Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko poikalapsesi homoperheeseen tukiperheeseen?

Vierailija
17.05.2014 |

Minä tietenkin antaisin, mutta entä te?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitatko että he ovat KAIKKI niin impulssivisia ihmisia,että innostuvat helposti hupista alaikäisten kanssa. Vai...siis onko se meidän tuttu on sellainen "iloinen "joka ei mitään jätä väliin...ei lapsiakaan... :(((

Vierailija
22/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten kummastelen edelleen....jos täällää ovat siitä mielista että he pojat ovat harrastavat "rakkautta" ilman rajoja..niin miksi Suomessa niin paapotaan heitä...ja vaikka heidän toimensa sivussa voi olla jopa rikollistakiin...niin miksi leikitte kaikki niin suvaitsevia... Olen edellenkiin sama mielta,että oikeasti hyväksyn kaikkia ihmisia mutta me ei saadaan hyväksyä lapsien hyväksikäyttö. Tämä kanta pitää olla myös kaikille selvä myös "vähimmistölle". Sitten pitää lopetta tää suvaitsevaisuus vouhutus!!!! Jos homous johtaa väistämättä pedofiliaan niin heidän toiminta ja käyttäytyminen on sairasta ja asia rikollistettava välittömästi. En ymmärrä tätä teidän jahkailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Miksi täällä sotketaan homous ja pedofilia?

Tiedän vain yhden pedofiilin ja hän on hetero. Sen perusteellahan kaikkien heteroiden pitäisi olla pedoja?

Vierailija
24/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin. Kyl ne veteläpyllyt hakkb:D

Vierailija
25/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 01:24"]

Minä sitten kummastelen edelleen....jos täällää ovat siitä mielista että he pojat ovat harrastavat "rakkautta" ilman rajoja..niin miksi Suomessa niin paapotaan heitä...ja vaikka heidän toimensa sivussa voi olla jopa rikollistakiin...niin miksi leikitte kaikki niin suvaitsevia... Olen edellenkiin sama mielta,että oikeasti hyväksyn kaikkia ihmisia mutta me ei saadaan hyväksyä lapsien hyväksikäyttö. Tämä kanta pitää olla myös kaikille selvä myös "vähimmistölle". Sitten pitää lopetta tää suvaitsevaisuus vouhutus!!!! Jos homous johtaa väistämättä pedofiliaan niin heidän toiminta ja käyttäytyminen on sairasta ja asia rikollistettava välittömästi. En ymmärrä tätä teidän jahkailua.

[/quote]

Sun pääs on niin täynnä Kremlin propagandaa, että parempi vaan jos painut takaisin sinne itärajan taakse. Suomeen ei todellakaan kaivata mitään suvaitsemattomia ryssiä. Ottaisit asioista edes selvää ennen kuin suollat tuollaista sontaa näillä palstoilla. Venäjällähän on edelleen tuhansia katulapsia, jotka asuvat viemäreissä ja ties missä ulkosalla. Lisäksi orpoja ja vammaisia pidetään keskitysleirioloissa. Siinäpä vasta hienoa moraalia ja perhearvoja. 

Vierailija
26/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki homot eivät ole pedofiileja, mutta osa on. Homoseksuaalien yhteisöissä ei ole tehty pesäeroa, pedofiileihin vaan setan toiminnassa on mukana pedofiilejakin.

Osa homoista kiinnostuu nuorista ja poikamaisista miespuolisista henkilöistä. Osa kiinnostuu alaikäisistä pojista.

Eräs tuttu homo kertoi olleensa kylässä juuri tällaisen miehen luona joka kerskaili matkoilaan jossa tapaili nuoria poikia. Monella homolla o hyväksikäyttö tausta, on vietelty nuorena.

Osa tästä väestä ajaa sitä, että myös pedofiiltkin hyväksyttäisiin ja ihan setan piirissä oleilevat.

Vierailija
27/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin morsian vois ottaa päänsä pois perseestään ja tuulettaa sen kotimaan propagandapaskan sieltä ulos. "Mäkin oo tosi suvaitsevainen ja mulla on venäläinen kaveri, mutta en kyllä sille antais yhtään kenenkään lapsia, kun joskus luin lehdestä, että venäläiset raiskaa lapsia. Ihana ihminen kyllä muuten se venäläinen on, mutta noihin lastenraiskauksiin kyllä pitäis jonkun puuttua!111!!"

Vierailija
28/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 01:39"]

Kaikki homot eivät ole pedofiileja, mutta osa on. Homoseksuaalien yhteisöissä ei ole tehty pesäeroa, pedofiileihin vaan setan toiminnassa on mukana pedofiilejakin.

Osa homoista kiinnostuu nuorista ja poikamaisista miespuolisista henkilöistä. Osa kiinnostuu alaikäisistä pojista.

Eräs tuttu homo kertoi olleensa kylässä juuri tällaisen miehen luona joka kerskaili matkoilaan jossa tapaili nuoria poikia. Monella homolla o hyväksikäyttö tausta, on vietelty nuorena.

Osa tästä väestä ajaa sitä, että myös pedofiiltkin hyväksyttäisiin ja ihan setan piirissä oleilevat.

[/quote]

Sulla on varmaan lähteet tälle väitteelle, että seta ajaa pedofiilien asiaa?

Vierailija
29/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ruvetaan riidelemaan. Eikö pystytä keskustella rakentavasti. Ei me haluttaan syytömiä syylistä,mutta mielta he ovat itse asiasta??? Kertoisi joku rehellisesti. Onko olemassa joku tutkimus asiasta tai näyttö??? Miksi asiasta ei voi otta selvä? Miksi pitää vaelta pimeydessä,vai onko oikeasti KAIKILLE ihan sama??? Itse homot ei välitä,eivätkä heidän vastustajat,eivatkaa kukaan muu..olemme kaikki kun pässien lauma vailla tarkoitus perää ja suunta!!! Sellaisia älyvapaita zombeja. Toisalta suututtaa homoen puolesta jos heitä syyttää haukkuvat!!! Mutta eivät hekään tekevät mitään mainensa puhdistamisen vuoksi-se just myös ihmityttä kovasti.

Vierailija
30/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaaleja ei saa syrjiä ja kohdella huonosti, mutta minusta he eivät sovellu tukiperhetoimintaan. Tukiperhettä hakevat haluavat oman vaikean tilanteen takia tasapainoa ja luotettavuutta ja mahdollismman tressitöntä aikaa lapselle.

He eivät sovellu miksikään tasa-arvoisen lain koekentäksi ja suvaitsevaisuuden esitaistelijoiksi. Tukiperhettä haluavalla perheellä ja lapsilla on jo tarpeeksi vaikeaa jotta he ansaitsivat lisätaakkaa.

Homoseksuaalilla monesti on ongelmia ja hänellä on oman identiteettinsä kanssa pähkäiltävää.

Vierailija
31/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti antaisin. Olisin iloinen jos lähipiirissämme olisi tuollainen homoperhe. Se olisi ehkä luontevin keino kasvattaa suvaitsevainen lapsi.

Vierailija
32/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 01:47"]

[/quote]

[/quote]

Ei lähdettä enkä väitä, että seta ajaa heidän asiaansa, mutta he eivät tee pesäeroa. Olen itse istunut setan toimistossa ja keskustellut kaikenlaisten ihmisten kanssa siellä.

Vierailija
33/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ruvetaan riidelemaan. Eikö pystytä keskustella rakentavasti. Ei me haluttaan syytömiä syylistä,mutta mielta he ovat itse asiasta??? Kertoisi joku rehellisesti. Onko olemassa joku tutkimus asiasta tai näyttö??? Miksi asiasta ei voi otta selvä? Miksi pitää vaelta pimeydessä,vai onko oikeasti KAIKILLE ihan sama??? Itse homot ei välitä,eivätkä heidän vastustajat,eivatkaa kukaan muu..olemme kaikki kun pässien lauma vailla tarkoitus perää ja suunta!!! Sellaisia älyvapaita zombeja. Toisalta suututtaa homoen puolesta jos heitä syyttää haukkuvat!!! Mutta eivät hekään tekevät mitään mainensa puhdistamisen vuoksi-se just myös ihmityttä kovasti.

[/quote]

Rakentavaa keskustelua on sanoa homoja pedofiileiksi? Ehkä teillä Venäjällä on näin, mutta täällä Suomessa ollaan fiksumpia ja täällä tuota pidetään ala-arvoisena paskapuheena.

Vierailija
34/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi et itse tee mitään venäläisten maineen parantamiseksi vaan lähinnä toitotat samaa Kremlin propagandaa jatkuvasti? Oletko itse vastuussa esim. venäläisten rikollisten puuhista? Suomen vankiloissa venäläiset ovat erittäin yliedustettuina suhteessa venäläisten määrään Suomessa.

Suurimmalla osalla homoista ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa eivätkä he ole millään lailla vastuussa pedofiilien teoista. Lisäksi myös heterot voivat olla yhtä hyvin pedofiileja. Eli kenen tässä nyt oikein pitää alkaa puhdistaa ja kenen mainetta? 

Vierailija
35/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 01:52"]

[/quote]

[/quote]

Ei lähdettä enkä väitä, että seta ajaa heidän asiaansa, mutta he eivät tee pesäeroa. Olen itse istunut setan toimistossa ja keskustellut kaikenlaisten ihmisten kanssa siellä.

[/quote]

Persutkin varmaan on pedofiilien puolue, kun en minä ainakaan ole nähnyt missään, että he tekisivät pesäeroa pedofiileihin. Aika heviä. Miksi tästä ei puhuta enempää??

Vierailija
36/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka eivät ole itse pyörineet noissa piireissä näkevät vain sen julkisuus kuva, siloitellun ja salonkikelpoisen.

On toki olemassa homoja jotka suht tasapainossa, mutta todella harva soveltuu tukiperheeksi.

Ja mitkä ovat tukea tarvitsevan lapsen oikeudet? Täytyykö lapsen ottaa kantaakseen vielä "suvaitsevaisuuden" edistys.

Monelle lapselle on juuri tärkeää,että itse pääsisi yhteiskuntaan kiin.

Vierailija
37/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 01:51"]

Ehdottomasti antaisin. Olisin iloinen jos lähipiirissämme olisi tuollainen homoperhe. Se olisi ehkä luontevin keino kasvattaa suvaitsevainen lapsi.

[/quote]

Veikkaan, että sinulla ei ole tarvetta tukiperheelle?

Vierailija
38/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki hetero tietää asian paremmin kuin minä joka noissa piireissä olen vuosia pyörinyt.

Toivoo: Kielteisen kannan asiaan ottanut vastailija.

Vierailija
39/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeep en oo haukkunut ketään...mutta kun homot eivät tee kuten sanoit pesäeroa niin sehan on tavallaan passiivisesti kun sallisi pedofilia? Esim.jos tietaisin tasan tarkka että minun hyvä ystävä on pedofili niin tekisin kaikken että antaisin hänet ilmi. En hyväksyisin sellaista missään muodossa. Ja miksi karkaat Venäjälle katukuvastoon,tästä voi kehittä uusi aihe,pysytään nyt aihesta mistä puhutaan. Niin että eli niita "hyviä" homoja siis suvaitsevat "kavereittensa" lapsien hyväksikäyttö. Niinkö. No oletko tyhmä vai minä??? Tiedätkö että tämä tarkoitta rikokseen osallistuminen. Siis minä kysyn,ei tarvitsee raivoa ja haukkua mua ryssäksi.

Vierailija
40/59 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 01:28"]

Ööö... Miksi täällä sotketaan homous ja pedofilia?

[/quote]

Koska eräiden ihmisten älyllinen kapasiteetti on hyvin rajoittunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan