Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auto oli 1900-luvun kapine, en näe sille tulevaisuutta

Vierailija
21.12.2020 |

näyttää esineeltä joka tuli ja on jo popis menossa. Auto on jotenkin huvittava, kuin tonnikalapurkki pyörillä josta tulee kauhea katku ja melu, ei sellainen vempain ole enää ajanmukainen.

Kun katselin eilen mainoksia, siinä näkyi auto talon pihassa, koin jonkun ihmeellisen tuntemuksen, että katselin sitä tulevaisuuden ihmisen silmin, ja ihmettelin miten historiallinen näkymä se oli ihmisen elämään muinoin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

popis=pois

Vierailija
2/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä me sitten kuljetaan? EI vielä ole mitään käteviä privaatteja lentohärveleitäkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon aloittajalla on kristallipallo pahasti huurussa. 

Vierailija
4/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei olisi luonut ihmiselle jalkoja jos Hän haluaisi heidän ajavan autolla. Totta.

Vierailija
5/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei tietenkään itse koskaan käytä autoa, ei suoraan eikä välillisesti. Ei aja itse, ei istu kyydissä eikä käytä mitään hyödykkeitä joita olisi kuljetettu autolla.

Vierailija
6/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo heti autot pois kun hommaatte maaseuduille sähköjunat joka kulkee vartin välein joka paikkakunnalla joka paikassa, jonne ihmisillä on asioiden hoitoa. Kyllä se oikeasti tulisi halvemmaksi, mutta ette te sitä rupea meille kustantamaan.

Vierailija
7/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala ei olisi luonut ihmiselle jalkoja jos Hän haluaisi heidän ajavan autolla. Totta.

Jumala on ihmisen keksimä mielikuvitusolento. Ja vieläpä erittäin sairas sellainen.

Vierailija
8/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ei tietenkään itse koskaan käytä autoa, ei suoraan eikä välillisesti. Ei aja itse, ei istu kyydissä eikä käytä mitään hyödykkeitä joita olisi kuljetettu autolla.

Tptta kai käytän, mutta tajusin miten vanhanaikaisia ja naurettavia härveleitä ne ovat. KATSOKAA NYT NIITÄ. Koin jonkinlaisen deja vuun tulevaisuudesta.

ap

Vierailija
9/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tulevaisuudessa on liikkuvia teitä, eli niinkuin liukuhihnoja, joihin hypätään mukaan. Ne liukuvat eteenpäin jonkun ratassysteemin avulla, ilman polttoainetta. Kyydistä hypätään pois ja kyytiin hypätään. 

On järkevämpää tehdä liikkuvia teitä, kuin liikkuvia härveleitä.

Vierailija
10/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatriselle hoitoon, vähän lepäämään suljetulle.

Vierailija
11/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sitten varmaan myydä auto ja lopettaa töissä käyminen täällä maalla. Pois en muuta koskaan. Saa alkaa nostaa tukia ja makoilla kotona. Sopii mulle :)

Vierailija
12/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä maailmaan mahtuu. So what?

Vierailija
13/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on ihmisen keksimä mielikuvitusolento. Ja vieläpä erittäin sairas sellainen.

Niin, mutta kai se tarpeeseen on luotu. Kestääkö ihminen kosmisen yksinäisyyden?!

Vierailija
14/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tptta kai käytän, mutta tajusin miten vanhanaikaisia ja naurettavia härveleitä ne ovat. KATSOKAA NYT NIITÄ. Koin jonkinlaisen deja vuun tulevaisuudesta.

ap

Lopeta se tajuntaa laajentavien aineiden käyttö. Sä et ole mikään Asimov.

Vierailija
15/15 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä(kään) asiassa en sitten halua olla moderni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan