Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä noloa teidän mies tekee kännissä?

Vierailija
17.05.2014 |

Mun mies ei onneksi ihan hirveästi ryyppää, mutta ehkä n. kerran vuodessa sillä lipsahtaa pikkusen yli, jos on hyvä syy juhlia koko päivä, niinkuin lapsuudenkaverin polttarit tms. Ei silloinkaan onneksi julkisilla paikoilla nolaa, mutta kerran heräsin siihen että herra kuseksi olohuoneen lattialle :/ luuli olevansa vessassa. Mitäs teillä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaa (nuotin vieressä on paljon tilaa). Jaarittelee loppumattomasti tunteikkaita asioita tai asioista tunteikkaasti.

On vähän suloistakin, ei ole mikään ongelma meillä, kun mulla on omat "kännisyntini". Ja ollaan kännissä aika harvoin :)

Vierailija
22/35 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin juo, max. 3-4kertaa vuodessa ja yleensä ihan maltillisesti. Kerran kuitenkin meni yli ja löysin hänet vessamme lattialta, jonne oli tehnyt "pesän" likapyykeistämme.

Ei ollut jaksanut raahautua sänkyyn ja yöllä oli pesänrakennus tuntunut hyvältä ajatukselta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 11:21"]Harvoin juo, max. 3-4kertaa vuodessa ja yleensä ihan maltillisesti. Kerran kuitenkin meni yli ja löysin hänet vessamme lattialta, jonne oli tehnyt "pesän" likapyykeistämme.

Ei ollut jaksanut raahautua sänkyyn ja yöllä oli pesänrakennus tuntunut hyvältä ajatukselta :D

[/quote]

Ihana! :D

Vierailija
24/35 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun miehestä huomaa heti jos on juonut enemmän kuin kaksi: kova halailemaan ja pitäisi pussailla kokoajan, muutenkin tulee sellainen hemppis vaihe päälle aina.

Kerran olin jo nukkumassa ja mies tuli myöhemmin nukkumaan kun oli kavereidensa kanssa ollut juhlimassa. No herään siihen että mies kakoo ja komennan vessaan ettei oksenna sänkyyn. Itse käännän kylkeä ja koitan jatkan nukkumista kunnes huomaan että mullahan on koko selkä märkä: mies oli jo kerennyt oksentaa mun päälle. :D

Vierailija
25/35 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookkaa: lähettelee selfieitä ja "hauskoja" kommentteja, ja postailee kymmenittäin biisejä mielialan mukaan (että jos vaikka on ollu riitaa, voi kuka vaan lukea tarinan niistä biiseistä), soittelee ja tekstailee läpi yön mulle (ei asuttu yhdessä), ja avautuu sydämensä pohjasta julkisesti sekä omalla fb-seinällään että minun. Ai niin ja lähettelee avautumisviestejä myös ystävilleni.
Juo useamman kerran viikossa itsensä humalaan, vähintään 2 mutta monesti 3-5.
Lakkasi olemasta mieheni noin viikko sitten, ei tuommosta jaksa.

Vierailija
26/35 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi kaikista pahimpia örvelöitä on nämä harvoin juovat, harjoitus tekee mestarin juopottelussakin.

Vierailija
27/35 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 10:40"]

Siis toi kuseminen onkin oikeasti ihan yleistä! Exä kusi kanssa kännissä kerran vaatehuoneeseen. Mikä ihmeen ohjelmointivirhe miehillä on aivoissa tossa kohtaa?! :-D

[/quote]

Oikeesti? Siis yleistä? omasta mielestäni mieheni etenkin nuorena ei osannut rajojaa ja vetäisi joskus sellaisia kännejä, että se itsessään oli jo noloa mutta IKINÄ ei kyllä kussut sisälle muualle kuin vessaan. Jos olisi niin vaihtoehdot olisivat olleet kyllä juomisen lopettaminen tai suhteen loppu. En ole tiukkapipo muuten, mutta en kyllä kenenkään alkoholisimia ala tukemaan. Ei ole ollenkaan normaalia vetää niin koomia ettei tajua mihin kusee.

Vierailija
28/35 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kaljaa = humala. Yli neljä kaljaa = tukeva humala ja oksennus, sammuminen. :D Oon kyllä tyytyväinen kun ei tykkää luuhata baarissa vaikka nuoria ollaanki, eipä tartte jäädä lapsen kans yksin kotii ku isi rilluttelee. :)

Vierailija
29/35 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhiprakassa on tosi kiva, puhelias ja kaikkien kaveri. Jossain vaiheessa se menee perskännin puolelle ja ukko alkaa haastaa riitaa oikeastaan kenelle vaan. Haukkuu vaikka parhaan kaverinsa ihan lyttyyn, huutaa ja karjuu. Väkivaltainen ei ole, mutta tosi inhottava suustaan. Ei suostu nukkumaankaan millään vaan jatkaa väkisillä sitä vouhkaamista aamuun asti. Se on ihan tajuttoman rasittavaa, ennen vielä ryyppäs joka vkl.

Nykyään onneksi juo paljon harvemmin ja vielä harvemmin ainakaan minun tarvii sitä katsella.

Vierailija
30/35 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 10:24"]

Sulhaseni hukkasi juomisreissullaan kihlasormuksensa. Sama temppu tosin toistui puolta vuotta myöhemmin selvin päin! Vaan rakastan häntä silti ja häät on tänä kesänä :-)

[/quote]

Ottaa siis sormuksensa pois. Ei taida tietää, että niitä naisia saa varmemmin se sormus päällä :D Hmm.. tai sitten tietää ja juuri sen takia ottaa sen pois.

Vierailija
31/35 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaista

Vierailija
32/35 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa humppaa ja haluaa tanssia sitä. Itse olen hevimummo.

Vierailija
33/35 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän ketjun takia ei ole ikävä suomalaisia miehiä!

Terveiset Ruotsista :)

Vierailija
34/35 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei... Oman miehen jutut ei tunnu enää yhtään noloilta. Hänellä nimittäin jää ns. levy päälle, eli hän toistelee koko illan putkeen jotain muka hauskaa kummelirepliikkiä tms. Siis sitä yhtä ja samaa joka väliin. Välillä hän siteeraa myös Team Ahmaa tai Jope Ruonansuuta.

Mulla on tällaisia kavereita, jotka tekee tota selvinpäin (ja kännissä). Päivästä toiseen, joka vuosi. Hyviä kavereita, mutta en jaksa ymmärtää tota. Mies olen itsekin.

Vierailija
35/35 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei juurikaan juo, eli ei tee typeryyksiä kännissä. Mut hän ei olekaan suomalainen...

Niin, muslimithan ei tosiaan alkoholia saa käyttää. Ainakaan valoisaan aikaan.