Mieheni ja naapurin teini
Saimme uusia naapureita pari viikkoa sitten, vanhempi pariskunta ja heidän 17-18-vuotias tyttärensä. Asumme mieheni kanssa rivitalon päätyasunnossa ja tämä pariskunta teinityttärensä kanssa siis viereisessä asunnossa. Heidän jo muuttaessa huomasin tuon tyttären vaihtavan katseita mieheni kanssa. Olemme noin 30-v, lapseton avopari. Tänään tämä naapurimme rintava teinityttö otti aurinkoa takapihalla bikineissä, samalla kun mieheni ajoi nurmikkoa. Kuulin yläkertaan asti mieheni huonot vitsit ja tytön kikattelun.
Ilmeisesti mieheni ei ole tyytyväinen suhteeseemme, vaan haluaa flirttailla 15 vuotta nuoremman tyttelin kanssa, vaikka minä olen kuuloetäisyydellä. Hän meni tänään, tapojensa vastaisesti, jo puoli tuntia sitten nukkumaan, ilman seksiä. Onko hän käynyt jo panemassa tuota naapurin kurviteiniä, vai eikö seksi minun kanssa vain enää kiinnosta, kun nuoremmatkin osoittavat kiinnostustaan?
Kommentit (79)
Eihän se ole 15v nuorempi jos mies 30 ja se 17-18? itselläni ainakin on 30v mies ja olen 19. Joo vähän vanhempi kun toi tyttö mutta silti. En ymmärrä miksi mies ylipäätään ottaa samanikäisen puolison, eikö se osaa yhtään ajatella tulevaisuutta. Ja sitten käy näin että aletaan flirttailemaan jollekin nuoremalle kun itsellään on "vanha" nainen. voisi vähän etukäteen ajatella asiaa, ihan hyvin se voisi saadakin ton ikäisen. Noh, toivottavasti ei petä kuitenkaan, vaan tyytyisi katseluun ja jutteluun ja fantasiaan tästä nuoresta naisesta.
Kannattaa hankkia vanhempi mies niin ei tällaista hätää olisi. Ja silarit, jos alkaa tissit roikkumaan, ei kyllä ole iästä kiinni onko pillu tiukka, mikä sen muka väljähtäisi jos ei edes synnyttänyt ole? Aika ei ainakaan, itse olen synnyttämätön 32vuotias, pilluni on edelleen tiukka, ja hyvät lantionpohjanlihakset, miehellä isohko mela. Mitä jos rupeisit treenaan oikein namupyllyä itsellesi (edellyttäen toki ettet semmosita vielä omista?)? ja käyttäisit lyhyitä hameita, lirkuttelisit muille miehille ja käyttäisit alla joko stringejä tai ei mitään ja vahingossa miesten ohi kävellessä pudottaisit jotain maahan ja silmää iskien, flirtisti naurahtaen ojentuisit maasta nostamaan pudottamasi asian niin että perse vaan vilkkuisi. Siinä niitä toimintastrategioita
Joo tuskin sitä teiniä kiinnostaa sun 30v kaljamahainen ukkos, nauraa sen tyhmille jutuille vain kohteliaisuuttaan. Sillä on poikkisena joku sixpackin omistava lätkäpelaaja, usko pois ;)
Tapahtuisipa se ihme vielä joskus että pääsisi sänkyyn 18v kurvittaren kanssa.
Naapurin muijatkin on jo +60v kaikki.
T. Mies +30v.
Ihan mielenkiinnolla miksi haukkua tyttöä? Sori nyt vaan mut suurintaosaa teinitytöistä ällöttää jo kolmikymppiset. Miehes heitti läppää ja tyttö nauroi niille? So? Itkeäkkö olis pitäny? Vituttaa näin nuorena naisena lukea näitä teidän akkojen juttuja joissa haukutte nuorempia ritsapilluiksi ja teinilortoiksi. Aikuiset naiset mitä vittua? Vika on teidän pervesseissä miehissänne.
Miehenä voin paljastaa, että jokainen mies katsoo kurvikasta, bikineissä aurinkoa ottavaa laillisen ikäistä teinityttöä. Myös se sinun ihana kultamussusi, joka kysyttäessä kiistää sen jyrkästi.
Se ei tarkoita etteikö omaa naistaan rakastaisi.
Olisihan tuo oudompaa, jos mies ajaisi nurmikkoa mykkänä eikä puhuisi naapurille mitään.
Alapeukutelkaa menemään, mutta totuus ei siitä muuksi muutu: joka ikinen mies katsoo vähäpukeista, seksikästä pimua, jos sellainen vieressä lekottelee. Jos ette kestä sitä, ryhtykää lesboiksi - paitsi että monet heistäkin katselevat niitä samoja pimuja.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 12:04"]
Miehenä voin paljastaa, että jokainen mies katsoo kurvikasta, bikineissä aurinkoa ottavaa laillisen ikäistä teinityttöä. Myös se sinun ihana kultamussusi, joka kysyttäessä kiistää sen jyrkästi.
Olisihan tuo oudompaa, jos mies ajaisi nurmikkoa mykkänä eikä puhuisi naapurille mitään.
Alapeukutelkaa menemään, mutta totuus ei siitä muuksi muutu: joka ikinen mies katsoo vähäpukeista, seksikästä pimua, jos sellainen vieressä lekottelee. Jos ette kestä sitä, ryhtykää lesboiksi - paitsi että monet heistäkin katselevat niitä samoja pimuja.
[/quote]
Tässä näkyy muuten aika jännä ero naisten ja miesten välillä. Minä (naisena) katson vain sellaisia mieshenkilöitä, jotka ovat joko jollain tavalla mielenkiintoisen/erikoisen näköisiä tai sitten aivan erityisen hyvännäköisiä kasvoiltaan. Ei todellakaan kiinnosta katsella huvin vuoksi jotain "tusinakomeita" (eli ok-näköisiä) heppuja joilla sattuu olemaan hyvä kroppa.
Niitäkin, joita katson, en katsele juuri koskaan minkään seksuaalisen mielenkiinnon kanssa, vaan pelkästään siksi, että on ihan kiinnostava aihe katsoa. Ihan kuin jokin kaunis puu tai vanha kirkko. Randomit tuntemattomat miehet eivät ylipäätään viehätä seksuaalisesti, vaikka olisivat kuinka komeita.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 12:04"]
[/quote]
Tässä näkyy muuten aika jännä ero naisten ja miesten välillä. Minä (naisena) katson vain sellaisia mieshenkilöitä, jotka ovat joko jollain tavalla mielenkiintoisen/erikoisen näköisiä tai sitten aivan erityisen hyvännäköisiä kasvoiltaan. Ei todellakaan kiinnosta katsella huvin vuoksi jotain "tusinakomeita" (eli ok-näköisiä) heppuja joilla sattuu olemaan hyvä kroppa.
Niitäkin, joita katson, en katsele juuri koskaan minkään seksuaalisen mielenkiinnon kanssa, vaan pelkästään siksi, että on ihan kiinnostava aihe katsoa. Ihan kuin jokin kaunis puu tai vanha kirkko. Randomit tuntemattomat miehet eivät ylipäätään viehätä seksuaalisesti, vaikka olisivat kuinka komeita.
[/quote]
Korjaan nyt itseäni: ero tämän miehen ja tämän naisen välillä siis :) Totta kai tiedostan, että on olemassa paljonkin naisia, jotka katselevat ihan huvikseen vastaantulevia "namupaloja". Uskon silti, että minunkin kaltaisiani naisia on muitakin.
t: 38
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 12:04"]
[/quote]
[/quote]
Korjaan nyt itseäni: ero tämän miehen ja tämän naisen välillä siis :) Totta kai tiedostan, että on olemassa paljonkin naisia, jotka katselevat ihan huvikseen vastaantulevia "namupaloja". Uskon silti, että minunkin kaltaisiani naisia on muitakin.
t: 38[/quote]
Hyvä täsmennys. Nimittäin moni nainen katsoo myös muita naisia ja heidän vartaloitaan, tässä ei ole kysymys sukupuolten vaan yksilöiden erosta.
Minä puolestani en huomaa naisten kasvoja juuri ollenkaan, näen vain oman rakkaan vaimoni kasvot. Sen sijaan naisten vartaloita katselen jatkuvasti, mutta koska he eivät kiinnosta minua muuten kuin silmänruokana, en jälkikäteen muista ollenkaan heidän kasvojaan. Jos olen niitä alun perin edes nähnyt.
Mutta on kyllä totta, että monille naisille tällainen tapa katsoa on mahdoton ymmärtää, sillä tällaiset naiset katsovat miestä, josta ovat kiinnostuneita syvemmin. Siksi kai miehet ovat keskimäärin mustasukkaisempia naistensa katseista. Miehelle kun katse on vain ohimenevä ilon hetki, naiselle pyrkimys kontaktiin (joo, kärjistin).
Tunnistan tuon käsialan. Se on se sama joka aina kirjoittaa teinijuttuja. Provo.
Miks et keskustele miehesi kanssa? Jos miehesi kokee itsensä riittämättömänä teidän suhteessanne? Jos olisin mies surkastumaisillaan olevassa suhteessa, niin ihastuisin varmaan itsekkin hyvännäköiseen naapurin AIKUISEEN neitoseen. Varsinkin, kun aidan toiselta puolelta saa sitä vastakaikua.
Rakastatko miestäsi vielä? Koska olette viimeksi tehneet yhdessä jotain kivaa ja spontaania? Oletteko pitkään aikaan naineet muuallakin kun vain peittojen alla? Oletko muuten huomioinut miestäsi? Entä onko hän koittanut ottaa kontaktia sinuun, mutta olet mahdollisesti torjunut sen? Sanotteko rakastavanne toisianne? Suuteletteko päivittäin?
Itse olen seurustellut mieheni kanssa vasta kolme vuotta. Silti arkemme rutinisoitui melko nopeasti. Jos emme välillä heräisi valveunestamme ja tajuaisimme, että aika tylsää tämä tämmöinen on, niin olisimme eronneet aikapäiviä sitten. Eikä siis todellakaan tarvita mitään laskuvarjohyppyjä ja naintia yleisissä vessoissa. Pienet arjen piristykset ja yllättävät hellyydenosoitukset puolin ja toisin jaksaa pitää sitä kipinää yllä, joka meillä oli suhteen alussa. Niin ja suutelemme joka päivä vähintään kerran. Niin ja arvostamme niitä pieniä tekoja. Mikään ei ole ihanampaa kuin se, että mieheni on tiskannut ja imuroinut sillä aikaa, kun olen ollut poissa kotoa. Hyvänä plussana lämmin ruoka, vaikka se ei ihan gourmeetasoa olekkaan. Ajatus on tärkein.
Pitäisi osata vaalia sitä parisuhdetta. Aika kurjaa jos kaikenmaailman kavalkaadit sitä varjostavat. On hyvä jos on ehtinyt ennen parisuhdetta kokea miltä ne muut maistuvat niin ei jää parisuhde jotain vaille. 3 kymppinen on vitsi bielä nuori. Jotain on päässä vialla jos pikkutyttöjen perään huuhailee.
Biologiaa. Miehellä on alitajuinen ainainen tarve levittää geenejään. Nuori nainen on olemukseltaan terve ja hedelmällinen. Hyvä kohde siis hankkia lisää jälkeläisiä. Ei voi mitään. Suurin osa ei toteuta mielitekojaan, siis "katsoa saa, vaan ei koskea". Mies on myös paljon visuaalisempi seksuaalisissa asioissa kuin nainen. Pedofiliajutut mitä joku edellä kirjoitti ovat naurettavia. Pedofiili kokee pääasiallista seksuaalista mielenkiintoa lapsiin, jotka eivät ole saavuttaneet vielä edes murrosikää, siis 1-10 -vuotiaisiin. Se on seksuaalinen kohdehäiriö. Jos tyttö on 13v. ja rinnat kehittyneet sekä pimppa kypsynyt ja karvoja on niin kyse ei ole pedofiliasta. Taisi Espanjassa olla muuten suojaikäraja 13v., ellei sitä ole muutettu. Ephebofiliaa on pääasiallinen kiinnostus 13 - 16v. tyttöihin. Siis pääasiallinen. 17-19v. tyttöihin seksuaalisen kiinnostuksen osoitus 30v. mieheltä ei ole mitään poikkeavaa, ihan normaalia, biologiaa. Ihminen on alun perin tietääkseni moniavioinen. Nykyinen tiukka parisuhdekulttuuri aiheuttaa hankaluuksia ja ahdistuneisuutta kun ihminen pyrkii kuitenkin toteuttamaan luonnollisia tarpeitaan.
Miksi ap luulee että tuonikäiselle kelpaa vanhempi mies? Miehet ovat omaksi edukseen keksineet että vanhempi mies kannattaa. Järkeä päähän.
kyll mäkin mielummin painasin kurviteiniä kun sunkaltasta mustasukkasta akkaa
t : M32
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu mikä mies
Katsoa saa mutta ei koskea. Toisaalta emme tiedä onko kirjoittaja näitä vaimoja jotka antavat itsensä rupsahtaa ja sitten nillittävät kun oma mies ei enää innostu?
Jos täytyy pelätä noin paljon, että mies vaihtaa nuorempaan nii ei oo kyllä hyvä mies (ellei sulla päässä vikaa) mun tyttöseni ei ikinä oo tarvinnu pelätä tommosia, oon yhden naisen mies ja teen sen kyllä selväksi. T 21M
Kuulostaa siltä, että naapurin kireä perseinen teinilortto saa kohta hieman kypsempää makkaraa :D