Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen siro ja pieni vartalo

Vierailija
21.12.2020 |

Mitä mieltä olette miehet lyhyestä (158 cm) ja aika sirosta naisvartalosta? En ole kovinkaan kurvikas. Olen timmi ja treenattu. Lantio ei ole leveä ja rinnat ovat pienet. Vyötäröä on ja peppu ja reidet ovat lihaksikkaat.

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse täällä kysellä, jos tykätään. Pienikokoisilla on usein tavallista enemmän vientiä, joten ehkä olet muuten vaatimattomamman näköinen.

Vierailija
22/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, olisi kiva päästä pomputtamaan sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse olen 173cm ja paino vaihtelee 54-56kg välillä. En pidä itseäni ollenkaan sirona, koska sitä en todellakaan ole joka harmittaa hieman

Olen mies 173cm ja 87kg . Kotisali ja fillari ahkerassa käytössä. Sinun paino on kyllä mielestäni alakanttiin

Vierailija
24/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten outo naismaku kirjoitti:

Naisten maku näyttää olevan naisten suhteen samanlainen kuin miesmakukin. Naiset toivovat molempien sukupuolten olevan pitkiä, lihaksikkaita ja rotevia. Myös lyhyt tukka viehättää molemmilla sukupuolilla. Jos joku mies tohtii olla asiasta eri mieltä, on hän ulkokultainen tai peräti pedofiili.

Jaa-a. Itselleni bi-naisena menee kyllä monenkokoinen ja näköinen, mutta miesmäisistä en pidä. Itse olen hyvinkin naisellinen ja pitkähiuksinen.

Sinä et ole muuta kuin wanna-bi.

Vierailija
25/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä nyt pitää tuollaista asiaa edes kysyä, niin lähtökohtaisesti itsetunto on jo nollassa...

Vierailija
26/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama minkä kokoinen, muotoinen tai mallinen olet niin itsetunto näyttää olevan täysin nollassa kun tuollaisia kyselet täällä. Ala rakentamaan sisältä päin itsetuntoasi, tee mielestäsi mukavia asioita, tee muille hyviä asioita ja kehitä itseäsi henkisesti. Itsetunto tulee sisältäpäin, vaikka joku muuta väittäisikin.

Vierailija
27/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella poikavartalo on järkyttäväää. Yöök !!!

Terveisin nainen 160cm/90kg

Vierailija
28/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nuo pikkuiset on haluttavia panopuita, mutta ei vaimomatskua.

Siis mitä? Mihin perustat tämän väitteen? Käsittämätöntä idiotismia.

Vierailija
29/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetissa käydessä ihailen aina siellä töissä olevaa "taskurakettia", niin söpö ja napakka.

Vierailija
30/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä ihme tämä taistelu siro vs muut naiset nyt on kun koko ajan näitä aloituksia?

Eikö naisilla ole muuta pään sisältöä, kuin miettiä mitä mieltä kaikki maailman miehet on?

Yksi ja sama reppanahan se hakee vahvistusta omalle heikolle itsetunnolleen, ei näitä ole montaa, vain yksi ja sama.

Vierailija
31/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tosi siro vähän pidempänäkin.  Olen 165 cm ja alle 50 kg.  Joku nyt kauhistuu, että laiha... mutten ole.  Jalka kolmekutonen ja lantionkaarikin löytyy tosi hoikan vyötärön alta. 

Liikun aika paljon, mutta lihaksikkaana en itseäni pidä enkä ole. 

Kokemukseni mukaan useimmat miehet tykkäävät juuri hoikista. Luonnehan kaiken ratkaisee lopuksi, onko pidempiaikaiseen suhteeseen ainesta. Ulkonäkö on vain alkusysäys. 

Monet ihan erilaiset naiset ovat siippansa saaneet ja hyvät sellaiset. 

Tuollaine nainen on kaikista sexyin ja herättää suojeluvaiston :)

Vierailija
32/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies.

Vierailija
33/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin harrastaa tuollaisen siron pikkunaisen kanssa rajua bdsm-seksiä. Mutta haaveeksi taitaa jäädäkin. Kiihottavaa katsella kun tuollaisella pikkunaisella on pallo suussa (yli 18 vee, tiedoksi moralisoijille...). 

Vierailija
34/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannekiinilla on taas asiaa 😄.

Vierailija
35/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A kupin tissit on liian pienet, eihän niissä ole mitä puristella.

Vierailija
36/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilopedaritkin nähtävästi ilmoittautuvat.

Vierailija
37/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä, että ap treenaa ja pitää itsestään tällä huolta. Se hieman ihmetyttää, että onko hän tosiaan noin epävarma, että hänen pitää täällä kysellä tuntemattomien ukkojen mielipidettä kropastaan? Ei voi oikein ymmärtää...

Itsekin pienikokoisena naisena toisaalta ymmärrän epävarmuuden. Itse olen saanut kokea kelpaamattomuutta ja ilkeilyä ulkonäköni takia nimenomaan toisilta naisilta.

Vierailija
38/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa vain, että joskus on joskus ei, riippuu niin paljon muista tekijöistä. Minusta kyllä näyttää siltä, että tämä on enemmän naisten keskinäinen taistelu, missä naiset määrittelevät mikä on miehille mitäkin. Aina niin hämmentävää ja humoristista samaan aikaan.

Vierailija
39/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä itse olen 173cm ja paino vaihtelee 54-56kg välillä. En pidä itseäni ollenkaan sirona, koska sitä en todellakaan ole joka harmittaa hieman

Olen mies 173cm ja 87kg . Kotisali ja fillari ahkerassa käytössä. Sinun paino on kyllä mielestäni alakanttiin

Sori tuli vahingossa alle 60.

173cm ja 64-66kg

Vierailija
40/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A kupin tissit on liian pienet, eihän niissä ole mitä puristella.

Juntit on yleensä tissimiehiä, me sivistyneet miehet katsellaan kaunista persettä.

M35, DI.