Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estrogeenidominanssi

Vierailija
16.05.2014 |

Hei!

Onko jollakin kokemusta estrogeenidominanssista? Millaisia oireita, miten diagnosoitiin ja miten on hoidettu?

Netistä löytyy verraten vähän tietoa tästä, varsinkaan suomeksi.

Kaikesta tiedosta olisin kiitollinen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:21"]

Joo, olen minakin yrittanyt ruokavaliolla..mutta vaa'an numerot ei tipu, energia nolla, PMS kamala, tiputtelee ennen menkkoja ja menkkojen jalkeen, ovulaation aikana kamala hormoonimyrakka..minka merkkista progesteroni rasvaa kaytat?oon kovasti googlannut aiheesta nyt..siis lahtiko painokin tippumaan pelkastaan rasvan aloittamisesta?

[/quote]

Iherbistakin saa progesteroni rasvoja, jos haluaa helposti tilata.

Kaikilla estrogeenidominanssi ei johdu sitten progesteronin puutteesta, eli kannattaa tarkkailla oloaan tarkasti sitä käyttäessä.

Vierailija
22/29 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan, olen lukenut monenlaisista vaikutuksista siita, ja itsekin kaytin yli 6kk homeopaattisia laakkeita ammattilaisen opastuksella, oli jonkinlaista hyotya, mutta viimeisesta aineesta sain kamalan reaktion, joten en nyt uskalla vahaan aikaan niita kokeilla.Sepia on yleinen homeopaattinen remedy hormooneita tasapainoittamaan, minut se sai rauhalliseksi kuin viilipytty, mutta eipa ollut energiaakaan eika muuhun em asioihin vaikuttanut.. paitsi ehka nukuin paremmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä nimistä tuo Iherbin voide on?

Vierailija
24/29 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipa hei- samanlaisia oireita taallakin! Olen tilannut jenkeista DIM Plus tabletteja ja pitaisi saapua ensi viikolla.Kayttajien mukaan toimii hyvin tasaamaan hormoneja..

Vierailija
25/29 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas kun tässä ketjussa oli jo valaisevaa tietoa. Kirja heti tilaukseen ja tutkimaan lisää. Kiitos!

Vierailija
26/29 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin virtsasta ja syljestä hormonitesti ja tuloksena juurikin estrogeenidominanssi. E1 ja E2 korkealla, progesteronia vain vähän. Tuo oireluettelo passaa kuin nenä päähän mulle.

Vierailija
27/29 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tehtiin virtsasta ja syljestä testi. Samoin kuin edellisellä, E1 ja E2 korkealla, progesteronia vähän -> estrogeenidominanssi. Iherbistä tilasin progesteronivoidetta.

Vierailija
28/29 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau miten hyvä ketju. Tästä löytää harmillisen vähän tietoa suomeksi.

Vierailija
29/29 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä te noita testejä saatte? Ei mun lääkäri osannut antaa ku lähetteen E2 verikokeeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi