Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten huonot muodot ja iho

Vierailija
16.05.2014 |

Hei!

Mistä johtuu ettei suomalaiset naiset panosta ulkonäköönsä ja kuntoonsa? Iho on monella ryppyinen jo nuorena, muotoja ei ole, mutta vatsaa senkin edestä.

Ollessani 3 ovuotta sitten vaihdossa Brasiliassa, olivat naiset erittäin puoleensa vetäviä.

Onko se tämä pohjoinen sijainti maailmassa vai mistä kiikastaa?

t. Suomalaisiin naisiin kyllästynyt

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorempana pukeudun "naisellisesti", niin kaiken maailman vonkaajat roikkuivat perässäni ja normaalit suomimiehet luulivat mua venäläiseksi. :( Siispä muutin tyyliäni harmaavarpusen suuntaan ja nyt eivät enää känniset vonkaajat roiku perässä ja mua ei enää luulla itäblokin naiseksi. :) Jopa aviomieheni luuli minua tavatessamme venäläiseksi, mutta silti hyväksyi mut. Edelleenkin hän sanoo mulle, että minussa varmaankin on kuitenkin "salaa" jotain ulkomaisia geenejä, sillä kuulemma en ole ihan rivisuomalaisen näköinen. :/ Maassa tosiaan on pakko elellä maan tavalla - halusi tai ei.

Vierailija
2/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se ei vaan ole oman tahdon ja halun varassa miten keho toimii ja miltä sen seurauksena näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:20"]Joo mut suomalaiset miehet istuu hokemassa samoja provoja päivästä toiseen mammapalstalla. Että ei ole hääppöinen se tämäkään osa. Mitä se "seurustelu" muuten tarkoittaa sinulle?

[/quote]

Taisi olla minulle tämä?

Seurustelun määritelmä on laaja, ja siitä voisi keskustella vaikka koko päivän. Tässä kuitenkin omat tärkeimpäni:

Ehdoton uskollisuus toista kohtaan, luottamus, uhraituvaisuus, kunnioitus jne. Suhde on kompromisseja ja tiimityötä. Halu olla toiselle kaikki, sen täytyy tulla sydämestä.

Joo, kliseitä, mutta silti niin harvassa... Ainakin suomalaisten modernien arvojen vaalijoiden keskuudessa.

Kumppanin valintaa ennen täytyy tuntea toisen arvomaailma, jos ne eivät kohtaa, kannattaa unohtaa koko juttu.

Toinen suhteiden kompastuskivi on alkoholi, koska se on suurin syrjähyppyjen laukaisija. Ei siis KOSKAAN ole viisasta ottaa joka vklp alkoholia lipittävää kumppania. Petos on vain ajankysymys,(kokemusta on).

Näiden puutteiden ja alkoholismiin taipuvaisuuden vuoksi en ole suomalaista naista itselleni valinnutkaan. En ole kyllä itsekkään kuin puoliksi suomalainen.

AP

Vierailija
5/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli luopua meikkaamisesta ja pukeutua paskaiseen säkkiin plus leikata kalju. Ihan vain siksi, kun ällöän ap:n kaltaisia pojuja. Ei nainen ole olemassa miehiä varten. Suomalaisnainen on fiksu ja uskaltaa olla jopa rumilus. Emme ole miehistä riippuvaisia, ja hyvä niin.

Ei paljon puristele, jos ap ostaa menolipun Brasiliaan. Paluulippua ei tartte hankkia.

Vierailija
6/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:20"]Joo mut suomalaiset miehet istuu hokemassa samoja provoja päivästä toiseen mammapalstalla. Että ei ole hääppöinen se tämäkään osa. Mitä se "seurustelu" muuten tarkoittaa sinulle?

[/quote]

Taisi olla minulle tämä?

Seurustelun määritelmä on laaja, ja siitä voisi keskustella vaikka koko päivän. Tässä kuitenkin omat tärkeimpäni:

Ehdoton uskollisuus toista kohtaan, luottamus, uhraituvaisuus, kunnioitus jne. Suhde on kompromisseja ja tiimityötä. Halu olla toiselle kaikki, sen täytyy tulla sydämestä.

Joo, kliseitä, mutta silti niin harvassa... Ainakin suomalaisten modernien arvojen vaalijoiden keskuudessa.

Kumppanin valintaa ennen täytyy tuntea toisen arvomaailma, jos ne eivät kohtaa, kannattaa unohtaa koko juttu.

Toinen suhteiden kompastuskivi on alkoholi, koska se on suurin syrjähyppyjen laukaisija. Ei siis KOSKAAN ole viisasta ottaa joka vklp alkoholia lipittävää kumppania. Petos on vain ajankysymys,(kokemusta on).

Näiden puutteiden ja alkoholismiin taipuvaisuuden vuoksi en ole suomalaista naista itselleni valinnutkaan. En ole kyllä itsekkään kuin puoliksi suomalainen.

AP

[/quote]

Taidat olla humalassa ja kohta saa brassi turpaansa.

Vierailija
7/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:20"]Joo mut suomalaiset miehet istuu hokemassa samoja provoja päivästä toiseen mammapalstalla. Että ei ole hääppöinen se tämäkään osa. Mitä se "seurustelu" muuten tarkoittaa sinulle?

[/quote]

Taisi olla minulle tämä?

AP

[/quote]

Juu kyllä sitä helposti yksin jää kun kehittelee peräkammarissa teorioita toisten ihmisten alkoholismista ja petollisuudesta. Sinä oot sellanen mutku-mutku -tyyppi, mutta hyvä että saat näiden satojen provojen kautta hetken vakuutella itsellesi virtuaalimaailmassa että sinä oletkin se joka ei kelpuuta naista. Näistä asioista voi muuten käydä juttelemassa, alkaa vaikuttaa krooniselta.

Vierailija
8/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:48"]Ap, sinä kun et kamalasti varmaan lue, niin tiedoksi että "seksikkäissä" maissa ne naiset on yleensä siksi naisellisia ja näyttäviäkin, koska hakevat itselleen elättäjää. :/ Katsos kun niissä maissa tasa-arvo on aika olematon juttu, naisia kohdellaan kuin lihanpaloja ja huoria, vaikka eivät antaisi mitään aihetta siihen...niin kisaavat sitten ulkonäöllä parisuhdemarkkinoilla, koska miehet valitsevat sen perusteella.

[/quote]

Niinpä. Suomalaisten naisten ei onneksi tarvitse alentua moiseen. Tasa-arvo tavallaan vie tarpeen olla superseksikäs, joitain itsetuntovaurioisia tuksutyyppejä lukuunottamatta. Itse olen miestäni paremmin koulutettu ja palkattu. Huonoa kohtelua mieheltä ei tarvitse sietää, koska pärjäisin omillanikin. Ap:n kaltaista sovinistisikaa en kauan katselisi. Mutta onhan niitä paljon maita, joiden naiset paremman elintason saavuttaakseen suostuvat kaltaisesi miehen viihdykkeeksi.

Vierailija
9/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:36"]

[/quote]

Taisi olla minulle tämä?

AP

[/quote]

Juu kyllä sitä helposti yksin jää kun kehittelee peräkammarissa teorioita toisten ihmisten alkoholismista ja petollisuudesta. Sinä oot sellanen mutku-mutku -tyyppi, mutta hyvä että saat näiden satojen provojen kautta hetken vakuutella itsellesi virtuaalimaailmassa että sinä oletkin se joka ei kelpuuta naista. Näistä asioista voi muuten käydä juttelemassa, alkaa vaikuttaa krooniselta.

[/quote]

Puhut kokemuksen syvällä äänellä?

AP

Vierailija
10/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa sotkevan kaikki suomalaiset ääri-ilmiöt samaan syssyyn. Ilmeisesti on tullut parit pakit naisilta, niin viha on alkanut kyteä. Suomessa nyt vaan kuuluu "tapoihin" pukeutua suht käytännöllisesti ja humalahakuinen juominen on yleistä. Itse en ole kuitenkaan koskaan eläissäni juonut humalahakuisesti (ja en juuri muutenkaan) ja elämässäni on ollut vain pari kumppania yhteensä plus oon 100% uskollinen miehelleni. Oikeasti meitä on kuitenkin ns. joka junaan, vaikka keskiverto olisikin tietynlainen. T. Se ketjuun aiemmin kirjoittanut, venäläiseksi luultu suomalainen nainen

Vierailija
11/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on mies joka pitää minusta ja suomalaisista naisista ylipäänsä. Katsoo nyt tyttäriensä kanssa jääkiekkoa eikä provoile naisten palstalla.

Vierailija
12/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:48"]Ap, sinä kun et kamalasti varmaan lue, niin tiedoksi että "seksikkäissä" maissa ne naiset on yleensä siksi naisellisia ja näyttäviäkin, koska hakevat itselleen elättäjää. :/ Katsos kun niissä maissa tasa-arvo on aika olematon juttu, naisia kohdellaan kuin lihanpaloja ja huoria, vaikka eivät antaisi mitään aihetta siihen...niin kisaavat sitten ulkonäöllä parisuhdemarkkinoilla, koska miehet valitsevat sen perusteella.

[/quote]

Niinpä. Suomalaisten naisten ei onneksi tarvitse alentua moiseen. Tasa-arvo tavallaan vie tarpeen olla superseksikäs, joitain itsetuntovaurioisia tuksutyyppejä lukuunottamatta. Itse olen miestäni paremmin koulutettu ja palkattu. Huonoa kohtelua mieheltä ei tarvitse sietää, koska pärjäisin omillanikin. Ap:n kaltaista sovinistisikaa en kauan katselisi. Mutta onhan niitä paljon maita, joiden naiset paremman elintason saavuttaakseen suostuvat kaltaisesi miehen viihdykkeeksi.

[/quote]

Juurikin te käytätte tasa-arvoa hyväksi kaikessa pyhittääksenne tekonne, pettämiset yms. "Koska miehetkin"... Olette alkaneet kilpailla meidän miesten kanssa kaikesta, typeryydestäkin.

Ei, en ole sovinisti. Halveksin vain suomalaisia naisia, heidän arvoja ja huonoa moraalia. Muun maalaisia naisia kunnioitan. Ja parempi puoliskoni tulee Belgiasta, ei Suomesta. Hän ei ole alistuva, vaan olemme samanvertaiset suhteessamme.

AP

Vierailija
13/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:36"]

[/quote]

Taisi olla minulle tämä?

AP

[/quote]

[/quote]

Puhut kokemuksen syvällä äänellä?

AP

[/quote]

Tuossa ei ole mitään järkeä. Ei, ei ole kokemusta katkerana vanhanapoikana olemisesta, eikä satojen provojen tehtailusta. Onko normaalin keskustelun koherentti seuraaminen sinulle tavallisestikin hankalaa?

Vierailija
14/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:48"]Ap, sinä kun et kamalasti varmaan lue, niin tiedoksi että "seksikkäissä" maissa ne naiset on yleensä siksi naisellisia ja näyttäviäkin, koska hakevat itselleen elättäjää. :/ Katsos kun niissä maissa tasa-arvo on aika olematon juttu, naisia kohdellaan kuin lihanpaloja ja huoria, vaikka eivät antaisi mitään aihetta siihen...niin kisaavat sitten ulkonäöllä parisuhdemarkkinoilla, koska miehet valitsevat sen perusteella.

[/quote]

[/quote]

Juurikin te käytätte tasa-arvoa hyväksi kaikessa pyhittääksenne tekonne, pettämiset yms. "Koska miehetkin"... Olette alkaneet kilpailla meidän miesten kanssa kaikesta, typeryydestäkin.

Ei, en ole sovinisti. Halveksin vain suomalaisia naisia, heidän arvoja ja huonoa moraalia. Muun maalaisia naisia kunnioitan. Ja parempi puoliskoni tulee Belgiasta, ei Suomesta. Hän ei ole alistuva, vaan olemme samanvertaiset suhteessamme.

AP

[/quote]

Ai siis kaikkia suomalaisia naisiako halveksit? Ja kaikkia muunmaalaisiako kunnioitat? Hienoista yleistämistä on siis havaittavissa. Mitä mieltä belgialainen puolisosi on siitä, että halveksit kaikkia suomalaisia naisia? Eikö hän pidä sitä hieman erikoisena?

Vierailija
15/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:49"]Ap vaikuttaa sotkevan kaikki suomalaiset ääri-ilmiöt samaan syssyyn. Ilmeisesti on tullut parit pakit naisilta, niin viha on alkanut kyteä. Suomessa nyt vaan kuuluu "tapoihin" pukeutua suht käytännöllisesti ja humalahakuinen juominen on yleistä. Itse en ole kuitenkaan koskaan eläissäni juonut humalahakuisesti (ja en juuri muutenkaan) ja elämässäni on ollut vain pari kumppania yhteensä plus oon 100% uskollinen miehelleni. Oikeasti meitä on kuitenkin ns. joka junaan, vaikka keskiverto olisikin tietynlainen. T. Se ketjuun aiemmin kirjoittanut, venäläiseksi luultu suomalainen nainen

[/quote]

Pakkeja en saanut, vaan annoin, kun silloinen "tyttöystävä" petti minua suoraan silmieni edessä kännissä. Moista näkyä ei aivan heti unohda, enkä toivoisi samaa kokemusta kenellekään... Jyrkkiin mielipiteisiini vaikuttaa myös ystävien samaiset kokemukset suomalaisesta naisrodusta.

Okei. Olet harvinaisuus. Pidä itsekunniasta- ja arvoistasi kiinni.

AP

Vierailija
16/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisikin tullut hyvä suhde, ja todennäköisesti kestäväkin. Joissain kulttuureissa kun vielä arvostetaan uskollisuutta ja selvänä oloa...

AP

Minulle riittää ihan oma kihlattu tällä hetkellä. Ja se että saan käydä työmatkoilla n. 5pv/kk Pietarin ja Dresdenin suunnilla :)

t. AP

Jotain pientä ristiriitaa? Arvostat uskollisuutta mutta työmatkoilla se oma kihlattu meinaa unohtua?? 

Vierailija
17/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 18:48"]Ap, sinä kun et kamalasti varmaan lue, niin tiedoksi että "seksikkäissä" maissa ne naiset on yleensä siksi naisellisia ja näyttäviäkin, koska hakevat itselleen elättäjää. :/ Katsos kun niissä maissa tasa-arvo on aika olematon juttu, naisia kohdellaan kuin lihanpaloja ja huoria, vaikka eivät antaisi mitään aihetta siihen...niin kisaavat sitten ulkonäöllä parisuhdemarkkinoilla, koska miehet valitsevat sen perusteella.

[/quote]

[/quote]

AP

[/quote]

:D Ei sulla mitään puolisoa ole, kirjoitat liian tunnistettavasti höpöjuttujasi tänne. Tiedätkös mitä tekevät miehet jotka ovat tällä hetkellä tasaveroisessa suhteessa? Vinkki: Eivät ole av:lla valittamassa suomalaisista naisista. Uhh, taidankin mennä kutittelemaan omaani, ihan vain siitä hyvästä että se on normaaliälyinen eikä mikään sovinistitrolli internetin ihmeellisestä maailmasta.

Vierailija
18/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on parhaimmat naiset.

Vierailija
19/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 20:49"]Ap vaikuttaa sotkevan kaikki suomalaiset ääri-ilmiöt samaan syssyyn. Ilmeisesti on tullut parit pakit naisilta, niin viha on alkanut kyteä. Suomessa nyt vaan kuuluu "tapoihin" pukeutua suht käytännöllisesti ja humalahakuinen juominen on yleistä. Itse en ole kuitenkaan koskaan eläissäni juonut humalahakuisesti (ja en juuri muutenkaan) ja elämässäni on ollut vain pari kumppania yhteensä plus oon 100% uskollinen miehelleni. Oikeasti meitä on kuitenkin ns. joka junaan, vaikka keskiverto olisikin tietynlainen. T. Se ketjuun aiemmin kirjoittanut, venäläiseksi luultu suomalainen nainen

[/quote]

Pakkeja en saanut, vaan annoin, kun silloinen "tyttöystävä" petti minua suoraan silmieni edessä kännissä. Moista näkyä ei aivan heti unohda, enkä toivoisi samaa kokemusta kenellekään... Jyrkkiin mielipiteisiini vaikuttaa myös ystävien samaiset kokemukset suomalaisesta naisrodusta.

Okei. Olet harvinaisuus. Pidä itsekunniasta- ja arvoistasi kiinni.

AP

[/quote]

Kaikki suomalaiset miehet ovat tällaisen päättelyn perusteella myös alkoholisteja pettäjiä, lisäksi kokemukseni mukaan myös raiskaajia.

Onneksi en kuitenkaan ole yhtä helvetin tyhmä kuin sinä. :D

Vierailija
20/95 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 21:06"]Muuten olisikin tullut hyvä suhde, ja todennäköisesti kestäväkin. Joissain kulttuureissa kun vielä arvostetaan uskollisuutta ja selvänä oloa...

AP

Minulle riittää ihan oma kihlattu tällä hetkellä. Ja se että saan käydä työmatkoilla n. 5pv/kk Pietarin ja Dresdenin suunnilla :)

t. AP

Jotain pientä ristiriitaa? Arvostat uskollisuutta mutta työmatkoilla se oma kihlattu meinaa unohtua?? 

[/quote]

Ei unohdu, kihlasormus symboloi minulle tärkeintä asiaa mitä voi olla.

En tuossa kommentissa anna kyllä ymmärtää mitään omasta uskottomuudestani. Työmatkani ovat yleensä hektisiä myyntineuvotteluita, eikä vapaa-aikaa liiemmin ole. En vaadi naiseltani mitään mihin en itse pystyisi.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi