Paskin elämänohje tms. jonka olet saanut?
Kommentit (90)
Asiat joko järjestyy sillon kun ne on pielessä. Tai sitten ne EI OLE järjestyneet.
Piste.
Sincc
End of discussion ..
Luolassa asuvaa ei esim. auta se, että asuu 100 vuotiaana vanhainkodissa. Sen asiat ei JÄRJESTYNEET aikoinaan, kun olisi pitänyt jne ..
"kyllä säkin vielä jonkun löydät" hoettu 18-vuotiaasta asti. Enpä ole vieläKÄÄN löytänyt. Ikää 32 v. Ikisinkkuna hautaan.
Kaikki on tahdosta kiinni! Paskat se mene noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Mikä tuossa neuvossa on huonoa? Onnellinen on se, joka tuohon pystyy.
Olin koulukiusattu 4 vuotta ja äiti sanoi aina noin. Jaksoin kuukauden kerrallaan kuunnella sitä kakkaa ja sitten aina räjähdin. Se, ettei saanut puolustautua (tuon ohjeen mukaan), nakersi itsetuntoni jota edelleen yritän rakentaa. Kommentit satuttaa, miksi sitä ei saisi sanoa ääneen?
Joo. Et pystynyt tekemään neuvon mukaan. Jos olisit, niin ei olisi tarvinnut räjähtää.
Miksi herkkyys koetaan aina huonona piirteenä?
Oi, en tarkoittanut, että olisit tehnyt jotain väärin. Ei kukaan pysty kaikkea ohittaa.
Tarkoitin vain, että jos siihen pystyy, niin elämässä pääsee helpommalla.
Toinen asia sitten on se, tarvitseeko edes ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on tahdosta kiinni! Paskat se mene noin.
Tarina on käsikirjoitettu ;)
Jotkut hokee näitä, kun ne ei tajua, että niille on kirjoitettu kaikkea hywää ja kaunista.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Asiat joko järjestyy sillon kun ne on pielessä. Tai sitten ne EI OLE järjestyneet.
Piste.
Sincc
End of discussion ..
Luolassa asuvaa ei esim. auta se, että asuu 100 vuotiaana vanhainkodissa. Sen asiat ei JÄRJESTYNEET aikoinaan, kun olisi pitänyt jne ..
Sanoo kaikkimulleheti-sukupolvi.
Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.
Ihan hyvä muuten, paitsi kohtelin muita paremmin kuin itseäni. Oletin, että ihmiset auttaisivat minua kun sitä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi tuo leivän tullessaan.
Tämä siis vanha sanonta, ei nyk. sossupummien elämänohje.
Weikkaan, että johtuu matrixista.
Sincc
Onhan se lapsi voinut tehdä pellolla töitäkin entisaikaan ..
Vierailija kirjoitti:
Kohtele muita niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan.
Ihan hyvä muuten, paitsi kohtelin muita paremmin kuin itseäni. Oletin, että ihmiset auttaisivat minua kun sitä tarvitsen.
Hehe .. tääkin on ihan täyttä soopaa. Ei ne sua hyvin kohtele, vaikka kohtelisit kaikkia hyvin.
Sellainen on matrix
Sincc
Äitini ohje, että vaikka kuinka väsyttäisi, ei pidä levätä päivällä pientäkään hetkeä vaan viipymättä siirtyä kotityöstä toiseen. Koska jos pysähtyy, saattaa huomata olla olevansa tosi väsynyt ja sitten ei pääsekään enää ylös...!
Ehkäp ihan hyvä ohje johonkin tilapäiseen kiiretilanteeseen. Mutta elämänohjeena, jota toistaa päivästä ja vuodesta toiseen, tämä johtaa vain vakaviin mielenterveysongelmiin. No, niitähän riittää minun lapsuudenperheessäni joka jäsenellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luota Jumalaan. Kaikella on tarkoituksensa.
En ole ateisti, mutta on käsittämätön ajatus olla tekemättä asioiden eteen mitään ja vain toivoa, että taivaan isä tai joku epämääräinen kohtalo hoitaisi asiat puolestani.
Samaa tarkoittaa ”asioilla on taipumus järjestyä”.
Ja niillä ON taipumus järjestyä.
Miksi ei siis luottaisi Jumalaan?Mulla on nytkin kasallinen asioita, jotka ei ole "järjestyneet"
Sincc
Että zemmottii .. Ei ne waan järjesty.
Mutta joillekin se on mahdotonta käsittää, jos OMAT asiat on sattuneet järjestymään.
Tosin 50% näistä sanojista onkin matrixin vartijoita, jotka sanoo niin ihan kiusallaan.
Täytyy kyetä erottamaan se ..
Mitäs sviidua jaksat jauhaa jostain matriisista? Luuletko olevasi jotenkin salaviisas tms?? Minä kerron, olet lapsellinen hönö!
Jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piste.
Sincc
End of discussion ..
Sanoo kaikkimulleheti-sukupolvi.
Sen minkä omin voimin ansaitsee, on omin voimin HETI ansainnut.
Sincc
Ei se ole kenenkään muun asia, jakaa itse ansaittuja asioita muille murusina ja palasina. Gusipää varas sellainen on ..
Sen saat, mistä luovut.
Työ tekijäänsä neuvoo.
Työ tekijäänsä kiittää.
Kyllä työtä aina tekevälle löytyy. (no periaatteessa työtä löytyy kyllä, mutta ei palkallista)
Yhteistyö on voimaa.
Se Oikea tulee elämään juuri silloin, kun vähiten odottaisi.
Tästäkin selvitään.
Vierailija kirjoitti:
Sen saat, mistä luovut.
Työ tekijäänsä neuvoo.
Työ tekijäänsä kiittää.
Kyllä työtä aina tekevälle löytyy. (no periaatteessa työtä löytyy kyllä, mutta ei palkallista)
Yhteistyö on voimaa.
Se Oikea tulee elämään juuri silloin, kun vähiten odottaisi.
Tästäkin selvitään.
No, tuo työ tekijää neuvoo toimii jotenkin. Tietenkin jos asentaa putket väärin ja tulee vesivahinko, niin se on vähän myöhäistä .. ;)
Sincc
Mutta monesta asiasta tekemälläkin oppii. Joskus toimii, joskus ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Tämä! Minä tajusin jo todella luokalla että jotkut ihmiset jopa lapset ovat läpeensä pahoja ja älysin pysyä hyvin kaukana tällaisista ihmisistä!
Kaikki tietävät humanistit ovat raivostuttavia lapsellisessa naiviudessaan kun kuvittelevat että kaikissa on jotain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestä vihreitä.
Tuota virhettä ei kyllä kannata toistaa.
Eikä etenkään äänestää perussuomalaisia
Lapsi tuo leivän tullessaan.
Tämä siis vanha sanonta, ei nyk. sossupummien elämänohje.