Naisen siro ja pieni vartalo
Mitä mieltä olette miehet lyhyestä (158 cm) ja aika sirosta naisvartalosta? En ole kovinkaan kurvikas. Olen timmi ja treenattu. Lantio ei ole leveä ja rinnat ovat pienet. Vyötäröä on ja peppu ja reidet ovat lihaksikkaat.
Kommentit (114)
Minä painan 104 kg, ja olen tyytyväinen. En ole kuivakka. Paksu tukkakin kiiltää. En viihtyisi hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v..un väliä mistä miehet tykkää?? Niitä saa joka tapauksessa, ei tartte kun valita paras. Paljon kiinnosta vartaloani niiden puolesta murehtia.
Normaalipainoinen n29
Miesten takia naiset meikkaa ja kuntoilevat että kroppa ja naama näyttää hyvältä, naisilla on jatkuvasti keskenään kova kilpailu parhaista miehistä.
Voi taivas....uskokaa jo nyt, että meidän naisten maailma ei pyöri teidän seipäiden ympärillä. Meidän ei tarvitse kilpailla, tarjontaa on liikaakin, teidän tarvitsee kilpailla, ei meidän.
Miksi sitten kilpailette? Näkeehän sen nyt sokeakin.
Vautsi, vau, vau!!! Kelpaisi heti!! Ihan heti!
-mies
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa miehistä näyttää miellyttävän. Olen 159 cm ja paino ollut tuossa 50-55 kg puitteissa koko aikuisiän. Pieni peppu ja isohkot rinnat. Vientiä on riittänyt tähän asti. Nyt varmaan vähenee kun ikää jo yli 50 v.
Voi kun tuollaisen saisi!
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa sisältöä elämään te joiden ajatukset pyörivät vartalonmallien ympärillä. Ei ole pidemmän päälle tervettä. Oma arvonne ei riipu siitä mitä ukot ajattelee, naiset.
Av-palstailija kehottaa muita hankkimaan sisältöä elämään. Aina yhtä ironista. Markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla riippuu paljonkin. Tämän tosin tiedätkin ja siksi oletkin katkera.
Hehehe markkina-arvoteoriasta puhuvan kiinnostavuus laskee parisuhde"markkinoilla" about 100% :D Jos haluat vertailla hintoja ja tuotteita niin mene joulukinkkuarkulle, siellä niitä on.
sitä hän koitti sanoa, että kinkulla on merkitystä.
Ja sitä hänelle yritettiin sanoa, että muunlaista kinkkua ei ole tulossa sille, jolle kinkulla (vain ja erityisesti) on merkitystä. Siinäpä ironiaa pureksittavaksi.
Ethän sinä voi muiden naisten puolesta puhua, kun aina tykkäättekin niin eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v..un väliä mistä miehet tykkää?? Niitä saa joka tapauksessa, ei tartte kun valita paras. Paljon kiinnosta vartaloani niiden puolesta murehtia.
Normaalipainoinen n29
Miesten takia naiset meikkaa ja kuntoilevat että kroppa ja naama näyttää hyvältä, naisilla on jatkuvasti keskenään kova kilpailu parhaista miehistä.
Ai että miesten takia kuntoilen.. 😅juu ei.
Varmasti kuntoilet miesten takia, miehet ei huoli läskejä akkoja, no ehkä ne kaikkein rumimmat ja läskit miehet voi huolia läskin akan.
Minä pyyhkäisen tinderissä vasemmalle kaikki lihavat tai vähänkin pyöreähköt naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa sisältöä elämään te joiden ajatukset pyörivät vartalonmallien ympärillä. Ei ole pidemmän päälle tervettä. Oma arvonne ei riipu siitä mitä ukot ajattelee, naiset.
Av-palstailija kehottaa muita hankkimaan sisältöä elämään. Aina yhtä ironista. Markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla riippuu paljonkin. Tämän tosin tiedätkin ja siksi oletkin katkera.
Hehehe markkina-arvoteoriasta puhuvan kiinnostavuus laskee parisuhde"markkinoilla" about 100% :D Jos haluat vertailla hintoja ja tuotteita niin mene joulukinkkuarkulle, siellä niitä on.
Joo sinä ja kaltaisesi kalpeanharmaat potkat rivissä.
-Micce- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla tosi siro vähän pidempänäkin. Olen 165 cm ja alle 50 kg. Joku nyt kauhistuu, että laiha... mutten ole. Jalka kolmekutonen ja lantionkaarikin löytyy tosi hoikan vyötärön alta.
Liikun aika paljon, mutta lihaksikkaana en itseäni pidä enkä ole.
Kokemukseni mukaan useimmat miehet tykkäävät juuri hoikista. Luonnehan kaiken ratkaisee lopuksi, onko pidempiaikaiseen suhteeseen ainesta. Ulkonäkö on vain alkusysäys.
Monet ihan erilaiset naiset ovat siippansa saaneet ja hyvät sellaiset.
Tuollaine nainen on kaikista sexyin ja herättää suojeluvaiston :)
Ja kilpailuvaiston....
t. eräs toinen mies
Vierailija kirjoitti:
Piilopedaritkin nähtävästi ilmoittautuvat.
Ja syöttöporsas siellä huutelee.
"Happamia ovat pihlajanmarjat..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen n29
Koska et kuntoile lainkaan kaloriina. Kyllä keksisin hieman tehokkaampiakin kuntoilumenetelmiä kuin kyykkäämisen ja pakaraportaat. On tuokin taito selvät tosiasiat koittaa kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa miehistä näyttää miellyttävän. Olen 159 cm ja paino ollut tuossa 50-55 kg puitteissa koko aikuisiän. Pieni peppu ja isohkot rinnat. Vientiä on riittänyt tähän asti. Nyt varmaan vähenee kun ikää jo yli 50 v.
Voi kun tuollaisen saisi!
M55
Tämäpä se. Liian vähän moisia Suomessa. Pattaylta saisi, mutta parempi käydä vain nusimassa kun tuoda elätiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä, että ap treenaa ja pitää itsestään tällä huolta. Se hieman ihmetyttää, että onko hän tosiaan noin epävarma, että hänen pitää täällä kysellä tuntemattomien ukkojen mielipidettä kropastaan? Ei voi oikein ymmärtää...
Itsekin pienikokoisena naisena toisaalta ymmärrän epävarmuuden. Itse olen saanut kokea kelpaamattomuutta ja ilkeilyä ulkonäköni takia nimenomaan toisilta naisilta.
Ne on vaan kateellisia. Sen takia kauniitkin naiset saa niin paljon katkeria kommentteja muilta naisilta.
Niin no. Mehän naiset tykätään pitkistä (yli 190cm) ja sporttisista miehistä. Enkä ole sinoa nainrn, joka nöin ajattelee
Kiihottavaa nähdä kun suuri smeisselini uppoaa vähitellen kauniin vartalon pyhyyteen. Plösöjä en pane koskaan.
Panisin, mitään muuta naisella ei sitten teekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen n29
Varmasti kuntoilet miesten takia, miehet ei huoli läskejä akkoja, no ehkä ne kaikkein rumimmat ja läskit miehet voi huolia läskin akan.
Minä pyyhkäisen tinderissä vasemmalle kaikki lihavat tai vähänkin pyöreähköt naiset.
Ei taida kuntoilla ollenkaan ja miehiä: ei ole. Veroprosentin voisi määrittää painoindeksin mukaan. Läskeistä kansantaloudellista haittaa esteettisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen n29
Vttu joo en, eikä kukaan tuntemani nainen. Osa miehistä kuten sinä, olette niin ylimielusiä ja itsekeskeisiä, että kuvittelette että maailma pyörii teidän prsreikien ympärillä. Ei tommoset luuserit, joiden pitää Tinderiin mennä seuraa saadakseen kiinnosta, koska mies, joka on Tinderissä = jämä, joka ei kelpaa kenellekään
Katkera ulinainen. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A kupin tissit on liian pienet, eihän niissä ole mitä puristella.
Juntit on yleensä tissimiehiä, me sivistyneet miehet katsellaan kaunista persettä.
M35, DI.
Juntin määritelmään kuuluu, juntteuden määrittäminen naisen kehonosien arvottamisen mukaan. Ihan tavallinen duunari.
Shhh! Antaa inssimiehen kerrankin kuvitella että heitti hauskankin jutun ja on itsestään ylpeä. Ei ne turhasta ne insinöörivitsit ole tulleet 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen n29
Ei taida kuntoilla ollenkaan ja miehiä: ei ole. Veroprosentin voisi määrittää painoindeksin mukaan. Läskeistä kansantaloudellista haittaa esteettisen lisäksi.
Se taitaakin olla läski akka kun sillä meni niin pahasti tunteisiin.