Toimeentulotuki hylätty
Saan kuulemma kuukauden lopussa heidän arvion mukaan 595e yleistukea ja sain kuukauden alussa vain 160 euroa yleistukea.
Mistä ne repii tuon?
Nyt on vuokra ja sähkölasku maksamatta tämän takia eli saan häädön.
Kommentit (31)
Miten asumistuki? Hae alkuun maksuaikaa vuokralle ja muille laskuille, ja sen jälkeen uusi hakemus.
Tee oikaisupyyntö. Selvität kaikki viestillä, meille oli kanssa ilmestynyt jotain ihmeellistä ylijäämää, selitin ettei sellaista ole kun tulot ovat aina yhtä pienet joka kuukausi. Korjasivat päätöksen.
Onhan siinä päätöksessä laskelma. Jos se ei pidä paikkaansa niin tee valitus siitä.
Sitten maksat laskut kuun lopussa kun saat yleistuen.
Vierailija kirjoitti:
Et sä häätöä saa yhden kk takia.
Varsinkaan kun otat yhteyttä vuokranantajaan ja muihin laskuttajiin ja kerrot tilanteen, pyydät maksuaikaa. Ap lienee joko saamassa yleistukea toisen erän. Tai se on jo maksettu suoraan vuokranantajalle?
Ota selvää.
Ja muista kiittää lapsia käpälöivää sote-Willeä tästä sählingistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saa asumistukea?
Saan asumistukea mutta se ei kata koko vuokraa.
Omavastuuosuus eli 100e mik on ennen maksettu toimeentulotuesta automaattisesti j suoraan vuokraantajall on nyt maksamatta koska hylätty toimeentulotuki päätös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omavastuuosuus eli 100e mik on ennen maksettu toimeentulotuesta automaattisesti j suoraan vuokraantajall on nyt maksamatta koska hylätty toimeentulotuki päätös
No maksat siitä 160 eurosta sen satasen, onko vaikeaa tajuta. Miten kukaan kehtaa kitistä kun maksaa itse asumisesta vain satasen?
Kärsi laiska paska KÄRSI!!!!!!!!!!!!! Hahahjahahjajajajajajjaajhahahhahahah
1- Yhteys vuokranantajaan ja kerro tilanne. Pahoittele.
2. Oikaisupyyntö. Asia: Hakijan tulot laskettu virheellisesti.
3. Tartu toimeen, asiat selviävät kyllä. Pää pystyyn nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No maksat siitä 160 eurosta sen satasen, onko vaikeaa tajuta. Miten kukaan kehtaa kitistä kun maksaa itse asumisesta vain satasen?
Minun pitää myös syödä.
Vierailija kirjoitti:
Karma moikkaa kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä häätöä saa yhden kk takia.
Varsinkaan kun otat yhteyttä vuokranantajaan ja muihin laskuttajiin ja kerrot tilanteen, pyydät maksuaikaa. Ap lienee joko saamassa yleistukea toisen erän. Tai se on jo maksettu suoraan vuokranantajalle?
Ota selvää.
Ja muista kiittää lapsia käpälöivää sote-Willeä tästä sählingistä.
Et sitten malttanut pysyä asialinjalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt Suomen suvessa kärsisi? Ainoastaan työssäkäyvät kärsii kun meigä istuu kalassa ja nostaa kankkua päästäen raikuvan pierun. Siinä on kalaa kahdeksi päiväksi ja ei tarvi vuokrakämpää, kun on teltta. Säästyy tosi isot sossun rahat talvea varte. Kjäh kjäh kkjäh!
Minä voitin sinut. Puhelin ladataan ostoskeskuksella tai kirjastossa ja show must go oonänä oon. Oonänä oon on oon. Kippis ja kulaus!
t. Kela Alonzo, Kela Ronaldo Jekertiti moi moi
Siinähän se on samassa lomakkeessa asumistuki. Avaa omakela siitä vaihtoehdot, yleistuki plus asumistuki ja lopeta se valehtelu
Tää tyyppi on siis saanut edelliseen tukee niitä tukia mitä nyt ylipäänsä on nostellut plus yhdeltä päivältä yleistukea 160 euroa. Tässä kuussa se saa yleistukea koko kuukauden ajalta plus vielä asumistuen. Ja kehtaa vielä kitistä
Nythän esim Kuhmosta saa eurolla asunnon . Vastikkeen sitten vaan maksaa, joka siellä ei ole mitään.
Hyvä. Pääset hakemaan motivaatiota töihin kadulta.