Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten huonot muodot ja iho

Vierailija
16.05.2014 |

Hei!

Mistä johtuu ettei suomalaiset naiset panosta ulkonäköönsä ja kuntoonsa? Iho on monella ryppyinen jo nuorena, muotoja ei ole, mutta vatsaa senkin edestä.

Ollessani 3 ovuotta sitten vaihdossa Brasiliassa, olivat naiset erittäin puoleensa vetäviä.

Onko se tämä pohjoinen sijainti maailmassa vai mistä kiikastaa?

t. Suomalaisiin naisiin kyllästynyt

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös ap. Rumassa suomalaisnaisessa on se hyvä puoli ettei se lähde kovin helposti muiden matkaan. Katsos kun ei ole vientiä.

Vierailija
22/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:13"]Tiedätkös ap. Rumassa suomalaisnaisessa on se hyvä puoli ettei se lähde kovin helposti muiden matkaan. Katsos kun ei ole vientiä.

[/quote]

Valitettavasti ei ole noin. Kuten ylempänä sanoin, kokemusta on :)

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mä edes juttelen täällä? Eiköhän tuo samaa paskaa päivittäin trollaava imbesilli saisi kuolla luonnollisen kuoleman vaikenemalla.

Hähhähhää, kuolet neitsyenä ja yksin, hähhähhää!

Vierailija
24/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:06"]Muuten olisikin tullut hyvä suhde, ja todennäköisesti kestäväkin. Joissain kulttuureissa kun vielä arvostetaan uskollisuutta ja selvänä oloa...

AP

Minulle riittää ihan oma kihlattu tällä hetkellä. Ja se että saan käydä työmatkoilla n. 5pv/kk Pietarin ja Dresdenin suunnilla :)

t. AP

Jotain pientä ristiriitaa? Arvostat uskollisuutta mutta työmatkoilla se oma kihlattu meinaa unohtua?? 

[/quote]

Ei unohdu, kihlasormus symboloi minulle tärkeintä asiaa mitä voi olla.

En tuossa kommentissa anna kyllä ymmärtää mitään omasta uskottomuudestani. Työmatkani ovat yleensä hektisiä myyntineuvotteluita, eikä vapaa-aikaa liiemmin ole. En vaadi naiseltani mitään mihin en itse pystyisi.

AP

[/quote]

Mikäs tämä riittää kihlatun lisäksi kun saa käydä työmatkalla Pietarin ja Dresdrenin suunnilla kuukausittain-juttu on?

Vierailija
25/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä itsetunnosta johtuu. Harvalla tarve kaupata itseään saadakseen elantonsa tai ylellisyystuotteita, jotka eivät vaikuta elämisen laatuun mitenkään. Elämän laadussa on näillä kulmilla kyse pääasiassa perusasioissa..

Vierailija
26/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:06"]Muuten olisikin tullut hyvä suhde, ja todennäköisesti kestäväkin. Joissain kulttuureissa kun vielä arvostetaan uskollisuutta ja selvänä oloa...

AP

Minulle riittää ihan oma kihlattu tällä hetkellä. Ja se että saan käydä työmatkoilla n. 5pv/kk Pietarin ja Dresdenin suunnilla :)

t. AP

Jotain pientä ristiriitaa? Arvostat uskollisuutta mutta työmatkoilla se oma kihlattu meinaa unohtua?? 

[/quote]

Ei unohdu, kihlasormus symboloi minulle tärkeintä asiaa mitä voi olla.

En tuossa kommentissa anna kyllä ymmärtää mitään omasta uskottomuudestani. Työmatkani ovat yleensä hektisiä myyntineuvotteluita, eikä vapaa-aikaa liiemmin ole. En vaadi naiseltani mitään mihin en itse pystyisi.

AP

[/quote]

Mikäs tämä riittää kihlatun lisäksi kun saa käydä työmatkalla Pietarin ja Dresdrenin suunnilla kuukausittain-juttu on?

[/quote]

Lue ketjun alusta. Joku suositteli Brasiliaan muuttamista. Vastasin työmatkojeni riittävän reissaamiseksi. Jotkut ketjun aloituksen lukematta jättäneet ymmärsivät väärin.

AP

Vierailija
27/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:15"]Miks mä edes juttelen täällä? Eiköhän tuo samaa paskaa päivittäin trollaava imbesilli saisi kuolla luonnollisen kuoleman vaikenemalla.

Hähhähhää, kuolet neitsyenä ja yksin, hähhähhää!

[/quote]

Ikää ei kirjoitusasusta päätellen ole 16 vuotta enempää? ;)

Vierailija
29/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua ettei AP ota kantaa edelliseen. :D

Vierailija
30/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:36"]Hassua ettei AP ota kantaa edelliseen. :D

[/quote]

Ensinnä sinä yksinkertainen ihminen voisit opiskella fysiikkaa ja ihmisen anatomiaa. Lerpahtaminen tarkoittaa löystymistä. Hait varmaan sanaa jäykistyä?

Huoh... Lue läksysi paremmin, lapsi ;)

AP

Vierailija
31/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:36"]Hassua ettei AP ota kantaa edelliseen. :D

[/quote]

Ensinnä sinä yksinkertainen ihminen voisit opiskella fysiikkaa ja ihmisen anatomiaa. Lerpahtaminen tarkoittaa löystymistä. Hait varmaan sanaa jäykistyä?

AP

[/quote]

En minä ole puhunut mistään lerpahtamisesta. Opettele lukemaan. Olet se sama tyhmä trolli joka on aloittanut jokaikisen noista ketjuista, sut tunnistaa mm. siitä että lainaat aina vääriä viestejä koska luulet vissiin keskustelevasi yhden ihmisen kanssa. Kyllä meitä sinulle naureskelevia on aika monta.

Vierailija
32/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:41"]

[/quote]

AP

[/quote]

Ehei kyllä se taisi kuule lerpahtaa... Jotain sun täytyy noilla aloituksillas kompensoida. Ei liene vaikeaa arvata mitä.  ;-D Ja mitäs belgian simpukka sanoo, kun nahkiaisensa jumittaa imukuppi tötterönä vauvapalstalla?

Vierailija
33/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap! Oletko tullut ajatelleeksi seuraavaa tai osaatko asettua naisen asemaan: tietynlainen ulkonäkö vetoaa tietynlaisiin miehiin. Moni suomalainen nainen osaa vaatia rehellisyyttä, älykkyyttä, tiettyjä ominaisuuksia. Minä olen omassa naisen elämässäni todennut, että laittautumalla naiselliseksi ja puunaamalla itseäni vetoan kyllä miellyttävän näköisiin ja suhteellisen fiksuihin miehiin, mutta heissä on myös ominaisuuksia, joista en pidä. Narsismia, itsekeskeisyyttä, sovinismia, kapeakatseisuutta. Jossakin vaiheessa, tiedostamatta, lakkasin laittamasta itseäni. En enää meikkaa, en panosta naisellisuuteeni, sanon piupaut kaltaisiesi miesten vaatimuksille ja toiveille - koska en sinunkaltaistasi miestä halua. Toivon tällä keinoin vetoavani siihen miestyyppiin, jota etsin. Heille naisen naisellinen ulkonäkö ei ole se ykköskriteeri. Sen oikeanlaisen miehen löydettyäni aion taas laittautua arjessa ja muuntautua naisellisemmaksi. Tämä, joka ei alussa ollut tietoinen valinta, on muuttunut tietoiseksi. Et voi tietää kuinka vapauttavaa naisena on jäädä ahdistelevia katseita vaille - inhoan niitä. Saan olla ja mennä, tehdä ja toteuttaa itseäni ilman sitä naiseuden riippakiveä mukanani. Olla ihminen. Aina silloin tällöin yksittäinen mies tai nainen katselee minua, luultavasti miettien, miten minäkin saisin rispivärillä ja hiuksia värjäämällä itsestäni naisellisemman. Hän ei ymmärrä minua, eikä hänen tarvitsekaan. :)

Vierailija
34/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun joku teki saman aasialaisista, että siomalaiset on rumia ja aasialaiset vanhoinakin kauniita. Istuin hiekkalaatikolla ja varmaan joku vaihtooppilas jostain sieltä päin käveli ohi, sellainen vasta täysiikäinen. Selkä oli kyyryssä kun vanhuksella, päällä liian isot löysät tyylittömät vaatteet. Silmät olivat niin pinnalla ja pienet että näytti sokealta sopulilta. Laiha kun mikä, liian isot faekut ja peppu muotoa "ei ole". Samaa olen törmännyt aiemmin. Tottakai niitä tosi kauniitakin on, mytta taas tätä yleistystä

Vierailija
35/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, ap, mitä niille brassinaisille tapahtuu kun muuttavat tänne Suomen perukoille? Kun he alkavat syödä näitä ihania suomalaisia perunaruokia, kilotolkulla leipää ja pastaa, mausteina suomalaisittain suola ja mustapippuri? Heistä tulee ylipainoisia tasapaksuja makkaroita. Oikeasti, latinomaissa syödään enemmän kasviksia, hedelmiä ja tulisia mausteita, vähemmän viljatuotteita, maitotuotteita ja perunaa, joten heidän aineenvaihduntansa toimii aivan eri tasolla kuin suomalaisen keskivertonaisen. Yhdistettynä siihen, että ison osan vuodesta lämpötilat on jotain aivan muuta kuin täällä, joten ihonalainen rasvakerroskin on aivan muuta, tosiaan puhumattakaan siitä että täällä on pakko ison osan vuodesta verhota itsensä villapaitoihin, kalsareihin ja toppavaatteisiin, joissa on vaikea tuntea itsensä seksikkääksi vaikka olisi mitä muotoja ja hyvä iho. Mutta väitän kyllä, ettei ainainen yleistys ja rumaksi haukkuminen myöskään paranna keskivertosuomalaisnaisen itsetuntoa niin, että kehtaisi edes ajatella olevansa kaunis ja seksikäs.

Vierailija
36/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä Ap, kaiken lisäksi, lihotin itseni. Tein siis Ninja Sarasalot. Olin ennen mallimittainen, hoikka. Lihotin itseni pulleammaksi. Viihdyn näin paremmin. 86

Vierailija
37/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasiliassa on kauniita naisia ja kulttuuri vaati näyttämään hyvältä. Mutta myös miehet huolehtivat siellä itsestään! Ei siellä tullut kertaakaan vastaan kaljamahaisia miehiä, vaan suurin osa oli treenannut kropan kuntoon ja olemus oli huoliteltu. Naisille oltiin hyvin kohteliaita. Miksi meillä ei ole sitten samanlaisia miehiä?

Vierailija
38/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mitä väliä sinulle on jos muut naiset on rumia. Sinullahan on jo oma tiimalasimuijasi. Älä hemmottele sitä piloille suomiruualla, ettei peppuun kerry liikaa rasvaa. Kauneus on katoavaista, aito rakkaus ei!

Vierailija
39/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah ja ne brassimiehet! Tummia, hyvännäköisiä eikä "etureppua". Osaavat tanssia, käyttää lanteitaan ja kuiskia juuri ne oikeat sanat naisen korvaan, hyvännäköisiä, kohteliaita, pitävät naista kuin kukkaa kämmenellään. Ei voi edes verrata suomimieheen.

Mutta mutta. Sinäkin olet saanut kokea sen pelkän raapaisun, etkä ehkä tiedä/ näe pintaa syvemmälle. Ei se pelkkä ulkonäkö riitä parisuhteen perustaksi kuitenkaan. Vuosi seurustelua on aika lyhyt aika. Se brassinainen vanhenee ihan samalla tavalla kuin suominainen. Ja brassimies piereskelee sohvalla kuin se mies siellä Jyväskylän kerrostalokolmiossa.

Vierailija
40/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ottanut itsellesi Brasilialaista naista ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi