Uskomattoman hyvä kroppa Anne Kukkohovilla
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:09"]Lukekaa tämän keskustelualueen säännöt kertaalleen. Sieltä selviää, mitä saa ja on sopivaa sanoa. Osalta teistä puuttuu kotikasvatus kokonaan. Ette ikinä laukoisi tuollaisia kommentteja omissa nimissänne.
By the way: Annella on botoxia naamassa. Monesti oon törmänny siihen Helsinkiläisellä klinikalla.
[/quote]
Asun Helsingissä mutta en ole ikinä kuullut Helsinkiläisestä klinikasta.
Kaunis nainen ja kivoja biksuja. Ihastuin niihin vihreisiin hapsullisiin. Mulla vaan vähän muodokkaampi eli läskimpi kroppa.
Tosi hyvän näköinen, runko, naama ja kaikki, panisin heti.
Suurin osa biksuista oli vain mielestäni liian pieniä. Hävetti katsoa.
Uskomattoman androgyyni/ transsukupuolisen näköinen kuiva käkkänä. Seksuaalisuus piilee luultavasti jossakin isovarpaiden (ja kakkosvarpaiden) välissä.
Näyttää ihan sukkahousuhevarilta (mies)
Vaikuttaa siltä, että käyttää itseensä ehkä turhankin paljon aikaa. Ymmärrän kyllä, että haluaa säilyä nuoren näköisenä. Kukapa ei? Mutta jotain kovin pinnallista tuossa on.
Enemmän sais olla lihaa luiden ympärillä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:09"]
Lukekaa tämän keskustelualueen säännöt kertaalleen. Sieltä selviää, mitä saa ja on sopivaa sanoa. Osalta teistä puuttuu kotikasvatus kokonaan. Ette ikinä laukoisi tuollaisia kommentteja omissa nimissänne.
By the way: Annella on botoxia naamassa. Monesti oon törmänny siihen Helsinkiläisellä klinikalla.
[/quote]
Millä klinikalla?