Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen 6v poika, todella outo?

Vierailija
18.05.2014 |

Joka ilta tyydyttää itsensä niin ,että hinkkaa mahalleen sitä patjaan... Kun kävin eilenkin kuiskaan öitä niin teki sitä ihan hiessä... Onko muka normaalia? Miehelle sanonu että puhuu pojalle...mutta ei..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai iteki joskus runkkaat?

Vierailija
22/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojan unnutus häiritsee niin laitatte hänelle oman huoneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirjoitat heti otsikkoon "todella outo", viittaa siihen, ettet paljoa pojasta välitä ja halusit varmasti saada vahvistusta täältä sille, että poika todellakin on outo, jotta voisit silmät kiiluen ja suu vaahdossa mennä kertomaan sen miehellesi.

Annas kun arvaan. Olet raskaana ja odotat poikaa tai olet juuri synnyttänyt pojan ja nyt haluat, että tämä teidän yhteinen poika saisi kaiken miehesi huomion ja alkaisi pitää vanhempaa poikaansa "todella outona". Tai sitten olet muuten vaan mustasukkainen niitten isä-poika -jutuista.

Tai sinua kyrsii miehesi ex-vaimo. Kauniimpi kuin sinä?

Vierailija
24/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pojalla on yhteinen huone siskon kanssa, niin eipä siinä ole unnutukselle oikein muita vaihtoehtopaikkoja... Tämänkin takia aikuisten olisi hyvä järjestää lapsille hieman yksityisyyttä, esimerkiksi sermeillä, jos ei ole mahdollisuutta omiin huoneisiin.

Vierailija
25/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä on kyllä jotain outoa meneillään perheessä jos 6v tekee noin....

Vierailija
26/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 14:46"]No mun mielestä on kyllä jotain outoa meneillään perheessä jos 6v tekee noin....

[/quote]

lainaappa huvikses vaikka kirjastosta kirjoja, jotka käsittelee lapsen seksuaalisuutta ja seksuaalikasvatusta.

Vierailija
27/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on seksuaalinen pienestä pitäen

Vierailija
28/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erolapsilla aivan normaalia. Lapsi korvaa läheisyyden (äidin) puutetta itsetyydytykseen. Ehkä miehesi voisi huomioida poikaansa enemmän?

Vierailija
29/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan normaalia toimintaa!!! Itse aloitin kyllä vasta noin 8-9vuotiaana peiton alla laitoin lelukoiran(pehmolelu) pippelin päälle siis kalsarit jalassa niin hinkutin sitä vasten ja tuntui hyvältä!!! Vaatteiden läpi hinkkaamisen aloitin 10v ja käteenvetämisen 12v ja eka kerran spermaa tuli 13vanhana!!! Nyt oon jo kokenut RUNKKARI..Vedän joka päivä 3 - 7krt käteen!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän