Ovulaatiotestiä käyttäneet, koska olette tulleet raskaaksi?
Onko moni ekasta kierrosta? antais toivoa!:D vai onko siitä huolimatta kestänyt kauemminkin?
Kommentit (11)
6kk meni eka kerralla. Ja toisella kerralla meni 8kk.
2,5 vuotta testattu, joka kuukausi testi osoittanut ovulaation, ei yhtään alkanutta raskautta.
no noiden ylempien kertomis on varmaan jossain sitte "vika"
Eka raskaus alkoi ihan yllättäen ja en edes tiennyt ovistesteistä.
Tokassa raskaudessa otin tikut käyttöön toisessa kierrossa ja kolmannessa kierrossa tulin raskaaksi. Meni kesken.
Kolmannessa raskaudessa tikutin oviksen heti keskenmenon jälkeen ja raskauduin.
Nyt kolmannella kuulla raskaana.
Silloin kun on hedelmällisimmät päivät niin silloin pitää naiskennella yötä päivää pyhää arkea.
Käytin kunnolla ehkä muutaman kierron ajan ja huolimattomasti (en testannut tarpeeksi monena päivänä) sitä ennen muutaman kierron. Tulin raskaaksi ekalla kierrolla kun kyllästyin testien käyttöön ja lopetin koska se oli mielestäni hankalaa: piti olla mielellään 4h pissimättä ennen testausta ja testi tehtiin päivällä.
En testaillut ja menetin toivoni että näin tässä kävi että en saa vauvaa. Elämä on... yllätyksellistä, ei kauaakaan kun huomasin olevani raskaana 43 vuotiaana. Aivan hurja ja uskomaton tunne.
Testailin, mutta tajusin parin kuukauden jälkeen, että kun ovis testi positiivinen on jo liian myöhäistä. Seksi pitää ajoittaa 5-2 päivää ennen ovista. Raskauduinkin täten monta kertaa katsomalla vain kalenteria. Ikävä kyllä sain 3 keskenmenoa. Mutta neljäs raskaus, joka alkoi noin vuosi aloituksesta, on nyt 30. viikolla.
Minä olen käyttänyt testiä. Kolme raskautta. Ekasta tulin pillereiden lopettamisesta kaksien kuukautisten jälkeen, kun ovulaatio näkyi. Sitten tuli toinen heti perään, kun imetin. Kolmas meni kans siten, että parit kuukautiset meni. Opin sitten huomaamaan miloin se ovulaatio tulee. ja mulla joo ikää jo ensimmäisen kohdalla 39 :)