Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies kiinnostunut vai ei?

Vierailija
24.03.2014 |

Tapailen miestä, joka on "livenä" tavatessa melko kiinnostuneen oloinen: katsoo paljon silmiin, kuuntelee puhettani oikeasti, tarttuu välillä ujosti kädestä jne.

Mutta tapaamme molempien työkiireiden takia korkeintaan kerran viikossa, joten suuri osa kommunikaatiosta tapahtuu tekstiviestitse tai facebookissa. Mies on silloin kuin eri ihminen. Hän ei koskaan laita ensin viestiä. Olemme tapailleet n. 1,5 kuukautta ja olen testannutkin, että treffien jälkeen voi mennä 3-4 päivää ilman että kumpikaan ottaa mitään yhteyttä, mutta sitten minä murrun ja kysyn vaikka miten töissä on mennyt. Pidän miehestä paljon, joten tuntuisi oudolta olla pidempään hiljaisuudessa.

Omien kokemuksieni mukaan ihastunut mies käyttäytyy treffeillä juuri niin kuin tämä mies, mutta mies joka ei ole kiinnostunut käyttäytyy muuten juuri niin kuin tämä mies, eli ei pidä oma-aloitteisesti yhteyttä ja viestit ovat muutenkin vähäsanaisia. Eli hän ei yritä itse pitää keskustelua käynnissä, vastailee vain kysymyksiini.

Kyse ei varmaankaan ole ainakaan siitä että hänellä olisi kiire, koska vuorokaudenajasta ja päivästä riippumatta tilanne on aina sama.

Miten tulkitsisitte tämän? Olen itsekin vähentänyt viestien määrää, sillä tunnen itseni hölmöksi kun aina aloitan keskustelun.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa vähän. Mies lähtee karkuun jos käyttäydyt kuin verenhimoinen saalistaja. Miehet haluaa saalistaa.

Vierailija
2/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaako hän livetapaamisia?

Itse en jaksaisi tuollaista, kun haluan, että heti ollaan kunnolla kiinnostuneita, jos ollaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:03"]

Ehdottaako hän livetapaamisia?

Itse en jaksaisi tuollaista, kun haluan, että heti ollaan kunnolla kiinnostuneita, jos ollaan...

[/quote]

Kyllä, hän ehdottaa tapaamiset. Kunhan minä rikon hiljaisuuden, joka voi kestää luoja tietää kuinka kauan koska itse olen jaksanut odottaa vain sen 3-4 päivää. Ymmärtäisin kyllä jos mies ei olisi kiinnostunut ja antaisin olla, mutta tähän mennessä viesti on ollut hyvin ristiriitainen.

ap

Vierailija
4/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:02"]

Relaa vähän. Mies lähtee karkuun jos käyttäydyt kuin verenhimoinen saalistaja. Miehet haluaa saalistaa.

[/quote]

Ehkä tietynlaiset miehet haluavat, mutta minä en ainakaan ole kiinnostunut mistään pelien pelaamisesta...

ap

Vierailija
5/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut mutta jonkin asia pidättelee, onko vapaa oikeasti? Onko edellinen suhde
kokonaan ohi tai käsittelemättä jotenkin?

Vierailija
6/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oikeasti ja todella kiinnostunut, sun ei tarttis olla sitä av:lla arvuuttelemassa.

Vierailija
7/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:37"]On kiinnostunut mutta jonkin asia pidättelee, onko vapaa oikeasti? Onko edellinen suhde kokonaan ohi tai käsittelemättä jotenkin? [/quote]

Tähän on minun tietysti vaikea vastata. Mies on ollut yli vuoden sinkkuna, joten jos se pitää paikkansa niin asian pitäisi olla käsitelty. Toivon ettei mies turhaan tuhlaisi aikaani, jos hänellä on vielä jotain muuta meneillään... Itse kun pidän hänestä todella paljon.

ap

Vierailija
8/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei kiinnosta teinimäinen viestittely ja muu vastaava suoranainen paska.

Vierailija
9/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti naiset: jos mies on tarpeeksi kiinnostunut, hän tekee aloitteen. Ihan sama kuinka ujo tai harkitseva mies on kyseessä, kun nainen kiinnostaa tarpeeksi, mies kyllä osoittaa sen.

Jos joudut kyselemään, arvailemaan ja roikkumaan miehessä, vastaus on selkeä. Hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut.

Vierailija
10/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:45"]

Kaikkia ei kiinnosta teinimäinen viestittely ja muu vastaava suoranainen paska.

[/quote]

Eli silloin kun ei ehditä nähdä, ei sitten pidetä yhteyttä millään lailla? Mielenkiintoinen ajatus tuokin :D

Vierailija
11/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:46"]

Oikeasti naiset: jos mies on tarpeeksi kiinnostunut, hän tekee aloitteen. Ihan sama kuinka ujo tai harkitseva mies on kyseessä, kun nainen kiinnostaa tarpeeksi, mies kyllä osoittaa sen.

Jos joudut kyselemään, arvailemaan ja roikkumaan miehessä, vastaus on selkeä. Hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Mutta ihmettelen miksi hän sitten tavatessa on niin kiinnostuneen oloinen, ja säännöllisesti kuitenkin ehdottaa treffejä. Kunhan minä avaan keskustelun.

ap

Vierailija
12/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:50"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:46"]

[/quote]

Olen samaa mieltä. Mutta ihmettelen miksi hän sitten tavatessa on niin kiinnostuneen oloinen, ja säännöllisesti kuitenkin ehdottaa treffejä. Kunhan minä avaan keskustelun.

ap

[/quote]

Koska tapaamiset saattavat johtaa seksiin. Tai voit olla kivaa seuraa vaikka et kumppanina kiinnostaisikaan.

Vierailija
13/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuollaista on osunut kohdalle ja mitään niistä jutuista ei tullut, olin varmaan joku vaihtoehto B, jos ei mieleisempääkään löydy. :(  Suosittelen ihan vakavasti etsimään miehen, jonka kanssa on hyvä ja helppo olla, ja jonka tekemisiä ja tekemättä jättämisiä ei tarvitse pohtia ja analysoida kavereiden kanssa. Ne on ne jutut, joista tulee onnellisia liittoja.

Vierailija
14/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että mies vain ei ole oikein kiinnostunut viestimään sosiaalisessa mediassa tai tekstiviestitse/puhelimitse. Minä ja mieheni oltiin ihan samanlaisia alussa, kumpaakaan ei kiinnostanut  muu kuin tapaaminen, joten soitimme yleensä vain kerran jotta sovittiin tapaaminen, ei sen enempää. Näimme ekat pari vuotta myös vain kerran viikossa viikonloppuisin kun asuimme eri paikkakunnilla. 

Ei tuosta kannata kiinnostuksesta mitään pääteltmiä tehdä. Ja jos asia askarruttaa, mikset kysyisi mieheltä suoraan, miksi ei halua jutella tapaamisten välillä?

Vierailija
15/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kysyisin siltä suoraan. Silleen kiltisti, ei ilkeästi tai valittaen. Koska toi on tosi outoa ja ei tosta saa selkoa :/ kysy jos uskallat, ei tartteis elää epävarmuudessa.

Vierailija
16/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyminen houkuttelisi, mutta en missään nimessä halua vaikuttaa takertuvalta ja kaikkea ylitulkitsevalta hullulta. Toivottavasti mies rohkaistuisi kertomaan tunteistaan, olivat ne sitten millaisia tahansa, koska jokin varmuus olisi hyvä saada.

ap

Vierailija
17/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että ei ole kiinnostunut, pahoittelut...

Vierailija
18/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmuuden, kun et ota mieheen enää mitään yhteyttä. Jos siitä ei pariin viikkoon kuulu mitään, niin se siitä. Luultavasti olet miehen silmissä jossakin määrin kiinnostava, mutta et tarpeeksi. Ei tuossa ulkopuolisen silmin ole paljon ihmeteltävää, ihan tavallinen muutaman kuukauden tapailu, josta ei tullut mitään sen ihmeellisempää.

Vierailija
19/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 10:21"]

Kysyminen houkuttelisi, mutta en missään nimessä halua vaikuttaa takertuvalta ja kaikkea ylitulkitsevalta hullulta. Toivottavasti mies rohkaistuisi kertomaan tunteistaan, olivat ne sitten millaisia tahansa, koska jokin varmuus olisi hyvä saada.

ap

[/quote]

Vai onko niin, että et kysy, koska et halua kuulla vastausta? Kyllä sä sen vastauksen jo tiedät, eikä me av-mammat sitä muuksi muuteta.

Vierailija
20/36 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 10:42"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 10:21"]

ap

[/quote]

Vai onko niin, että et kysy, koska et halua kuulla vastausta? Kyllä sä sen vastauksen jo tiedät, eikä me av-mammat sitä muuksi muuteta.

[/quote]

Minulla on vahva aavistus vastauksesta, mutta täältä hain kai muiden kokemuksia ja ehkä rohkaisua, että ei tämä välttämättä tarkoita ettei mies ole kiinnostunut. Kyllä tosiasiat myönnän kuitenkin, eli ei se kyllä hyvältä vaikuta ettei mies ota itse yhteyttä. Varmasti hän pitää minusta jollain tasolla koska haluaa kuitenkin tavata, mutta ei tarpeeksi että tästä tulisi kunnon parisuhde?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän