Mies on kiinnostunut musta vain kun ollaan kylässä
Eilen suukotteli kun oltiin kylässä, normaalisti ei suukottele.
On paha mieli tästä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Juokse!
Eikö kävellen pääse? Tai vielä paremmin vaikka ihan muuttoautolla, niin kuin normaalit ihmiset?
Käy sit useammin kylässä. Ongelma ratkaistu. Ei kestä kiittää.
Esittää muille parempaa kuin onkaan.
Olen huomannut saman, mikä tässä on oikein takana?
Silloin kun ollaan kavereilla niin keskitytään niihin. Sitten kun ollaan kotona niin kaipaisin sitä miehen seuraa ja huomiota, mutta ilmeisesti mahdoton yhtälö.
Sitten vuosien päästä lapselle vaihtaa vaipan vain yleisön edessä ja sullekin puhuu huutamatta ja tiuskimatta vain vieraiden aikana.
Tämä on mielestäni esittämistä, johon saattaa liittyä myös mustasukkaisuutta. Parempi kuitenkin kuin nolaaminen ja nöyryyttäminen muiden edessä. Mieheni irvi minua aina naisseurassa ja oli niiiiin rakastava miesseurassa.
Kulissi. Kannattaa myös miettiä voiko olla kiinnostunut muusta seurasta ja siksi esittää heille.
Jos tapahtuisi esim. jommankumman vanhemmilla, voisi haluta pitää hyvät välit ja esiintyä.
Meillä mies aina esittää kylässä parempaa kuin onkaan. On siis hyvä isä muutenkin, mutta kyläpaikoissa aina huolehtii lasten syömisistä, vessakäynneistä, vaipanvaihdoista ym. Kotona tuollainen oma-aloitteisuus katoaa, vaikka muuten osallistuukin.
Mulla oli väkivaltainen ja sairaalloisen mustasukkainen ex. Teki juuri noin, vieraiden edessä ylisti ja kehui mua ja oli koko ajan kiinni mussa. Kotona kaksin ollessa sit sain huutoa, solvauksia ja sitä väkivaltaakin, koski mua vain kun halus panna ja se seksikin oli vain häntä varten.
Ei ole tervettä, haluaa muille esittää että on ihannemiesystävä.
siihen tarkoitukseen kaltaisesi tyhjäpää blondi näyttelyvaimo on ihan hyvä. voi esitellä sinua muille.
Ja nyt ei tee mitään kun ollaan kaksistaan.
Ottasko ne sen vielä kesäteatteriin?
Vierailija kirjoitti:
siihen tarkoitukseen kaltaisesi tyhjäpää blondi näyttelyvaimo on ihan hyvä. voi esitellä sinua muille.
Tyhjäpää blondi? Melko asenteellista ja rasistista. Terv. Vaalea, suomalainen nainen + dippi-inssi
Juokse!