Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen siro ja pieni vartalo

Vierailija
21.12.2020 |

Mitä mieltä olette miehet lyhyestä (158 cm) ja aika sirosta naisvartalosta? En ole kovinkaan kurvikas. Olen timmi ja treenattu. Lantio ei ole leveä ja rinnat ovat pienet. Vyötäröä on ja peppu ja reidet ovat lihaksikkaat.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa sisältöä elämään te joiden ajatukset pyörivät vartalonmallien ympärillä. Ei ole pidemmän päälle tervettä. Oma arvonne ei riipu siitä mitä ukot ajattelee, naiset.

Av-palstailija kehottaa muita hankkimaan sisältöä elämään. Aina yhtä ironista. Markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla riippuu paljonkin. Tämän tosin tiedätkin ja siksi oletkin katkera.

Hehehe markkina-arvoteoriasta puhuvan kiinnostavuus laskee parisuhde"markkinoilla" about 100% :D Jos haluat vertailla hintoja ja tuotteita niin mene joulukinkkuarkulle, siellä niitä on.

sitä hän koitti sanoa, että kinkulla on merkitystä.

Ja sitä hänelle yritettiin sanoa, että muunlaista kinkkua ei ole tulossa sille, jolle kinkulla (vain ja erityisesti) on merkitystä. Siinäpä ironiaa pureksittavaksi.

Ethän sinä voi muiden naisten puolesta puhua, kun aina tykkäättekin niin eri asioista.

En ole väittänytkään puhuvani kenenkään puolesta. En ainoankaan naisen. Ainoastaan itseni. Olen mies. Jokainen arvauksesi meni pieleen. Siksi varmaan oletkin tasoteoreettinen katkero. Hyviä runkkauksia!

Vierailija
82/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v..un väliä mistä miehet tykkää?? Niitä saa joka tapauksessa, ei tartte kun valita paras. Paljon kiinnosta vartaloani niiden puolesta murehtia.

Normaalipainoinen n29

Miesten takia naiset meikkaa ja kuntoilevat että kroppa ja naama näyttää hyvältä, naisilla on jatkuvasti keskenään kova kilpailu parhaista miehistä.

Ai että miesten takia kuntoilen.. 😅juu ei.

Varmasti kuntoilet miesten takia, miehet ei huoli läskejä akkoja, no ehkä ne kaikkein rumimmat ja läskit miehet voi huolia läskin akan.

Minä pyyhkäisen tinderissä vasemmalle kaikki lihavat tai vähänkin pyöreähköt naiset.

Vttu joo en, eikä kukaan tuntemani nainen. Osa miehistä kuten sinä, olette niin ylimielusiä ja itsekeskeisiä, että kuvittelette että maailma pyörii teidän prsreikien ympärillä. Ei tommoset luuserit, joiden pitää Tinderiin mennä seuraa saadakseen kiinnosta, koska mies, joka on Tinderissä = jämä, joka ei kelpaa kenellekään

Ei kukaan ole tuollaista väittänyt. Nimittely on ainoa mitä keksit.. ja se kuntoilu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni äiti on 146/48 ja a-kuppi, silmä lepää vaikka ollaankin erottu.

Vierailija
84/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen 162 cm ja 50kg ja kyllähän nuo miehet tykkää. Mutta minulla on kuitenkin muotojakin, peppu ja lantio löytyy ja isot rinnat. Ja nimenomaan ne tuntuu olevan se mikä miesten mieleen on. Siis nuo muodot. Ja jostain syystä etenkin todella pitkät on nyt olleet kiinnostuneita. Ja onhan siinä jotain, kun sellainen 2m lihaksikas mies nostaa syliin, suutelee ja kantaa sänkyyn...

Ja panee perseeseen kunnolla, sehän sulta jäi mainitsematta.

Vierailija
85/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä, että ap treenaa ja pitää itsestään tällä huolta. Se hieman ihmetyttää, että onko hän tosiaan noin epävarma, että hänen pitää täällä kysellä tuntemattomien ukkojen mielipidettä kropastaan? Ei voi oikein ymmärtää...

Itsekin pienikokoisena naisena toisaalta ymmärrän epävarmuuden. Itse olen saanut kokea kelpaamattomuutta ja ilkeilyä ulkonäköni takia nimenomaan toisilta naisilta.

Ne on vaan kateellisia. Sen takia kauniitkin naiset saa niin paljon katkeria kommentteja muilta naisilta.

Nimenomaan näin. Muistakaa pienet, sirot ja kauniit naiset aina tämä. Käänteinen ilmiö sitten se, että läskejä ja rumia kilpaa kehutaan kun eivät muodosta mitään uhkaa miesmarkkinoilla. "Voi mikä ihanuus!" "Niin säkin söpöläinen!" Tuuttaa rumilusten instagrsmit. Jos taas oikeasti kuuma, niin selän takana: "mikä toiki luulee olevansa?" "Kunnon tyrkky ja heruttaja!" Naiset ovat kyllä ylivoimaisesti tekopyhin ja naurettavin sukupuoli.

Vierailija
86/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan pannut?

Tissit oli kyllä liian pienet mun makuun.

Vierailija
87/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v..un väliä mistä miehet tykkää?? Niitä saa joka tapauksessa, ei tartte kun valita paras. Paljon kiinnosta vartaloani niiden puolesta murehtia.

Normaalipainoinen n29

Miesten takia naiset meikkaa ja kuntoilevat että kroppa ja naama näyttää hyvältä, naisilla on jatkuvasti keskenään kova kilpailu parhaista miehistä.

Varmasti kuntoilet miesten takia, miehet ei huoli läskejä akkoja, no ehkä ne kaikkein rumimmat ja läskit miehet voi huolia läskin akan.

Minä pyyhkäisen tinderissä vasemmalle kaikki lihavat tai vähänkin pyöreähköt naiset.

Ei taida kuntoilla ollenkaan ja miehiä: ei ole. Veroprosentin voisi määrittää painoindeksin mukaan. Läskeistä kansantaloudellista haittaa esteettisen lisäksi.

Laitetaan vain veroprosentti painoindeksin mukaan, niin miehet maksaa veroja enemmän kuin naiset. Sopii hyvin.

Vierailija
88/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen n29

Ei taida kuntoilla ollenkaan ja miehiä: ei ole. Veroprosentin voisi määrittää painoindeksin mukaan. Läskeistä kansantaloudellista haittaa esteettisen lisäksi.

Laitetaan vain veroprosentti painoindeksin mukaan, niin miehet maksaa veroja enemmän kuin naiset. Sopii hyvin.

Kuten maksavat nyttenkin. Kyllä tuohon sen tasa-arvonne saavuttamiseksi rukattaisiin ihraprosenttia ja muuta indeksiä. Kaltaiseni lihaskimppu ei läskien lorvimisia maksele.

Vierailija
89/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen n29

Niinhän ne maksavat nytkin. N

Vierailija
90/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A kupin tissit on liian pienet, eihän niissä ole mitä puristella.

Juntit on yleensä tissimiehiä, me sivistyneet miehet katsellaan kaunista persettä.

M35, DI. 

Piilohomot on yleensä persemiehiä. Mieluiten perseen ympärillä tietty teinipoikaa muistuttava laiha ja lihaksikas vartalo. Ja anaaliseksiä, joka tuntuu olevan nykymiesten mieleen. I rest my case.

Vierailija
91/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juntit on yleensä tissimiehiä, me sivistyneet miehet katsellaan kaunista persettä.

M35, DI. 

Piilohomot on yleensä persemiehiä. Mieluiten perseen ympärillä tietty teinipoikaa muistuttava laiha ja lihaksikas vartalo. Ja anaaliseksiä, joka tuntuu olevan nykymiesten mieleen. I rest my case.

Joo ja logiikallasi piiloheteroille mieluiten läski ja löysä vartalo, eikä seksiä lainkaan.

Vierailija
92/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kuitenkin näyttää naiselta eikä joltain pikkutytöltä... Pienikokoiset liitetään aina nuoruuteen ja lapsekkuuteen.

Vierailija
93/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35, DI. 

Mikähän tämänkin ajatuksen taustalla on, että lihava kananpersetukka on naisellinen, mutta hoikka, pienitissinen, pyöreäperseinen pitkähiuksinen nainen ei ole.

Vierailija
94/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka todennäkösesti yrität vaan provosoida tällä eikä sulla naista oo ollutkaan, niin laskennallisesti painoindeksitaulukon mukaan hän olis jo aika lähellä ylipainoa. Eli vaikea kuvitella että "siro" olis se termi etenkin jos paino on jossain muualla kun rinnoissa, pieni toki varmasti joo

Vierailija
95/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko 175 cm pitkä olla siro?

Vierailija
96/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka todennäkösesti yrität vaan provosoida tällä eikä sulla naista oo ollutkaan, niin laskennallisesti painoindeksitaulukon mukaan hän olis jo aika lähellä ylipainoa. Eli vaikea kuvitella että "siro" olis se termi etenkin jos paino on jossain muualla kun rinnoissa, pieni toki varmasti joo

Vaimo suurinpiirtein saman pituinen ja painoi raskaana saman verran, normi paino 39-40kg.

Vierailija
97/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko 175 cm pitkä olla siro?

Voi.

98/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lyhyistä ja siroista naisista, myös pienet rinnat on paljon parempi kuin liian isot, lantio tosin saisi olla leveähkö ja peppu muhkeahko.

Vierailija
99/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen 162 cm ja 50kg ja kyllähän nuo miehet tykkää. Mutta minulla on kuitenkin muotojakin, peppu ja lantio löytyy ja isot rinnat. Ja nimenomaan ne tuntuu olevan se mikä miesten mieleen on. Siis nuo muodot. Ja jostain syystä etenkin todella pitkät on nyt olleet kiinnostuneita. Ja onhan siinä jotain, kun sellainen 2m lihaksikas mies nostaa syliin, suutelee ja kantaa sänkyyn...

Ja panee perseeseen kunnolla, sehän sulta jäi mainitsematta.

No sen verran isomelaisia nuo on olleet, ettei kyllä kakkosta tipu. Eikä ne ole kyllä edes ehdottaneet.

Vierailija
100/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä leveä lantio on must! Isot reidet, peppu ja leveä lantio kapealla vyötäröllä on jotain niin seksikästä naisessa. Eli just sellanen kun mun avopuoliso;)