Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavalla ei ole mitään koruja ikinä.

Vierailija
20.12.2020 |

Ei korvakoruja, ei kaulaketjua, ei mitään. Ei töissä, ei vapaalla. Vihkisormukset vain. Mun mielestä vähän outo.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, ettei sulla ole ton suurempaa mietittävää .. 👏👏👏

Kaikki ei tykkää/jaksa/voi käyttää koruja, eikä siinä ole mitään outoa.

Vierailija
22/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan muista laittaa vapaa-ajalla koruja. Joskus juhliin ehkä muistan laittaa jonkun kaulakorun.

Töissä ne on epäkäytännöllisiä ja turvallisuus- ja pöpöriski (olen vammaispuolella töissä).

Korvareikiä ei ole koskaan tullut otettua, joten niitäkään en käytä.

Tykkään kyllä kauniista koruista, mutta ei vain ole tilaisuuksia missä niitä käyttää.

Mulla on ollut reiät korvissa 10 vuotiaasta enkä siltikään ole käyttänyt korviksia aikuisiässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä turhaan koreilemaan, jos ei ole elämässä mitenkään näkyvässä osassa?

Tää oli kyllä niin sitä supisuomalaista ankeutta ja koruttomuutta (eikä nyt todellakaan (pelkästään) kirjaimellisesti), että ihan pahalta tuntui lukea. :(

Vierailija
24/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleendä vain yksi hopeinen kaulakoru. Sekin piilossa.

Vierailija
25/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajallani puuhailen hevosten kanssa, niin ei hirveästi huvita ottaa riskiä korvalehden repeämisestä kun koru sattuu jäämään kiinni. Nähty on. En jaksa joka päivä olla räpeltämässä korviksia pois ja takaisin paikoilleen. Kaulakoruista en pidä, ahdistavat ja sormuksia en ole koskaan käyttänyt, kihloissa en ole. Urheilukello mulla on aina, sen parina jotkut pienet sirot rannekorut näyttäisi lähinnä oudolta.

Johonkin juhliin tai isompiin iltatilaisuuksiin voin laittaa korut, mutta arkena mielestäni aivan turhaa.

Vierailija
26/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ap outo, kun kiinnittää huomiota tollaiseen asiaan.

Nimimerkillä "täysin koruton nainen"

ps: Riisuin sormuksetkin pois, kun alkoi tää käsien peseminen kymmenen keraa päivässä.

Vierailija
27/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käytä mitään koruja, en edes vihkisormusta. Korviksistakin luovuin jo parikymmentä vuotta sitten. En yksikertaisesti tykkää käyttää koruja.

Vierailija
28/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää mistään koruista paitsi korvissa on pienet napit. Kaikki kaulaketjut, sormukset ja rannerenkaat häiritsee ja tuntuu että on jotain ylimääräistä päällä mikä pitäis heti riisua. 

Vierailija
29/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei vaan sovi korut. Tuttusi ehkä näyttää rumemmalta korujen kanssa, esim. korvakorut korostaa isoja ja rumia korvia, kaulaketju paksua niskaa/kaulaa jne.

Ei isot korvat tai paksu kaula ole sinänsä "hyvä syy" olla käyttämättä koruja ollenkaan. Pitää vain valita oikeanlaiset korut.

Esim. paksukaulaisen ei kannata valita lyhyttä kaulaketjua tai -korua (varsinkaan paksua, mutta ei mielellään ohuttakaan), joka todellakin korostaa sitä kaulaa. Mutta esim. pitkä, näyttävä kaulakoru ei vie huomiota kaulaan ollenkaan, ennemminkin päinvastoin. Ja jos korvikset ovat riittävän kauniit ja huomiota herättävät, niin monikaan ei kiinnitä huomiota itse korviin. :)

Vierailija
30/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes niitä vihkisormuksia. Olen kyllä outo! 😄

Sormus aiheuttaa sormiväliin kutinaa ja rakkuloita. Ihan kultasormus on. Kaikki härpäkkeet ranteissa haittaa töitä ja vaan rikkoutuisivat. Korvikset tuntuu ikävälle nukkuessa ja en jaksa veivata niitä aamuin illoin paikalleen ja pois. Kaulakoru olisi muuten kiva ja harmiton, mutta mulla takertuu niskahiukset siihen aina!

Vierailija
31/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä edes sormuksia. Miksi pitäisi käyttää koruja?

Vierailija
32/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti on nätti ilman korujakin.

Vierailija
33/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kännykkä, kuulokkeet ja älykello mistä huolehtia, et pysyy mukana. Muita tinkeleitä ja tankeleita en tarvitse, Ei ole aikaa räpeltää niiden kanssa. Äly vehkeet ovat tulleet korujen tilalle.