Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko laastari?

Vierailija
02.05.2025 |

Onko fiksua jäädä jos epäilee olevansa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan itse olla miesystävälleni + miesystäväni saattaa olla muulle vähän niin kuin laastari. Että näin. 

Vierailija
2/13 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä haittaa jos on pysyvä laastari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kysynyt? 

Vierailija
4/13 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tiesin itse, kun toisella oli hyvän alun jälkeen jatkuva tarve kertoa, miten hirveä ihminen exänsä oli. Jos tyyliin kahvimukistakin tulee mieleen, miten ärsyttävä tapa exällä oli juoda kahvia, niin oli helppo todeta ettei toinen nyt ihan taida olla yli entisestään :D

Vierailija
5/13 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin aikoinaan jätetyksi ja asia oli mielessäni vielä kesken, kun tapasin nykyisen vaimoni. Ajattelin, että hetken hupi piristää mieltä ja auttaa unohtamaan exän. Pian kuitenkin huomasin, että olen hänen kanssaan paljon onnellisempi kuin exän kanssa ikinä.

Nyt yhteiseloa on jatkunut jo neljännesvuosisata. Aika kestävä laastari siis. Exä tosin joskus valitti, etten ollut häntä koskaan rakastanutkaan, kun pääsin niin nopeasti yli. Ei sekään paikkaansa pitänyt, mutta olkoot vaan siinä uskossa.

Vierailija
6/13 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulin aikoinaan jätetyksi ja asia oli mielessäni vielä kesken, kun tapasin nykyisen vaimoni. Ajattelin, että hetken hupi piristää mieltä ja auttaa unohtamaan exän. Pian kuitenkin huomasin, että olen hänen kanssaan paljon onnellisempi kuin exän kanssa ikinä.

Nyt yhteiseloa on jatkunut jo neljännesvuosisata. Aika kestävä laastari siis. Exä tosin joskus valitti, etten ollut häntä koskaan rakastanutkaan, kun pääsin niin nopeasti yli. Ei sekään paikkaansa pitänyt, mutta olkoot vaan siinä uskossa.

Ihana kertomus häihin <3

"Otin sut laastariksi, mutta olitkin ihan kiva niin tässä sitä ollaan :)"

Ja häistä suoraan avioeropapereita tulostamaan.

Vierailija
7/13 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarit on parhaita

Vierailija
8/13 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin vastata, että kyllä aika näyttä, mutta sit tajusin, että tiedän yhden parisuhteen, joka alkoi laastarihommana ja just juhlivat 25v hääpäiväänsä. Lapsetkin jo aikuisia.

Vierailija
9/13 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks miesystävä oli laastari. 

Ei ollut fiksua jäädä. 

Alkuun ei tiennyt, mutta tunteet haihtui nopeasti pois. 

Vierailija
10/13 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laastarit on parhaita

Laastari-mies on pahin kaikista. Narsisti. Koska valitsee sen "parhaimman ja kunnollisimman." Just semmosia narsistit on naisille alkuun. Kyllä sitä edellistä renttua tulee nopeasti ikävä. 

Vierailija
11/13 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani tai suhde on pelkkä laastari, eikä siihen kehity muita merkityksiä, ei suhde ole pitkäikäinen.

Eräs tuttavani oli suhteessa, joka oli molemmille osapuolille laastari. Se oli aluksi hyvä suhde, mutta sitten he erosivat. Tuttavani kertoi, että ei ollut päässyt yli edellisen puolison kuolemasta, joten uusi kumppani ja suhde häneen alkoi tuntua väärältä.

Vierailija
12/13 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laastarit on parhaita

Laastari-mies on pahin kaikista. Narsisti. Koska valitsee sen "parhaimman ja kunnollisimman." Just semmosia narsistit on naisille alkuun. Kyllä sitä edellistä renttua tulee nopeasti ikävä. 

Itsekö et ole vastuussa omista miesvalinnoistasi? Typerä nainen.

Vierailija
13/13 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä tiesin itse, kun toisella oli hyvän alun jälkeen jatkuva tarve kertoa, miten hirveä ihminen exänsä oli. Jos tyyliin kahvimukistakin tulee mieleen, miten ärsyttävä tapa exällä oli juoda kahvia, niin oli helppo todeta ettei toinen nyt ihan taida olla yli entisestään :D

No tämäpä juuri. Eräs ex halusi joka ikinen ilta saunassa puhua jollakin tapaa exästään, hyvässä ja pahassa. Aikani sitä kuuntelin ja suutuin lopulta. Mitta oli lopullisestk täysi kun tämä ex-eukko alkoi tuomaan romua autoaan vielä korjattavaksi exälleni. Lisäksi flirttaili oman siskoni kanssa estoitta illanvietossa ja taksissa vielä kähmikin tätä. Nyt on sitten viihtynyt hiljaisen hissukan kanssa useamman vuoden mutta yrittää aina kännissä alkaa juttelemaan mulle somessa. Säälittävää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi