Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen siro ja pieni vartalo

Vierailija
21.12.2020 |

Mitä mieltä olette miehet lyhyestä (158 cm) ja aika sirosta naisvartalosta? En ole kovinkaan kurvikas. Olen timmi ja treenattu. Lantio ei ole leveä ja rinnat ovat pienet. Vyötäröä on ja peppu ja reidet ovat lihaksikkaat.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa miehistä näyttää miellyttävän. Olen 159 cm ja paino ollut tuossa 50-55 kg puitteissa koko aikuisiän. Pieni peppu ja isohkot rinnat. Vientiä on riittänyt tähän asti. Nyt varmaan vähenee kun ikää jo yli 50 v. 

Vierailija
42/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A kupin tissit on liian pienet, eihän niissä ole mitä puristella.

Juntit on yleensä tissimiehiä, me sivistyneet miehet katsellaan kaunista persettä.

M35, DI. 

Juntin määritelmään kuuluu, juntteuden määrittäminen naisen kehonosien arvottamisen mukaan. Ihan tavallinen duunari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 162 cm ja 50kg ja kyllähän nuo miehet tykkää. Mutta minulla on kuitenkin muotojakin, peppu ja lantio löytyy ja isot rinnat. Ja nimenomaan ne tuntuu olevan se mikä miesten mieleen on. Siis nuo muodot. Ja jostain syystä etenkin todella pitkät on nyt olleet kiinnostuneita. Ja onhan siinä jotain, kun sellainen 2m lihaksikas mies nostaa syliin, suutelee ja kantaa sänkyyn...

Vierailija
44/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä olla voi. Av:lla ei myöskään eroteta kurvikkuutta yhdestä kurvista(läski). T. M42

Vierailija
45/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa sisältöä elämään te joiden ajatukset pyörivät vartalonmallien ympärillä. Ei ole pidemmän päälle tervettä. Oma arvonne ei riipu siitä mitä ukot ajattelee, naiset.

Vierailija
46/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen 162 cm ja 50kg ja kyllähän nuo miehet tykkää. Mutta minulla on kuitenkin muotojakin, peppu ja lantio löytyy ja isot rinnat. Ja nimenomaan ne tuntuu olevan se mikä miesten mieleen on. Siis nuo muodot. Ja jostain syystä etenkin todella pitkät on nyt olleet kiinnostuneita. Ja onhan siinä jotain, kun sellainen 2m lihaksikas mies nostaa syliin, suutelee ja kantaa sänkyyn...

Ja sit kaikki taputti :D

Vierailija
47/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v..un väliä mistä miehet tykkää?? Niitä saa joka tapauksessa, ei tartte kun valita paras. Paljon kiinnosta vartaloani niiden puolesta murehtia.

Normaalipainoinen n29

Vierailija
48/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras kroppatyyppi naiselle

Vierailija
49/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä ihme tämä taistelu siro vs muut naiset nyt on kun koko ajan näitä aloituksia?

Eikö naisilla ole muuta pään sisältöä, kuin miettiä mitä mieltä kaikki maailman miehet on?

Ei kaikkien maailman miesten mielipiteillä ole merkitystä, mutta sillä on, että onko sellainen nainen, jolle on kysyntää ja jolla on hyvä tsäänssit parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
50/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankkikaa sisältöä elämään te joiden ajatukset pyörivät vartalonmallien ympärillä. Ei ole pidemmän päälle tervettä. Oma arvonne ei riipu siitä mitä ukot ajattelee, naiset.

Av-palstailija kehottaa muita hankkimaan sisältöä elämään. Aina yhtä ironista. Markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla riippuu paljonkin. Tämän tosin tiedätkin ja siksi oletkin katkera.

Vierailija
51/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisesta vartalosta naisella tykkään itse.

Vierailija
52/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-palstailija kehottaa muita hankkimaan sisältöä elämään. Aina yhtä ironista. Markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla riippuu paljonkin. Tämän tosin tiedätkin ja siksi oletkin katkera.

Hehehe markkina-arvoteoriasta puhuvan kiinnostavuus laskee parisuhde"markkinoilla" about 100% :D Jos haluat vertailla hintoja ja tuotteita niin mene joulukinkkuarkulle, siellä niitä on.

Vierailija
53/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänkokoinen.

Mahtuu fiiatinkin takakonttiin.

Vierailija
54/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehehe markkina-arvoteoriasta puhuvan kiinnostavuus laskee parisuhde"markkinoilla" about 100% :D Jos haluat vertailla hintoja ja tuotteita niin mene joulukinkkuarkulle, siellä niitä on.

sitä hän koitti sanoa, että kinkulla on merkitystä.

Vierailija
55/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä helppo huudattaa miehiä. Epäillään heti provoksi. Ja jätän yleensä vielä osan kertomatta, koska sitten ei ainakaan uskottaisi. Mutta sama tuo minulle, jos olisi tarve provoilla, keksisin parempia provoja. Nyt tässä on hauskaa juuri se, että puhun totta.

Vierailija
56/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä v..un väliä mistä miehet tykkää?? Niitä saa joka tapauksessa, ei tartte kun valita paras. Paljon kiinnosta vartaloani niiden puolesta murehtia.

Normaalipainoinen n29

Miesten takia naiset meikkaa ja kuntoilevat että kroppa ja naama näyttää hyvältä, naisilla on jatkuvasti keskenään kova kilpailu parhaista miehistä.

Vierailija
57/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen n29

Miesten takia naiset meikkaa ja kuntoilevat että kroppa ja naama näyttää hyvältä, naisilla on jatkuvasti keskenään kova kilpailu parhaista miehistä.

Osittain totta, mutta kaikki kieltää. Hyshys.

Vierailija
58/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitä hän koitti sanoa, että kinkulla on merkitystä.

Ja sitä hänelle yritettiin sanoa, että muunlaista kinkkua ei ole tulossa sille, jolle kinkulla (vain ja erityisesti) on merkitystä. Siinäpä ironiaa pureksittavaksi.

Vierailija
59/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä helppo huudattaa miehiä. Epäillään heti provoksi. Ja jätän yleensä vielä osan kertomatta, koska sitten ei ainakaan uskottaisi. Mutta sama tuo minulle, jos olisi tarve provoilla, keksisin parempia provoja. Nyt tässä on hauskaa juuri se, että puhun totta.

Tuo mies kirjoitti yhden lauseen.. n34

Vierailija
60/114 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen n29

Voi taivas....uskokaa jo nyt, että meidän naisten maailma ei pyöri teidän seipäiden ympärillä. Meidän ei tarvitse kilpailla, tarjontaa on liikaakin, teidän tarvitsee kilpailla, ei meidän.