Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein ivf-onnistumislaskurilla laskelmat: tulos 6,3 %:n todennäköisyys onnistua

Vierailija
17.05.2014 |

Tein testin liian myöhään. Klinikkani oli toki koko hoitojen ajan toiveikas, vaikka mitä ilmeisemmin todennäköisyyteni elävän lapsen synnyttämiseen oli alle 10 %. Olen siis 2 vuotta kasvattanut yksityisen lapsettomuusklinikkani voittoa - ihan turhaan.

Oletko sinäkin "lypsylehmä"?

http://ivfpredict.com/index.html

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Your chance of a live birth per IVF attempt is: 33%"

Laskin niillä yrittämisvuosilla ja iällä mitä oli, kun menin hoitoon. Eka ivf onnistui. Myös toka ivf onnistui.

Huomasit kai ap, että kyse on _yhden_ hoitokerran onnistumisprosentista? Kun tekee useampia, yhteenlaskettu onnistumisprosentti kasvaa. Eihän se raskautuminen per luomuyrityskierto tainnut terveillä nuorilla pareillakaan olla kuin jotain 15-20%.

Vierailija
2/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21,6 %, mutta viisi vuotta sitten tuli 100 %. Tuolla tuo koeputkilapsi nyt pyöräilee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvinnut olla lypsylehmä, sain 44 vuotiaana terveen vauvan ja ihan perinteisellä menetelmällä, mies tosin paljon  nuorempi.

Vierailija
4/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin huonot prosentit?

Vierailija
5/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko laskea oma prosentti: 25%

Laskin tiedoilla ennen tätä nykyistä raskautta, tämä siis luomu, 5v yrittämisen jälkeen.

Vierailija
6/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

38,5%. Miten joku sai 100%?!

mä kokeilin, että jos olis eka yritys eikä ongelmia missään ja 22-vuotias, olis silti alle 40% mahdollisuus.

Vierailija
7/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun prosenttini on vähän yli 16. Tulos on kavereitten kanssa ulkona leikkimässä. Ja isommat lapset, joiden kohdalla onnistuminen oli noin 30% luokkaa, ovat rippikoulussa.

En koe olleeni lypsylehmä, ihan vapaaehtoisesti maksoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi