Te joilla on täydellinen elämä ja joulu kertokaa, mitä aiotte jouluna tehdä
Kommentit (9)
Valmistan upean jouluaterian ja koristelen kotini tyylikkäästi, pukeudun iltapukuun ja siemailen shamppanjaa itsekseni. Kuvaan tämän kaiken sosiaaliseen mediaan ja kuvausjärjestelyissä kuluu niin kauan aikaa, että siinäpä ne joulunpyhät sitten menevätkin. Tärkeintä on se, että elämä näyttää täydelliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Saunoa puusaunassa
Potkukelkkailla, laskea pulkkamäkeä, takkatuli.Mies vakavasti sairas, ei tiedetä miten käy. Ilo irti. Rauhaisaa Joulua.
Sinusta elämäsi on täydellistä, kun miehesi on vakavasti sairas? Jotain kaunoja?
Varmasti olisi nyt paikallaan määritellä täydellinen elämä, niin ehkä voisit saada vastauksiakin.
Pyh, sellaista elämää ei olekaan kuin
täydellinen elämä mutta olen kyllä suurimmaksi osaksi tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen.
Joulua vietän miehen kanssa ihan kaksin kotona. Käydään saunassa, syödään hyvin, pelataan pelejä, avataan lahjat jne. Ihan rauhallista yhdessäoloa siis luvassa.
Vanhempien luokse viettämään joulua lapsen kanssa. En edes tiedä tuleeko vaimoni mukaan, koska hän on vihainen minulle.
Olen kokenut Joulun yksinviettäjä. Koristelen kotini joulukoristeilla, teen hyvää ruokaa, kävelen ulkona pienen lenkin, otan jouluaiheisia valokuvia, kuuntelen radiota. Joulu on ihmisen parasta aikaa.
Täydellinen joulu on mielentila, jonka saaavuttamiseksi ulkoiset puitteet ovat toissijainen asia.
Saunoa puusaunassa
Potkukelkkailla, laskea pulkkamäkeä, takkatuli.
Mies vakavasti sairas, ei tiedetä miten käy. Ilo irti. Rauhaisaa Joulua.