Naisten huonot muodot ja iho
Hei!
Mistä johtuu ettei suomalaiset naiset panosta ulkonäköönsä ja kuntoonsa? Iho on monella ryppyinen jo nuorena, muotoja ei ole, mutta vatsaa senkin edestä.
Ollessani 3 ovuotta sitten vaihdossa Brasiliassa, olivat naiset erittäin puoleensa vetäviä.
Onko se tämä pohjoinen sijainti maailmassa vai mistä kiikastaa?
t. Suomalaisiin naisiin kyllästynyt
Kommentit (95)
Minusta kyllä naiset noissa aurinkoisemmissa maissa yleensä iholtaan rupsahtaa ja rypistyy paljon aiemmin kuin suomalaiset. Ihan luonnollisesta syystä, että auringonpaisteen uv-säteily vanhentaa.
Kropan suhteen on kyllä totta, että Suomessa kulttuuri on vähemmän ulkonäkökeskeinen kuin vaikka Brasiliassa. Naisten elämän keskipiste ei ole viehättää miehiä, he pärjäävät elämässä muilla avuillaan kuin pokaamalla sopivan miehen. Siksipä ehkä useimmat eivät viitsi nähdä ihan valtavasti vaivaa pysyäkseen hoikkina ja treenatakseen kroppansa kiinteäksi.
Brasiliassa ulkonäkö on tosi tärkeä asia. Kauneuskirurgia on ihan yleistä.
Suomessa ei ole koskaan panostettu ulkonäköön. Mutta luulenpa, että tämä nuori sukupolvi on jo omaksunut erilaisen asenteen ja se tulee näkymään huoliteltujen ihmisten suurempana määränä tulevina vuosina.
Kun olin lapsi, hoettiin, että rumat ne vaatteilla koreilee.
Mitä meinaat muodottomalla? Itse olen treenattu tiimalasi, mutten ottaisi sinun laillasi ajattelevaa miestä(?) itselleni.
Täh fitnesshän on muotia! Ja näkeehän noita oman elämänsä martinaaitolehtiä ja tuksuja vähän jokapaikassa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:50"]Mikset ottanut itsellesi Brasilialaista naista ?
[/quote]
Seurustelin kyllä yhdena brassin siihen asti kunnes olisi ollut etäsuhde tiedossa, kun oli aika lähteä.
Muuten olisikin tullut hyvä suhde, ja todennäköisesti kestäväkin. Joissain kulttuureissa kun vielä arvostetaan uskollisuutta ja selvänä oloa...
AP
Kananperseiset omenavartaloiset siiderivalaat ällöttää minuakin. Yhdistettynä rivoihin juttuihin ja tyhmyyteen.
Emme onneksi kaikki ole sellaisia. Meillä on rumemmmat geenit mutta osa yrittää parhaansa näyttää kivalta ja voida hyvin :) minusta ei koskaan tule jaloilleen nostettua sikaa vaikken kaunotar olisikaan kaikkine avuineni.
Ei niihin ryppyjen tulemisiin voi itse vaikuttaa.
Aloittaja antaa itsestään yksinkertaisen kuvan.
-Mies 29v-
Suomalaisilla kroppa on aika usein malliltaan tasapaksu. Muotoja ei ole.
Brassit taas naisellisempia ja seksikkäämpiä luonnostaan + tummat piirteet (ilman meikkiäkin kauniita).
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:50"]Mikset ottanut itsellesi Brasilialaista naista ?
[/quote]
Seurustelin kyllä yhdena brassin siihen asti kunnes olisi ollut etäsuhde tiedossa, kun oli aika lähteä.
Muuten olisikin tullut hyvä suhde, ja todennäköisesti kestäväkin. Joissain kulttuureissa kun vielä arvostetaan uskollisuutta ja selvänä oloa...
AP
[/quote]
Mikset tuonut naista tänne? Tai itse jäänyt sinne?
Eikä voi vaikuttaa myöskään "huonoihin muotoihin". Se on tavallaan syntämälahja tai -tuuri, onko rintava tiimalasi vaiko persevä päärynä, lyhytjalkainen pitkäselkä vaiko pitkäraajainen säihkysääri. Voi vaikuttaa jonkin verran tietysti siihen, että paino pysyy normaalinrajoissa, muttei em. seikkoihin.
Miksi muuten nalkuttaa epämääräisesti naisten "yleisestä" tasosta? Eikös tarkoitus ole pariutua yhden kanssa? Voihan ap. tilata ulkomailta itselleen postikatalogivaimon, joka vastaa tiukkoja ulkoisia kriteerejä.
Kukaan suomalainen nainen kun ei kuitenkaan pitkään jaksa henkisesti jälkeenjääneen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:56"]Mitä meinaat muodottomalla? Itse olen treenattu tiimalasi, mutten ottaisi sinun laillasi ajattelevaa miestä(?) itselleni.
[/quote]
Osui ja upposi!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:18"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:02"]
[/quote]
AP
[/quote]
Mikset tuonut naista tänne? Tai itse jäänyt sinne?
[/quote]
Koulut kesken molemmilla tuolloin :)
Ai siellä Brasiliassako sitä anaaliakin jaettiin auliisti?
No nyt jos on koulut käyty niin eikun sinne asumaan ja paikallisista nauttimaan. Siinä voittaa sekä sinä että kaikki Suomen naiset.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:33"]Ai siellä Brasiliassako sitä anaaliakin jaettiin auliisti?
No nyt jos on koulut käyty niin eikun sinne asumaan ja paikallisista nauttimaan. Siinä voittaa sekä sinä että kaikki Suomen naiset.
[/quote]
Minulle riittää ihan oma kihlattu tällä hetkellä. Ja se että saan käydä työmatkoilla n. 5pv/kk Pietarin ja Dresdenin suunnilla :)
Brasilialaiset olivat vain esimerkki.
Taisit provosoitua? ;)
t. AP
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:39"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:33"]Ai siellä Brasiliassako sitä anaaliakin jaettiin auliisti?
[/quote]
Minulle riittää ihan oma kihlattu tällä hetkellä. Ja se että saan käydä työmatkoilla n. 5pv/kk Pietarin ja Dresdenin suunnilla :)
Taisit provosoitua? ;)
t. AP
[/quote]
Siis olit todellakin sama anaaliyyppi, kiinni jäit :) lassukkaparka
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:43"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:39"]
[/quote]
Taisit provosoitua? ;)
t. AP
[/quote]
Siis olit todellakin sama anaaliyyppi, kiinni jäit :) lassukkaparka
[/quote]
Nyt en ymmärrä. Ole hyvä ja jatka etsimistä, olet erehtynyt.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:33"]
Ai siellä Brasiliassako sitä anaaliakin jaettiin auliisti?
[/quote]
Oho ompa vihamielinen suhtautuminen. Oletko kenties rasisti brasilialaisia naisia kohtaan?
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:18"]
Suomalaisilla kroppa on aika usein malliltaan tasapaksu. Muotoja ei ole.
Brassit taas naisellisempia ja seksikkäämpiä luonnostaan + tummat piirteet (ilman meikkiäkin kauniita).
[/quote]Nyt menee pahasti metsään jos kuvittelet että muodot = seksikäs. Seksikkyys on paljon monivivahteisempi asia kuin vartalon muodot. Tekstisi viittaa nettirunkkaajaan
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:57"]
Ei, en ole sovinisti. Halveksin vain suomalaisia naisia, heidän arvoja ja huonoa moraalia. Muun maalaisia naisia kunnioitan. Ja parempi puoliskoni tulee Belgiasta, ei Suomesta. Hän ei ole alistuva, vaan olemme samanvertaiset suhteessamme.
AP
[/quote]
Ja sitten mä heräsin ja päästin kissan ulos...
Don't feed the troll, ladies :D