Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Appi oli syöny meillä 400g metvurstia..

Vierailija
17.05.2014 |

Olivat meillä anopin kanssa 2pv yhden lapsen vahtina ja sillä aikaa meiltä oli tyhjentynyt 600g:n pakkaus Beceliä sekä 400g metua. Makkara oli tosin avattu, mutta se olisi omalle porukalle riittänyt hyvinkin viikoksi. Olin myös tehnyt kummallekin päivälle ruuatkin valmiiksi, että pelkällä leivällä ei heidän olis tarvinnu elää. Ruuat oli syöty myös, kuten pitikin. Juu ei ole iso rahallinen tappio, mutta miten joku kehtaa?? Kuinka helvetin paljon sitä rasvaa ja makkaraa oikein siihen leivälle laitetaan?? 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:53"]

Oliko se provoiluosa tässä se Becel? Koska eihän sitä kukaan oikeasti voi syödä...

[/quote]

Ei kun se provoiluosa oli se, että anoppi ja appi oli meillä lastenvahtina, koska se ei ole toistaiseksi toteutunut. :)

Appi syö häpelemättä kylässä ihan missä vaan aivan törkeitä määriä särpimiä, kerää kastikkeista lihat ja rohmuaa grillistä kyselemättä parhaat itselleen. Voita, siis oikeaa voita on leivän päällä puoli senttiä, siihen se metukkanippu ja muutama siivu kermajuustoa. Olen oikeasti huolissani, että jonain päivänä käy kalpaten.. Anopille on tehty 2 sydänleikkausta, hän (ja me) syömme Beceliä ja muutenkin maltillisesti suonet tukkivia aineksia. 

Ap

[/quote]

Anopille tehty 2 sydänleikkausta ja syö beceliä ja muuta "kevyttä". Appi syö kunnon ruokaa ja on terve.

Miksi olet apesta huolissasi?

Vierailija
42/46 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 16:53"]

Kyllä näkee minkälaista wt porukkaa täällä on kommentoimassa, jos jonku mielestä on ok sydä leivänpäälisiä kuin leipää. Varmaan karppaajia.

[/quote]No just. Minä joka kerroin juuri niin tehneeni, teen sitä ehkä muutaman kerran vuodessa, mutta minä en syö karkkia tai pullaa, enkä joka päivä kyllä välttämättä ruokaakaan. Mutta en ole mikään terveysnatsi. Jos mieli tekee ja kaapissa on, niin so what.

Minä ajattelin tämän olevan sellainen provo että ap olisi oikeasti itse saanut haukut syötyään liikaa leikkeleitä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä juuri siksi kehtaa kun ei montaa euroa yksi paketti maksa. Ja varsinkin kun olivat lapsen vahtina.

Ihme valitusta taas, mua ei sentään tuollainen hetkauttaisi vaan ostaisin vaan seuraavalla kauppareissulla uuden.

Vierailija
44/46 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö menetetyn ruuan määrää kalliina palkkana 2 päivän lapsenhoidosta:D

Vierailija
45/46 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvänen aika, mitä appivanhempiesi ruokailutottumukset sinulle kuuluu? Vaikka lappaisivat rasvaa ja suolaa suoraan paketista suuhunsa. Omat eväätkö heillä olisi pitänyt olla?

Ja jos positiivisesti ajatellaan, niin nythän sinulla on hyvä tilaisuus hankkia jotain Beceliä ja meetwurstia parempaa jääkaapin täytettä.

Vierailija
46/46 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Itsekin juuri söin muutaman päivän aikana paljaaltaan meetwurstipaketin, paljon pidempään en juuri avattuna sitä säilöisikään.

Siis miten joku kehtaa maksamatta mitään pitää appivanhempia lapsenvahtina? Miten joku kehtaa? Miten joku ilkeää vielä laskea paljonko ne syövät? Ruokaakin tietysti laitettu yhdestä 400g jauheliharasiasta parille päivälle, neljään ateriaan plus aamu- ja iltapalat?