Auto oli 1900-luvun kapine, en näe sille tulevaisuutta
näyttää esineeltä joka tuli ja on jo popis menossa. Auto on jotenkin huvittava, kuin tonnikalapurkki pyörillä josta tulee kauhea katku ja melu, ei sellainen vempain ole enää ajanmukainen.
Kun katselin eilen mainoksia, siinä näkyi auto talon pihassa, koin jonkun ihmeellisen tuntemuksen, että katselin sitä tulevaisuuden ihmisen silmin, ja ihmettelin miten historiallinen näkymä se oli ihmisen elämään muinoin.
Kommentit (15)
No millä me sitten kuljetaan? EI vielä ole mitään käteviä privaatteja lentohärveleitäkään...
Arvon aloittajalla on kristallipallo pahasti huurussa.
Jumala ei olisi luonut ihmiselle jalkoja jos Hän haluaisi heidän ajavan autolla. Totta.
AP ei tietenkään itse koskaan käytä autoa, ei suoraan eikä välillisesti. Ei aja itse, ei istu kyydissä eikä käytä mitään hyödykkeitä joita olisi kuljetettu autolla.
Joo heti autot pois kun hommaatte maaseuduille sähköjunat joka kulkee vartin välein joka paikkakunnalla joka paikassa, jonne ihmisillä on asioiden hoitoa. Kyllä se oikeasti tulisi halvemmaksi, mutta ette te sitä rupea meille kustantamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei olisi luonut ihmiselle jalkoja jos Hän haluaisi heidän ajavan autolla. Totta.
Jumala on ihmisen keksimä mielikuvitusolento. Ja vieläpä erittäin sairas sellainen.
Vierailija kirjoitti:
AP ei tietenkään itse koskaan käytä autoa, ei suoraan eikä välillisesti. Ei aja itse, ei istu kyydissä eikä käytä mitään hyödykkeitä joita olisi kuljetettu autolla.
Tptta kai käytän, mutta tajusin miten vanhanaikaisia ja naurettavia härveleitä ne ovat. KATSOKAA NYT NIITÄ. Koin jonkinlaisen deja vuun tulevaisuudesta.
ap
Luultavasti tulevaisuudessa on liikkuvia teitä, eli niinkuin liukuhihnoja, joihin hypätään mukaan. Ne liukuvat eteenpäin jonkun ratassysteemin avulla, ilman polttoainetta. Kyydistä hypätään pois ja kyytiin hypätään.
On järkevämpää tehdä liikkuvia teitä, kuin liikkuvia härveleitä.
Psykiatriselle hoitoon, vähän lepäämään suljetulle.
Täytyy sitten varmaan myydä auto ja lopettaa töissä käyminen täällä maalla. Pois en muuta koskaan. Saa alkaa nostaa tukia ja makoilla kotona. Sopii mulle :)
Mielipiteitä maailmaan mahtuu. So what?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on ihmisen keksimä mielikuvitusolento. Ja vieläpä erittäin sairas sellainen.
Niin, mutta kai se tarpeeseen on luotu. Kestääkö ihminen kosmisen yksinäisyyden?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tptta kai käytän, mutta tajusin miten vanhanaikaisia ja naurettavia härveleitä ne ovat. KATSOKAA NYT NIITÄ. Koin jonkinlaisen deja vuun tulevaisuudesta.
ap
Lopeta se tajuntaa laajentavien aineiden käyttö. Sä et ole mikään Asimov.
Tässä(kään) asiassa en sitten halua olla moderni.
popis=pois