kesä, bikinit, miehet, raskaus
Että ottaa päähän!! Olen raskaana, puolessa välissä. Jesjes. Asumme kerrostalossa ja pihallamme on kolme naista ottamassa bikineissä aurinkoa. Mieheni heitä tietysti katteli kun on paljasta pintaa. Minua sen sijaan ärsyttää. En näytä itse mitenkään hyvälle tämän mahani kanssa. Hormonit ja sen sellasta vissii vaikuttaa tähän että itken vessassa.
Kommentit (8)
Kyllä aika moni saisi raskaana olevaankin tulemaan...
http://sabinaaubg.files.wordpress.com/2011/02/pregnant-women.jpg
Itse raskaana ollessani kun oli tosi kuuma kevät ja alkukesä (la heinäkuussa) niin ihan pokerilla menin kokonaan lasiselle partsille ottaa arskaa bikineissä tuulettimen kanssa ja päätin olla välittämättä kun ihmiset tuijotti valkoista valasta. Vastapäisen talon partsilla nuori timmi tytsy otti kans bikineissä arskaa ja aaai että ku ahisti..etenki jos ukko ois siinä sitä kuolannu. Mut ajattelin et ihan sama, kohta beibi tulee ja se on parasta ikinä! <3
Voi taivas. Kerää itsesi nainen. Ensinnäkin niilä naikkosilla on täysi oikeus ottaa omalla pihallaan aurinkoa niin et nyt mee niille ainakin kiljumaan. Kyllä se siitä kun pusket sitten vauvan pihalle ja saat kiinteytettyä paikkoja.
Heitä biksut vaan rohkeasti päälle ja mene ulos aurinkoon!
Vaan kyllähän tuo varmasti ärsyttää, voit yrittää kertoa miehellesi, mutta mä uskon et miehet nyt vaan jää tuijottamaan puolialastomia naisia muulloinkin. Huolimatta siis siitä, miltä oma kulta näyttää.
mää ainakin pistin raskaanakin bikinit päälle ja ulos, eipä tarvinnut vetää vatsaa sisään tai muutakaan :D ja la oli elokuun alussa eli koko kesä meni isolla vatsalla..
Kovettuiko miehesi peenis, tumputtiko katsellessaan biksumimmejä? Jätä se sika, olet ansainnut megameisselimamun.
Voimia