavereita, niin parisuhteessa kuin sinkkunakin. Toki jotkut ihmiset voivat olla näissä asioissa sitten tiukempia/erilaisia. Ihmettelin vain.

[/quote]

Heh ja nytkin heti nähtiin, miten kiva kaveri se mies olla haluaa :)

Vierailija
31/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi sä kysyt, toimitko oikein? Ketä kohtaan sä olisit toiminut väärin?

Vierailija
32/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 20:02"]

Toimit oikein..paitsi jos itsekin olet ihastunut? Puolet avioliitoista päätyy eroon, en tiedä avoliitoista, varmaan enemmän.

[/quote]

Törkeä mielipide. Anteeksi nyt vaan.

Vierailija
33/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun toimit ihan väärin, kyllä pistää vihaksi yh:t, jotka ei iske heti saaliiseen kun voivat.

Vierailija
34/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kaikki naiset noin korkean moraalin omaavia.

Vierailija
35/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toisaalta aloittaja ei halunnut edes suhdetta, että en nyt tiedä, oliko kyse korkeasta moraalista?

Vierailija
36/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on korkea moraali, kun et varattuun haksahda! Ymmärrät niitä vaimoja, jotka luottavat pettävään mieheensä! Useinkaan syy ei ole vaimon, vaan seikkailunhaluisen, valloitushaluisen miehen, vaikka pettävät miehet syyttävätkin kaikesta vaimoaan (pihtaa, ei välitä, ei huolehdi, ei kiinnosta...).