Kuukausi ilman alkoholia ja sokeria
En ole käynyt puntarilla, mutta melkoinen muutos on tapahtunut kokovartalopeilistä katottuna ja olo on mitä mainioin.
Kommentit (4)
Onneksi olkoon. Itse jätin alkoholin reilu 7 vuotta sitten kun kulutus alkoi olla viikkotasolla ihan liikaa ja olo kyllä korjaantui muuten kuukaudessa kahdessa mutta peilistä/vaa'alla muutosta ei ole huomannut. Ylipainoa oli ja on edelleen ihan yhtä paljon.
Nyt on suunnitelmissa itselläkin tuo sokerista luopuminen (vähentänyt olenkin jo) mutta koska ei ole ihan päivän päälle niin aloitus on vasta ensi vuoden puolella.
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma!
Jo alkoholin pois jättäminen tekee ihmeitä, jos kulutus on aiemmin ollut muuta kuin lasi viiniä kerran viikossa.
Joo viikottainen käyttö lähti vähän lapasesta ja sen takia pistin koko homman poikki.
En käytä alkoholia mutta ilman sokeria olen ollut n. Kuukauden. Olo on parempi kuin ennen, sumuisuus helpottanut. Painoakin vähän lähtenyt, vaikkei tarkoitus ole laihduttaa, kun olen normaalipainossa. Ennen söin joka päivä makeaa, en tiedä kauanko menee, että elimistö "puhdistuu" kokonaan sokerin haitoista.
Hieno homma!
Jo alkoholin pois jättäminen tekee ihmeitä, jos kulutus on aiemmin ollut muuta kuin lasi viiniä kerran viikossa.