Mikä on fyyisesti raskainta työtä, jota olet tehnyt?
Kommentit (26)
Teurastamon altaan- ja mollanpesijä. Jumalaton kiire ja epäergonominen työasento sekä 80kg painavat altaat.
20 vuotta olen ollut timpurina ja kai se lasketaan raskaaksi työksi varsinkin näin naisena. :) Itse pidän siitä että pystyn työn ohessa pitämään kuntoni hyvänä ja kropan kuosissa, ei tarvitse salille lähteä työpäivän jälkeen...
Heinätyöt.
Työsuhteista varmaan osuuspankin siivoaminen.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:19"]
Mäntytukkien juontaminen paljain käsin tai tukkisaksia apuna käyttäen (rukkaset, tietty) metsästä tienlaitaan pinoon kuljetusta odottamaan raivaamattomalla mökkitontilla.
[/quote]
Tää on ollut todella raskasta! Mäntytukit painavat n. 150 kilosta ylöspäin.
Olisikohan kyseessä kuitenkin olleet mäntykuidut?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 11:08"]
Outoa että joku alapeukutti turvatarkastajaa. Kai hänkin saa vastata jos se tosiaan on (onneksi) ollut se raskain duuni :D
[/quote]
Ihmettelin samaa! Olihan ne pitkät vuorot (joskus 12h, joskus jopa 15h) väsyttäviä, koko ajan jalkojen päällä ja kun Helsinki-Vantaalla on parketti, niin sen kyllä huomasi jaloistaan työvuoron päätteeksi. Se näkymätön työ, ruumaan menevän matkatavaran tarkastus joskus kävi ruumiillisesta työstä, kun painavia matkalaukkuja ja muita nosteltiin ja availtiin.
Mutta onnekas olen ollut töiden suhteen.
t: se entinen turvatarkastaja
Mäntytukkien juontaminen paljain käsin tai tukkisaksia apuna käyttäen (rukkaset, tietty) metsästä tienlaitaan pinoon kuljetusta odottamaan raivaamattomalla mökkitontilla.