Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ja naapurin teini

Vierailija
17.05.2014 |

Saimme uusia naapureita pari viikkoa sitten, vanhempi pariskunta ja heidän 17-18-vuotias tyttärensä. Asumme mieheni kanssa rivitalon päätyasunnossa ja tämä pariskunta teinityttärensä kanssa siis viereisessä asunnossa. Heidän jo muuttaessa huomasin tuon tyttären vaihtavan katseita mieheni kanssa. Olemme noin 30-v, lapseton avopari.  Tänään tämä naapurimme rintava teinityttö otti aurinkoa takapihalla bikineissä, samalla kun mieheni ajoi nurmikkoa. Kuulin yläkertaan asti mieheni huonot vitsit ja tytön kikattelun.

Ilmeisesti mieheni ei ole tyytyväinen suhteeseemme, vaan haluaa flirttailla 15 vuotta nuoremman tyttelin kanssa, vaikka minä olen kuuloetäisyydellä. Hän meni tänään, tapojensa vastaisesti, jo puoli tuntia sitten nukkumaan, ilman seksiä. Onko hän käynyt jo panemassa tuota naapurin kurviteiniä, vai eikö seksi minun kanssa vain enää kiinnosta, kun nuoremmatkin osoittavat kiinnostustaan?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mikä mies

Vierailija
2/79 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on nurmikko kasvanut nopsaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:44"]

Porvoossa on nurmikko kasvanut nopsaan.

[/quote]

Eikä muuten ollut edes ensimmäinen kerta tänä vuonna, kun meillä nurmikkoa ajettiin. Emme tosin asu Porvoossa.

Vierailija
4/79 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin painajaiseni :( oon nyt 20-v ja pelkään jo jopa pakkomielteisesti että hyi kohta oon vanha enkä tiukka teini ja mies haluaa nuoremman.

Vierailija
5/79 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi.

Vierailija
6/79 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tämä nuori nainen (18v.) ja vanhempi mies (reilu 30v) tarinoitsija. Taas keksit hienon tarinan, jonka pääosassa olivat nämä jo legendaariset hahmot. Pakko myöntää, on sulla vilkas mielikuvitus :)

Vierailija
7/79 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää juurikin kysymys, että kuinka huonossa jamassa suhteesi miehesi kanssa on, jos joudut pelkäämään hänen jättävän sinut ja vaihtavan nuorempaan?

Vierailija
8/79 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:44"]

Hyi vittu mikä mies

[/quote]

Öö, koska heittää läppää uuden naapurin kanssa? 

Toivottavasti sinulla ei ole miestä :X

Vierailija
9/79 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iihanaa miehesi saa kohta tiukkaa teinipimperoa.

Vierailija
10/79 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:50"]

Pahin painajaiseni :( oon nyt 20-v ja pelkään jo jopa pakkomielteisesti että hyi kohta oon vanha enkä tiukka teini ja mies haluaa nuoremman.

[/quote]

Älä pelkää, kymmenen vuoden kuluttua olet jo enemmän kuin valmis pääsemään siitä äijästä eroon. Se jättää kalsarinsa lattialle eikä auta lasten kanssa ikinä. Tyhmät jututkin sillä on, ja vatsaakin on tullut.

Vierailija
11/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, et kai ole kolmekymppisenä vielä niin huonossa kunnossa että miestä ei enää kiinnosta? Se nyt on ihan luonnollista että ihmissilmä kääntyy katsomaan kohdetta joka on esteettisesti miellyttävä, ei siinä tarvi sen enempää olla. Itsetuntoa kehiin! Ja tosiaan se tyttö naapurissa ei välttämättä ole tippaakaan kiinnostunut miehestäsi. Vanhenemisessa on se hyvä puoli että itseluottamus on kyllä melko rajaton! 40+ olen ja saan jatkuvasti posit.huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ihan taviksenakin. Ala, ap, katselemaan vastaavasti armeijakuntoisia nuoria harteikkaita kavereita (kannattaa muutenkin vaihtaa mies nuorempaan jossain vaiheessa  ihan stondiksen takia) niin mies ehkä havahtuu huomaamaan oman silmäpelinsä, jos se sitä nyt edes on. 

Vierailija
12/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:50"]

[/quote]

Älä pelkää, kymmenen vuoden kuluttua olet jo enemmän kuin valmis pääsemään siitä äijästä eroon. Se jättää kalsarinsa lattialle eikä auta lasten kanssa ikinä. Tyhmät jututkin sillä on, ja vatsaakin on tullut.

[/quote]

Toivotaan... :D tunnen itseni nyt jo niin vanhaksi ja mietin jatkuvasti pakkomielteisesti roikkuvatko rintani jne. En halua tehdä lapsiakaan etten pilaisi kroppaani. Mikä mua vaivaa? Syytän narsisti-isääni, saatana.

Sori ot

Vierailija
13/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät ole toistensa omaisuutta. Mustasukkaisuus on ihan turhaa. Jos joku on lähteäkseen, se lähtee. 

Vierailija
14/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kyllä jo tänään on leikattu nurmikkoa.

Vierailija
16/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä näkyy muuten aika jännä ero naisten ja miesten välillä. Minä (naisena) katson vain sellaisia mieshenkilöitä, jotka ovat joko jollain tavalla mielenkiintoisen/erikoisen näköisiä tai sitten aivan erityisen hyvännäköisiä kasvoiltaan. Ei todellakaan kiinnosta katsella huvin vuoksi jotain "tusinakomeita" (eli ok-näköisiä) heppuja joilla sattuu olemaan hyvä kroppa.

Niitäkin, joita katson, en katsele juuri koskaan minkään seksuaalisen mielenkiinnon kanssa, vaan pelkästään siksi, että on ihan kiinnostava aihe katsoa. Ihan kuin jokin kaunis puu tai vanha kirkko. Randomit tuntemattomat miehet eivät ylipäätään viehätä seksuaalisesti, vaikka olisivat kuinka komeita."

Eikä tätäkään eroa kannata yleistää kaikkiin miehiin...

Vierailija
17/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:56"]

Ja taas tämä nuori nainen (18v.) ja vanhempi mies (reilu 30v) tarinoitsija. Taas keksit hienon tarinan, jonka pääosassa olivat nämä jo legendaariset hahmot. Pakko myöntää, on sulla vilkas mielikuvitus :)

[/quote]

Olen uusi tällä palstalla, miehelläni ja minulla ei ole edes lapsia. Ajattelin, että jollakulla täällä olisi ehkä kokemusta samankaltaisesta tilanteesta. Jos sinulla on kertoa jotain kokemuksia vastaavankaltaisesta tilanteesta, olen pelkkänä korvana.

Vierailija
18/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä LAhdessakin on nurtsia ajettu jo pariinkin otteeseen! 

Vierailija
19/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet kuvittelette olevanne ikivihreitä. Kypsän naisen kantsii hankkia itseään vähintään 10 vuotta nuorempi namupoika. Jätä se lurppamulkku! Olet nuori. Miehesi vaikuttaa olevan henkisesti epäkypsä.

Vierailija
20/79 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä vinkki ap:lle: iske teinin isä! Isä varmasti lähentelee jo viittäkymppiä ja olisi oikein otettu kolmikymppisen naisen huomiosta. Ja mikä parasta: teini vihaa sen jälkeen koko perhettänne :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi