41v ja raskaana
Kolme lasta jo, esikoinen täysi-ikäistyi tän vuoden puolella ja kuopus menee peruskoulun viimeiselle luokalle syksyllä.
Suhde lapsen isään aika tuore. Ollaan seurusteltu uudesta vuodesta, tunnettu viime kesästä. Hän reilusti nuorempi ja lapseton. Pelottaa se vauva-arki että jaksaako sellaista enää samalla tavalla kuin nuorempana kolmen ensimmäisen kanssa. Ja muutenkin vanhemmat lapset alkavat pikku hiljaa itsenäistymään enemmän ja enemmän ja mäkin olisin melkein 60 kun kuopus täyttäisi 18.
Silti, jotenkin sydän sanoo kyllä mutta järki ei.
Kommentit (24)
Älä tee aborttia jos haluat lapsen pitää. Katusit.Onnea!
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 11:19"]Kiitos tsemppiviesteistä! Minun täytyy siirtää nämä turhat epäilyt syrjään. Mies puoltaa lujasti sitä että pitäisimme lapsen. Hän haluaa isäksi siis eikä suinkaan halua että teen abortin.
Olen kuitenkin kaikin puolin terve ja pidän itsestäni huolta. Sitä paitsi äitini on 70v ja erittäin virkeä eläkeläinen. Hän sai pikkusiskoni ollessaan minua pari vuotta nuorempi ja jaksoi tämän kanssa hyvin.
AP
[/quote]
Ei varmasti pysy nuori mies kauaa matkassa mukana..
Kiitos tsemppiviesteistä! Minun täytyy siirtää nämä turhat epäilyt syrjään. Mies puoltaa lujasti sitä että pitäisimme lapsen. Hän haluaa isäksi siis eikä suinkaan halua että teen abortin.
Olen kuitenkin kaikin puolin terve ja pidän itsestäni huolta. Sitä paitsi äitini on 70v ja erittäin virkeä eläkeläinen. Hän sai pikkusiskoni ollessaan minua pari vuotta nuorempi ja jaksoi tämän kanssa hyvin.
AP