Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juuu, olen kesän työtön, mutta silti!

Vierailija
18.05.2014 |

Mies tuumasi, että minä hoidan lasten siirrot omiin huoneisiinsa mikä käytännössä tarkoittaa kellarin tyhjennystä ja järjestämistä roinasta (lattiasta lähes kattoon laatikoita, säkkejä yms), vaatehuoneen tyhjentämistä ja roinan pois heittämistä, 3 eri mh vaatekaappien tyhjentämistä ja järjestämistä jne.jne Tässä työhuoneen kaapissakin 7 hyllyä täynnä papereita, kansioita ja ties mitä.

Lisäksi minun vastuullani on tuon lasitetun teraasimme tyhjennys, imurointi, peseminen ja järjestäminen sekä kesäkuntoon laittaminen.

En tiedä mitä sanoa, en ainakaan miehelle mitään, itkettää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 12:39"]

ap, tilaa vaihtolava pihaan viikoksi ja viskaa sinne suoraan kaikki sellainen mihin ei ole yli kahteen vuoteen koskettu.

[/quote]

Puoleen vuoteen.

Mä oikein odotan, että tulisi pari viikkoa sellaista aikaa ettei olisi muuta ja voisi keskittyä kodin raivaamiseen. Mutta siis ihan omasta halusta. Into lopahtaisi tasan siinä vaiheessa kun joku, kuka tahansa, tulisi listaamaan mitä pitää tehdä.

Kyllä pistäisi tökkimään ihan toden teolla jos oma mies käskyttämään alkaisi taka-ajatuksella, että meillähän ei makoilla tekemättä mitään. Ei tarvitse aikuista ihmistä käydä paimentamaan.

Vierailija
22/22 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaisi tuollainen määrä turhaa kamaa nurkissa. Siivoaisin ilomielin rojut pois. Jos kantaminen hirvittää, laita roskiin menevät kamat yhteen säkkiin, kirpparille menevät toiseen säkkiin ja käske miehen kantaa ne pois sieltä kellarista pihalle, kun tulee töistä. Kai mies on varannut peräkärryn valmiiksi pihaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla