Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ja naapurin teini

Vierailija
17.05.2014 |

Saimme uusia naapureita pari viikkoa sitten, vanhempi pariskunta ja heidän 17-18-vuotias tyttärensä. Asumme mieheni kanssa rivitalon päätyasunnossa ja tämä pariskunta teinityttärensä kanssa siis viereisessä asunnossa. Heidän jo muuttaessa huomasin tuon tyttären vaihtavan katseita mieheni kanssa. Olemme noin 30-v, lapseton avopari.  Tänään tämä naapurimme rintava teinityttö otti aurinkoa takapihalla bikineissä, samalla kun mieheni ajoi nurmikkoa. Kuulin yläkertaan asti mieheni huonot vitsit ja tytön kikattelun.

Ilmeisesti mieheni ei ole tyytyväinen suhteeseemme, vaan haluaa flirttailla 15 vuotta nuoremman tyttelin kanssa, vaikka minä olen kuuloetäisyydellä. Hän meni tänään, tapojensa vastaisesti, jo puoli tuntia sitten nukkumaan, ilman seksiä. Onko hän käynyt jo panemassa tuota naapurin kurviteiniä, vai eikö seksi minun kanssa vain enää kiinnosta, kun nuoremmatkin osoittavat kiinnostustaan?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:01"]

Mä sununa ap, alkaisin katseleen itselle vaikka vähän tummempaa parikymppistä sutjakkaa komistusta. Sen jälkeen voi olla, ettet omaa kolmekymppistä viitsi ees kattella .

[/quote]

Minulla oli nuorempana irakilainen poikaystävä, joka oli äärimmäisen mustasukkainen ja väkivaltainen. En enää edes kelpuuttaisi miehekseni ketään länsimaisen kulttuurin ulkopuolella varttunutta, kulttuurierot vain ovat niin suuria. Minusta meidän parisuhde on ollut tähän asti ainakin hyvä, mutta nämä viimeiset pari viikkoa ovat saaneet minut hieman ajattelemaan. En tiedä mitä ajatella, ja mieheni vain toteaa, että hän on vain ystävällinen naapurisovun vuoksi. Ap.

Vierailija
22/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:56"]

Ja taas tämä nuori nainen (18v.) ja vanhempi mies (reilu 30v) tarinoitsija. Taas keksit hienon tarinan, jonka pääosassa olivat nämä jo legendaariset hahmot. Pakko myöntää, on sulla vilkas mielikuvitus :)

[/quote]

Olen uusi tällä palstalla, miehelläni ja minulla ei ole edes lapsia. Ajattelin, että jollakulla täällä olisi ehkä kokemusta samankaltaisesta tilanteesta. Jos sinulla on kertoa jotain kokemuksia vastaavankaltaisesta tilanteesta, olen pelkkänä korvana.

[/quote]

Juupa juu, sun tyylin tunnistaa jo kaukaa. Mikä ihmeen pakkomielle sulla on näihin 18v. naisiin ja päälle 30v. miehiin? Miksi nää samat hahmot seikkailee aina sun tarinoissa? Se olis mielenkiintoista tietää? Ikiksellä on omat traumansa, mutta mistä nää sun traumat johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:57"]

Herää juurikin kysymys, että kuinka huonossa jamassa suhteesi miehesi kanssa on, jos joudut pelkäämään hänen jättävän sinut ja vaihtavan nuorempaan?

[/quote]

Pakko huudella sivusta, että ei se valitettavasti ihan noin mene :( Hyvä ystäväni oli 20 vuotta naimisissa miehensä kanssa (menivät nuorina opiskelijoina naimisiin). Sopivat täydellisesti toisilleen, suhteessa ei ollut mitään ongelmia. Kukaan ei huomannut miehessä MITÄÄN kyllästymisen merkkejä, kukaan ei olisi osannut epäillä mitään - kaikista vähiten vaimo itse. Edes silloin, kun miehellä oli ollut jo vuoden verran suhde 20 vuotta nuorempaan tyttöön. Vasta sitten kun mies jäi vahingossa kiinni, hänen käytöksensä muuttui kuin taikaiskusta. Entinen rakastava ja iloinen puoliso muuttui riitaa haastavaksi paskiaiseksi. Suututtaa vieläkin ystäväni puolesta kun ajattelenkin.

Eli joo, kyllä sitä tapahtuu.

Vierailija
24/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi selvästi muslimi. Ihan hyvä provo muuten.

Vierailija
25/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:56"]

Ja taas tämä nuori nainen (18v.) ja vanhempi mies (reilu 30v) tarinoitsija. Taas keksit hienon tarinan, jonka pääosassa olivat nämä jo legendaariset hahmot. Pakko myöntää, on sulla vilkas mielikuvitus :)

[/quote]

Sanoisin mieluummin, että havinaisen tylsä mielikuvitus. Täähän oli niin klassinen "naapurin kaunis rinnakas teini ja aikuinen mies" asetelma nurmikon leikkuineen ja auringonottoineen kuin vaan olla voi. Kyllä pitäis sentään edes hieman yrittää mielikuvitusta käyttää provoa keksiessään, ettei nyt ihan yksyhteen käytä maailman kuluneinta klassikkoa.

Vierailija
26/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:39"]

Miehesi selvästi muslimi. Ihan hyvä provo muuten.

[/quote]

Mieheni on ihan suomalainen. Miksi hän olisi mielestäsi muslimi? Onko sulla kertoa jotain itse aiheesta? Ap.

Vierailija
27/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:38"]

Herää juurikin kysymys, että kuinka huonossa jamassa suhteesi miehesi kanssa on, jos joudut pelkäämään hänen jättävän sinut ja vaihtavan nuorempaan?

[/quote]

Pakko huudella sivusta, että ei se valitettavasti ihan noin mene :( Hyvä ystäväni oli 20 vuotta naimisissa miehensä kanssa (menivät nuorina opiskelijoina naimisiin). Sopivat täydellisesti toisilleen, suhteessa ei ollut mitään ongelmia. Kukaan ei huomannut miehessä MITÄÄN kyllästymisen merkkejä, kukaan ei olisi osannut epäillä mitään - kaikista vähiten vaimo itse. Edes silloin, kun miehellä oli ollut jo vuoden verran suhde 20 vuotta nuorempaan tyttöön. Vasta sitten kun mies jäi vahingossa kiinni, hänen käytöksensä muuttui kuin taikaiskusta. Entinen rakastava ja iloinen puoliso muuttui riitaa haastavaksi paskiaiseksi. Suututtaa vieläkin ystäväni puolesta kun ajattelenkin.

[/quote]

Uskon, että pointtini silti pysyy. Ainakin jonkin sortin kommunikaatio-ongelma tuossa on ollut, jos mies on aloittanut suhteen eikä ole esimerkiksi puhunut vaimonsa kanssa ongelmista. Jossain on ollut vika, sillä muuten tuohon loppuratkaisuun (pettäminen/uusi suhde -> ero) ei olisi päädytty. Ei savua ilman tulta, toisin sanoen.

Ainahan voisi myös sanoa, että miehen päästä vippaa, koska oma rakastava vaimo ei kelpaa ja pitää vaihtaa nuorempaan, mutta mielestäni se kuulostaisi jo melkoiselta miesvihalta.

Vierailija
28/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:47"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 00:38"]

[/quote]

[/quote]

Uskon, että pointtini silti pysyy. Ainakin jonkin sortin kommunikaatio-ongelma tuossa on ollut, jos mies on aloittanut suhteen eikä ole esimerkiksi puhunut vaimonsa kanssa ongelmista. Jossain on ollut vika, sillä muuten tuohon loppuratkaisuun (pettäminen/uusi suhde -> ero) ei olisi päädytty. Ei savua ilman tulta, toisin sanoen.

Ainahan voisi myös sanoa, että miehen päästä vippaa, koska oma rakastava vaimo ei kelpaa ja pitää vaihtaa nuorempaan, mutta mielestäni se kuulostaisi jo melkoiselta miesvihalta.

[/quote]

Enpä tiedä. Tunsin tuon pariskunnan todella hyvin, eikä heillä tosiaan tuntunut olevan mitään kommunikaatiovaikeuksia mistään muusta asiasta kuin siitä, että miehellä oli tuo salasuhde.

"Ei savua ilman tulta" on siitä huono ajattelutapa, että jos se savu kytee jossain niin piilossa, ettei sitä näe edes suurennuslasilla, niin miten suhteen toinen osapuoli - eli tässä tapauksessa ystäväni - voi tehdä yhtikäs mitään sen pelastamiseksi? Mies puhui ja pussasi, oli joka tavalla kuten aina ennenkin. Ei muuttunut salailevaksi vaan tuntui edelleen keskustelevan ihan kaikesta (tämä oli ulkomainen pariskunta, hyvin puhelias, akateeminen sellainen - nauttivat pitkistä syvällisistä keskusteluista), oli huomaavainen, hemmotteli puolisoaan, suunnitteli innoissaan yhteisiä perhelomia... ja koko ajan kuitenkin salassa tapaili toista.

Minun käsittääkseni mitään muita ongelmia ei ollut kuin että tuo nuori nainen ilmestyi kuvioihin ja teki aloitteen. Pettämiselle ei näkynyt mitään sellaista syytä, että jälkeenpäin olisi voinut ajatella "no joo, olisihan se pitänyt arvata". Keski-iän kriisi? Ehkä se. Kuuluuko se kategoriaan "päästä vippaa"?

(Jotenkin tuon miehen päästä alkoi kyllä oikeasti vipata, koska ennen niin rakastava perheenisä muuttui salasuhteen selvittyä mieheksi, joka alkoi kohdella lapsiaankin huonosti.)

Vierailija
29/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä siitä että ap:n kannattaa ottaa itseään nuorempi mies: kyytiä piisaa! t.puuma

Vierailija
30/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 17:41"]

Olen samaa mieltä siitä että ap:n kannattaa ottaa itseään nuorempi mies: kyytiä piisaa! t.puuma

[/quote]

Siellä mielikuvitusmaailmassako vanha nainen voi vain ottaa nuoremman tuosta vain? Täällä todellisuudessa nuoret miehet harvoin kiinnostuvat vanhoista kurpista.

Vierailija
31/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 

täältä taisi puuttua vastua: "JÄTÄ SE SIKA".

Vierailija
32/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan "vanhat" naiset ovat niin kovassa kunnossa treenattuaan vuosikausia että nuoret siideriä lipittävät neidot jäävät ainakin ulkoisesti jo jälkeen. J-Lo, Angelina ja muut misut ovat vanhempana paremman näköisiä kuin nuorempana. 

Vierailija
33/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä heijaa! 

Kun minun mieheni viime kesänä ihastui nuoreen postin kesäapulaiseen, joka siis kävi postilaatikollamme LIRKUTTELEMASSA joka arkipäivä, minä otin siitä kyllä kaiken hyödyn irti! 

Mieheni hoiti mukisematta KAIKKI KODIN ULKOPUOLISET ASIAT. Kävi kaupassa, vei roskat, hoiti puutarhan, kusetti koiran, PESI IKKUNAT -eteenkin ulkopuolelta, asensi etupihalle laatat, jotka olivat maanneet varastossa vuosia, jne. jne....

Ja vielä iltaisin hässi meikäläistä kuin viimestä päivää-tosin pimeässä-, varmaan ajatellen sitä piukkapeppuista tytsyä.

Voi tulisipa tänä kesänäkin joku simpsakka ritsapillu postia jakamaan!

Saisi ulkokattoremontin ukolla teetettyä ja talon maalauksen! Ja samaan syssyyn räystäskourut ja rännit kuntoon!

Mieheni on aikaisempina kesinä vaan loikoillu kotona saamatta oikein mitään aikaan, opettaja kun on....

Vierailija
34/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:10"]

Hei ap miten tilanne on edennyt?

[/quote]

Vierailija
35/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 16:42"]

JÄTÄ SE SIKA!

[/quote]

Vierailija
36/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap kunnon nelikymppinen mies ja jätä se teiniasteelle jäänyt ukonkuvake !

Vierailija
37/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 18:03"]

Nykyajan "vanhat" naiset ovat niin kovassa kunnossa treenattuaan vuosikausia että nuoret siideriä lipittävät neidot jäävät ainakin ulkoisesti jo jälkeen. J-Lo, Angelina ja muut misut ovat vanhempana paremman näköisiä kuin nuorempana. 

[/quote]

Niinhän te naiset uskottelette itsellenne, mutta tosiasiassa Angelina ja Jolie olivat parhaimmillaan 15 vuotta sitten.

Ne tähdet jotka todella ovat nyt paremman näköisiä kuin nuorempana ovat kaikki kauneusleikkauksilla kiristeltyjä ja kohoteltuja.

Vierailija
38/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 02:08"]Höpsistä heijaa! 

Kun minun mieheni viime kesänä ihastui nuoreen postin kesäapulaiseen, joka siis kävi postilaatikollamme LIRKUTTELEMASSA joka arkipäivä, minä otin siitä kyllä kaiken hyödyn irti! 

Mieheni hoiti mukisematta KAIKKI KODIN ULKOPUOLISET ASIAT. Kävi kaupassa, vei roskat, hoiti puutarhan, kusetti koiran, PESI IKKUNAT -eteenkin ulkopuolelta, asensi etupihalle laatat, jotka olivat maanneet varastossa vuosia, jne. jne....

Ja vielä iltaisin hässi meikäläistä kuin viimestä päivää-tosin pimeässä-, varmaan ajatellen sitä piukkapeppuista tytsyä.

Saisi ulkokattoremontin ukolla teetettyä ja talon maalauksen! Ja samaan syssyyn räystäskourut ja rännit kuntoon!

Mieheni on aikaisempina kesinä vaan loikoillu kotona saamatta oikein mitään aikaan, opettaja kun on....

[/quote] onko sulla mun ex? :)

Vierailija
39/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 02:08"]Höpsistä heijaa! 

[/quote] onko sulla mun ex? :)

Vierailija
40/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kypsä nainen on paljon seksikkäämpi. Osaa nauttia ja haluaa seksiä samantasoisen miehen kanssa. Heikot miehet ne pröystäilee pikkutyttöjen pimpeistä, alistuvat vaan panopuun rooliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi