Tein ivf-onnistumislaskurilla laskelmat: tulos 6,3 %:n todennäköisyys onnistua
Tein testin liian myöhään. Klinikkani oli toki koko hoitojen ajan toiveikas, vaikka mitä ilmeisemmin todennäköisyyteni elävän lapsen synnyttämiseen oli alle 10 %. Olen siis 2 vuotta kasvattanut yksityisen lapsettomuusklinikkani voittoa - ihan turhaan.
Oletko sinäkin "lypsylehmä"?
Kommentit (7)
21,6 %, mutta viisi vuotta sitten tuli 100 %. Tuolla tuo koeputkilapsi nyt pyöräilee :)
ei tarvinnut olla lypsylehmä, sain 44 vuotiaana terveen vauvan ja ihan perinteisellä menetelmällä, mies tosin paljon nuorempi.
Oli pakko laskea oma prosentti: 25%
Laskin tiedoilla ennen tätä nykyistä raskautta, tämä siis luomu, 5v yrittämisen jälkeen.
38,5%. Miten joku sai 100%?!
mä kokeilin, että jos olis eka yritys eikä ongelmia missään ja 22-vuotias, olis silti alle 40% mahdollisuus.
Mun prosenttini on vähän yli 16. Tulos on kavereitten kanssa ulkona leikkimässä. Ja isommat lapset, joiden kohdalla onnistuminen oli noin 30% luokkaa, ovat rippikoulussa.
En koe olleeni lypsylehmä, ihan vapaaehtoisesti maksoin.
"Your chance of a live birth per IVF attempt is: 33%"
Laskin niillä yrittämisvuosilla ja iällä mitä oli, kun menin hoitoon. Eka ivf onnistui. Myös toka ivf onnistui.
Huomasit kai ap, että kyse on _yhden_ hoitokerran onnistumisprosentista? Kun tekee useampia, yhteenlaskettu onnistumisprosentti kasvaa. Eihän se raskautuminen per luomuyrityskierto tainnut terveillä nuorilla pareillakaan olla kuin jotain 15-20%.