Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

WTD uusin postaus

Vierailija
17.05.2014 |

Lukeeks joku täällä WTDtä. Meinaaks toi uusin et se on nyt 'tullut uskoon' sen kirkko ja kaupunki sotkun jälkeen? Vai onks tossa joku juttu taustalla? Joo, oon yksinkertainen. Tiedetään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nata on ateisti ja kuvittaja oli käyttänyt Natan blogikuvaa Kirkko ja Kaupunki -lehdessä. Siksi herneet.

Vierailija
2/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossahan lukee että "Translation: Kirkko & Kaupunki made me do it", ja jutun otsikko yläpalkissa näkyisi olevan "jeesus tulee älä avaa", joten eiköhän tuo ole ihan vain uskonnon kustannuksella virnuilua?

En tiedä jutun taustoja, koska en blogia seuraa. Mikä "kirkko ja kaupunki sotku"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:54"]

Nata on ateisti ja kuvittaja oli käyttänyt Natan blogikuvaa Kirkko ja Kaupunki -lehdessä. Siksi herneet.

[/quote]

Aah, kiitos selvennyksestä!

t: 3

P.S. Minua aina huvittaa, kun bloggaajat valittavat, että heidän kuviaan käytetään ilman lupaa, kun ovat itse aina tehneet samoin. En tosin tiedä onko Nata ikinä syyllistynyt samaan, mutta jos ei, niin kuuluu 0.01%:n vähemmistöön bloggaajissa.

Vierailija
4/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

herra jeesus toi näyttää iha mieheltä meikittä

Vierailija
5/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:58"]

P.S. Minua aina huvittaa, kun bloggaajat valittavat, että heidän kuviaan käytetään ilman lupaa, kun ovat itse aina tehneet samoin. En tosin tiedä onko Nata ikinä syyllistynyt samaan, mutta jos ei, niin kuuluu 0.01%:n vähemmistöön bloggaajissa.

[/quote]

Ei se ole mun mielestä tehnyt tuollaista, olen seurannut sen blogia alusta, nykyään harvemmin kylläkin.

Se mitä se kuvittaja teki, oli uskomattoman törkeää, ja hyvä, että nata nosti metelin siitä

Vierailija
6/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sillä erotuksella, että bloggaajat yleensä merkitsevät kuvien lähteet toisin kuin K&K kuvaaja Hans Natan tapauksessa.

Vierailija
7/7 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:31"]

[/quote]

Sillä erotuksella, että bloggaajat yleensä merkitsevät kuvien lähteet toisin kuin K&K kuvaaja Hans Natan tapauksessa.

[/quote]

Se on silti yhtä lailla laitonta. Kuvaaja Hans sentään yritti perustella tekemisiään, että on käyttänyt valokuvaa pelkästään oman grafiikkansa "pohjana" ja muokannut sitä (omasta mielestään) niin, että teoskynnys ylittyy. Mutta joo, törkeästi tehty oli silti, en ole sitä kieltänytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä