Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesboutuvatko naiset kun he vanhenevat?

Vierailija
16.05.2014 |

Vai mikä tämä hiton muotivillitys on että monet ns. taiteilijanaiset hommaavat itselleen naispuolisen kumppanin, eivätkö he enää miestä  saa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että 40+ ikäisen naisen on hankala löytää fiksua oman ikäistä miesseuraa...

Vierailija
2/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on tehty. Mikä sen mukavampaa kuun vanheta toisen naisen kanssa. Oikeasti ajattelen näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kaikki 50+ naiset ovat lesboja. Näin asiat ovat olleet jo Aatamin ja Eevan ajoista asti. 

Vierailija
4/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, vanhainkodissa, kun ukot kuolee, niin päästään viimein todella toteuttamaan itseämme.

Vierailija
5/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:45"]joo, vanhainkodissa, kun ukot kuolee, niin päästään viimein todella toteuttamaan itseämme.

[/quote]

jee! Yritetään nyt teeskennellä heteroa vielä muutama vuosikymmen :)

Vierailija
6/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhetessaan mies oppii nauramaan naisille ja jollakin tavalla pettyy myös koko hypetykseen. Nainenkin osaa puolestaan vähän ymmärtää miestä.

-Mies 29v-

Vierailija
7/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä oppii hyväksymaaän kaikki puolet itsessään , kun tulee ikää lisää. Nuorena helposti yrittää olla sitä , mikä on helpointa. Aika moni meistä on bi-seksuaali ja voi rakastua kumpaankin sukupuoleen.

Vierailija
8/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaavat miten vaikeaa on löytää sielukasta ja kokonaisvaltaisesti fiksua miestä. Naisissa edellämainittuja ominaisuuksia nyt vaan on enemmän. T. sielukkaan miehen itse löytänyt

Vierailija
9/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin pettynyt miehiin etten enää rupea mihinkään virityksiin. Jossain vaiheessa mietin että jos minussa vähänkään olisi bi-henkisyyttä, siirtyisin varmaankin naisiin. Vaan kun ei ole, joten yksin on oltava.

Vierailija
10/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että moni lesbo huomaa asian oikeasti vähän myöhemmin. Vaikka miehet eivät niin kiinnostaisikaan, niin ajaudutaan heterosuhteeseen, koska kaikenlainen haluttomuus, yhteensopimattomuus ja muut parisuhteen epämukavuudet mielletään "normaalina". Lisäksi biologia ajaa lasten vuoksi miehen luo. Lasten ollessa hieman vanhempia, ryhdytään ajattelemaan asioita hieman toisin.

Vierailija
11/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:27"]

Minä olen niin pettynyt miehiin etten enää rupea mihinkään virityksiin. Jossain vaiheessa mietin että jos minussa vähänkään olisi bi-henkisyyttä, siirtyisin varmaankin naisiin. Vaan kun ei ole, joten yksin on oltava.

[/quote]

Sanopa muuta, kunpa olisi bi ja tuntuisi hyvältä nainen kumppanina. Huokaus, perushetero minäkin.

Vierailija
12/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että moni lesbo huomaa asian oikeasti vähän myöhemmin. Vaikka miehet eivät niin kiinnostaisikaan, niin ajaudutaan heterosuhteeseen, koska kaikenlainen haluttomuus, yhteensopimattomuus ja muut parisuhteen epämukavuudet mielletään "normaalina". Lisäksi biologia ajaa lasten vuoksi miehen luo. Lasten ollessa hieman vanhempia, ryhdytään ajattelemaan asioita hieman toisin.

Vierailija
13/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeäisitkö näitä kaikkia taiteilijanaisia, kun itse keksi muuta kun sen yhden näyttelijän. Mistä tiedät, että näillä naisilla ei ole ollut naissuhteita jo aiemmin elämässään.

Vierailija
14/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin naurattaa tää ajatus että joku olisi lesbo koska "ei saa miestä". Ikään kuin aina kaikessa olisi kyse miehistä. Newsflash: lesboja ei kiinnosta miehet.

Vierailija
15/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa jos suomessa olisi sellaisia vain naisille kommuuneja, siis ihan heteromeiningillä, jossa voisi asua ilman miehiä. Tai kokonaisia kaupunkeja vain naisille. Muuttaisin heti.

Vierailija
16/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotivillitys se tuntuu olevan. Olen jo 60+ enkä ole muuttunut lesboksi enkä varmasti muutukaan. Ei voisi kuvitella muhinoivani naisen kanssa. Pelkkä ajatuskin puistattaa.

Alapeukkua tulee, mutta sanon jo varmuuden vuoksi, että jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi eli valitkoon kumppaninsa niin kuin parhaaksi katsoo. Yllä oleva koskee vain minua itseäni.

Vierailija
17/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 17:45"]

Muotivillitys se tuntuu olevan. Olen jo 60+ enkä ole muuttunut lesboksi enkä varmasti muutukaan. Ei voisi kuvitella muhinoivani naisen kanssa. Pelkkä ajatuskin puistattaa.

Alapeukkua tulee, mutta sanon jo varmuuden vuoksi, että jokainen tulkoon uskollaan autuaaksi eli valitkoon kumppaninsa niin kuin parhaaksi katsoo. Yllä oleva koskee vain minua itseäni.

[/quote]

Heh, koska sinä et ole jotain, ei kukaan muukaan voi olla vaan kyse on muotivillityksestä? 

Vierailija
18/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni mukahetero nainen on kaapissa itseltäänkin. Taiteilijat vain ovat paremmin kosketuksissa omien tunteidensa kanssa. Ehkä Sinunkin vaimosi on lesbo, mutta ei vain ole tajunnut sitä....vielä.

Vierailija
19/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:25"]

Täytyy sanoa, että 40+ ikäisen naisen on hankala löytää fiksua oman ikäistä miesseuraa...

[/quote]

Jostain syystä kaiken ikäisenä itseään pidetään jotenkin fiksuna, ok-näköisenä ja mukavana. Harva tätä kuitenkin on. Varsinkin ikääntyessä sekä miesten että naisten ulkonäkö alkaa pettää ja samalla luonnekin muuttuu vittumaisemmaksi (ties mistä tämäkin johtuu, mutta enemmän tapaa naama viturallaan olevia viisikymppisiä kuin kaksikymppisiä). Että ei niillä 40+ miehilläkään mitkään herkkuapajat oman ikäisissään naisissa ole.

Tässä 29-vuotiaan naisen mielipide, joka jo pelkää ikääntymistä, kun katsoo niitä 40+ ikäisiä ikäloppuja, joista ehkä itsekin joudun tulevaisuudessa kumppanin etsimään.

Vierailija
20/23 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap sinun äitisi +40 vuotiaana lesbo? Tai mummosi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä