Uskomattoman hyvä kroppa Anne Kukkohovilla
Kommentit (30)
moni 40 + näyttää hyvältä vaatteet päällä, mutta harva sen ikäinen näyttää hyvältä bikineissä, varsunkin noin läheltä tarkasteltuna ja esim ilman kunnon rusketusta jne. Tämä vaan on kylmä, raaka fakta, harvan nelikymppisen kroppa kestää liian läheistä tarkastelua.
Anne näyttää hyvältä ja on rohkea kun suostui kuviin (omadta mielestäni tosin vähän nöyryyttävää...) ja tietty kuvia on helppo phooshopata ennen julkaisua...
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:19"]
Onko silikonirinnat?
[/quote]
Ehkä? Varmaan ainakin jotain muutakin kuin bodausta ja meikkausta.
Mikä uskomaton? Mä olen saman ikäinen ja ilman treenejä hyvä kroppa, jos treenaisin edes vähän, olis ihan samanmoinen. Aina oon ollu hoikka, söin mitä vaan, ei selluliittia jne. Se on tää läpipasko-suoli, jotain "hyvää" siitäkin.
Miksi te luulette KAIKKIA 40+v mummoiksi...mä tiedän montakin jotka paljon paremman näköisiä kuin osa 25v...
Kaunis ja hyvä kroppa, mut tuota kuvaussessiota katsoessa tuli mieleen, että miten kukaan jaksaa keikistellä noin. Käy kyllä työstä ;-)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:32"]
Kaunis ja hyvä kroppa, mut tuota kuvaussessiota katsoessa tuli mieleen, että miten kukaan jaksaa keikistellä noin. Käy kyllä työstä ;-)
[/quote]
Eikö hän rahasta sitä teekin? Vai onko vain tarve esitellä tuntemattomille kroppaansa? Tuskin.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:31"]
Mikä uskomaton? Mä olen saman ikäinen ja ilman treenejä hyvä kroppa, jos treenaisin edes vähän, olis ihan samanmoinen. Aina oon ollu hoikka, söin mitä vaan, ei selluliittia jne. Se on tää läpipasko-suoli, jotain "hyvää" siitäkin.
Miksi te luulette KAIKKIA 40+v mummoiksi...mä tiedän montakin jotka paljon paremman näköisiä kuin osa 25v...
[/quote]
Täällä toinen samanlainen, liikuntaa harrastan ehkä muutaman kerran kuukaudessa ja vartalo on Annen kanssa samassa kunnossa, vaikka ikää on jo yli 40v. Ja kateellisille tiedoksi, myös ryppyjä kasvoissa on saman verran kuin normaali kolmekymppisellä. Ai niin, mulla ei myöskään ole silikoneja, kuten en usko Annellakaan olevan, vaikka sitäkin jo joku ehti epäillä.
Nelikymppiset ei vielä ole niin vanhoja, mutta ennemmin tai myöhemmin se rupsahdus kuitenkin iskee. Mutta ei Annella ole siis mikään uskomaton vartalo nelikymppiseksi, aika normaali itsestään huolta pitänyt nainen.
Miksi AINA pitää sanoa edes vähän jotain negatiivista... Miksei voi vaan kehua tai olla hiljaa? Mielipiteitä saa ollakin mutta koskaan ei voi vilpittömästi kehua jotain / ihailla. Aina näitä :
"Ei toi nyt niiiin ihmeellinen oo"
"Mäki oon tollanen, mitä erikoista"
"Kyllä mäki oisin tollanen jos ei ois muuta tekemistä kuin olla pinnallinen"
"Tyrkky"
"Silarit"
:D miksi?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:46"]
Miksi AINA pitää sanoa edes vähän jotain negatiivista... Miksei voi vaan kehua tai olla hiljaa? Mielipiteitä saa ollakin mutta koskaan ei voi vilpittömästi kehua jotain / ihailla. Aina näitä :
"Tyrkky"
"Silarit"
[/quote]
Koska tämä on keskustelupalsta ja täällä pitäisi voida ilmaista oma mielipiteensä. Kaikki ei välttämättä pidä Annea kovin erikoisena, ja niitäkin mielipiteitä pitää osata kunnioittaa. Mitä keskustelua se nyt olisi, jos kaikki vain huokailisivat samaa mielipidettä kuorossa?
Missä vyötärö? :) Jos toi on hyvännäköinen, niin ei miulla sit taidakkaan niin huono vartalo olla.
Miksi 40v oletetaan olevan täys mummo? Olen itse 41 ja kroppahyväkuntoinen, iho sileä jne.
Hyvältä näyttää. Aika harva 4-kymppinen nainen on tuossa kunnossa nykypäivänä. Enemmänkin näkee sellaisia täti-tyylisiä ylipainoisia plösähtäneitä naisia. Aika harva 3-kymppinenkään on noissa mitoissa. Itsekin olen 4-kymppinen nainen, 166 cm pitkä ja painan 57 kg. Harrastan liikuntaa useita kertoja viikossa enkä todellakaan ole noin timmissä kunnossa vyötärön seudulta :-(
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:54"]
Hyvältä näyttää. Aika harva 4-kymppinen nainen on tuossa kunnossa nykypäivänä. Enemmänkin näkee sellaisia täti-tyylisiä ylipainoisia plösähtäneitä naisia. Aika harva 3-kymppinenkään on noissa mitoissa. Itsekin olen 4-kymppinen nainen, 166 cm pitkä ja painan 57 kg. Harrastan liikuntaa useita kertoja viikossa enkä todellakaan ole noin timmissä kunnossa vyötärön seudulta :-(
[/quote]
Missä oikein asut, pääkaupunkiseudulla tuon näköisiä nelikymppisiä on vaikka kuinka paljon. Ehkä landella sitten hieman harvinaisempia?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:54"]
[/quote]
Missä oikein asut, pääkaupunkiseudulla tuon näköisiä nelikymppisiä on vaikka kuinka paljon. Ehkä landella sitten hieman harvinaisempia?
[/quote]
Kaikki ei asu pääkaupunkiseudulla.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:46"]
"Tyrkky"
"Silarit"
[/quote]
Mitä pahaa silikoneissa siis on? Mistä tiedät, vaikka kyselijöillä itselläänkin olisi? Onko se kateuskortti aina pakollinen?
Lukekaa tämän keskustelualueen säännöt kertaalleen. Sieltä selviää, mitä saa ja on sopivaa sanoa. Osalta teistä puuttuu kotikasvatus kokonaan. Ette ikinä laukoisi tuollaisia kommentteja omissa nimissänne.
By the way: Annella on botoxia naamassa. Monesti oon törmänny siihen Helsinkiläisellä klinikalla.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 14:54"]
[/quote]
[/quote]
Kaikki ei asu pääkaupunkiseudulla.
[/quote]
Ihanko totta? Sitähän ei väitettykään, kysyttiin missä päin Suomea ei tuon näköisiä ole? Pääkaupunkiseudulla hoikat ja kauniit nelikymppiset naiset on ihan tavallisia, pikaisesti kun käyn läpi naapuruston nelikymppiset naiset, niin lähes kaikki ovat vertailukelpoisia Annen kanssa. Eli hyvin uskon, että tälläkin palstalla paremman näköisiä naisia löytyy, vaikka ne heti lytätäänkin.
En jaksanut edes katsoa kuvia. Ap on varmaan Sanomalla töissä ja hankki klikkauksia. :D
Missä se video on?