Kuinka monella täällä on salasuhde?
Kommentit (8)
Ei enää. Erosin. Avioliiton aikana oli monta, mutta se touhu on tosi kuluttavaa ja hajottavaa.
Jos panee vaimoaan, pettääkö silloin tyttöystäväänsä. Jos pettää niin silloin minulla on salasuhde vaimooni.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 12:09"]Hep. Välillä omatunto kolkuttaa. Ei voi mitään. Olen naimisissa ja muutoin on kaikki hyvin, mutta meillä ei ole seksielämää.
Samoin on sivusuhteeni tilanne. Seksi meitä vetää puoleensa.
[/quote]
Apllä ihan samanlainen tilanne.
Mulla oli, tai on mutta ihan hiipunut jo minun puoleltani, tuo toinen jaksaa pommittaa vielä.
Sekoitin pääni, siis ihastuin hulluna jota kesti ehkä 1,5kk, aloin heräilemään ja kyllästymään. Petin myös fyysisesti. Toisin avioliittokin vetelee ja veteli jo silloin viimeisiään ja olin ilmoittanut miehelle erohaluista. Nyt haaveilen vaan yksinasumisesta :)
Välillä on omatunto kolkuttanut, välillä oma toiminta jopa ällöttänyt, välillä ei tunnu yhtään miltään.
On vain yksi pitkä JULKINEN suhde, vuosikymmenet kestänyt avioliitto sen ensimmäisen seksikumppanini kanssa! En todellakaan kaipaa muita, omaani haluan, ja hän minua. Puhdas avioliitto! Kaikkein parhain ja pitkässä juoksussa tyydyttävin suhde! Muita ei kaipaa, kun oman suhteen hoitaa hyvin ja molemmat ovat sitoutuneet suhteen hoitamiseen uskollisina!
Kokemuksesta sanon, että seksi voi todellakin muuttua paremmaksi ajan myötä pitkässä suhteessa, koska kaikki haluttomuudet, jaksamiset, sairaudet, pitkätkin erossaolemiset (työ) ja rutinoitumiset käsitellään yhdessä ja selvitään eteenpäin. Kokonaisvaltaista hyvinvointia ilman omantunnon taakkaa tai petoksen tuomaa kyvyttömyyttä kohdata aidosti oma puoliso! Voimavara, josta ammentaa arkeen. Puolisoita LUJASTI YHDISTÄVÄ asia on ehdoton uskollisuus, josta kumpikin on itse tehnyt lujan päätöksen ja sen kertonut puolisolleen. Ei siis toisen vaatimista, vaan oma päätös olla uskollinen ja kertoa se toiselle aika ajoin. Sama myös halukkuuden kanssa: ei toiselta vaatimista, vaan oma päätös hoitaa oma osuus hyvin. Silloin saattaa kuulla piolison sanovan, että olisipa kaikkien miesten vaimot niinkuin sinä, niin vieraat ei kyllä kiinnostaisi!
Salasuhde on syntistä touhua. Ei tietenkään ole. Kukaan kunniallinen nainen ei suostu moiseen.
Hep. Välillä omatunto kolkuttaa. Ei voi mitään. Olen naimisissa ja muutoin on kaikki hyvin, mutta meillä ei ole seksielämää.
Samoin on sivusuhteeni tilanne. Seksi meitä vetää puoleensa.