Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavalla ei ole mitään koruja ikinä.

Vierailija
20.12.2020 |

Ei korvakoruja, ei kaulaketjua, ei mitään. Ei töissä, ei vapaalla. Vihkisormukset vain. Mun mielestä vähän outo.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tarpeeksi nätti muutenkin.

Vierailija
2/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kuulu tyyliini, mutta panostan laadukkaisiin vaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on vain vihkisormus. En oikeastaan välitä koruista. Lisäksi minulla on korujen suhteen melko kallis maku ja järjetöntä tuhlata koruihin isoja summia.

Vierailija
4/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi outo? Mä otin muutama vuosi sitten lävistyskorut pois korvista, enkä oo hankkinut tilalle mitään koruja, jotka pitäis reiät auki. Vihkisormusta ei ole, vaikka olen naimisissa. Mulla on kyllä yksi kaulakoru, jota pidän aika usein, mutta useammin mut kyllä näkee ilman koruja. Mikä siinä on outoa?

Vierailija
5/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa että tuomitset muita korujen käyttämättömyyden mukaan

Vierailija
6/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mullakaan ole. En mielestäni ole outo ollenkaan.

7/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole kuin korvikset joskus, ei edes sormuksia.

Vierailija
8/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käytä koruja kuin harvoin. Olen aina ollut elintarvikealalla, joten töissä ei voi kuitenkaan käyttää mitään.

Vierailija
9/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole edes vihkisormusta. Rakastan kauniita koruja ja minulla niitä onkin jonkin verran. Haluaisin kyllä käyttää mutta ilmeisesti minulla on jotain yliherkkyyttä kun ne vaan tuntuu pahalle ja ahdistaa, ihan sama millaiset ovat.

Jännä että olet kiinnittänyt asiaan huomiota, omasta mielestä suurin osa ihmisistä ei käytä koruja tai jos niin tyyliin pelkkä sormus tai korvikset.

Vierailija
10/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhjä tuo ap.

Vierailija
11/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä turhaan koreilemaan, jos ei ole elämässä mitenkään näkyvässä osassa?

Vierailija
12/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei vaan sovi korut. Tuttusi ehkä näyttää rumemmalta korujen kanssa, esim. korvakorut korostaa isoja ja rumia korvia, kaulaketju paksua niskaa/kaulaa jne.

Vierailija
13/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ap:lla ongelma.... *huokaus* Kato kaikilla ei ole tarvetta..

Vierailija
14/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
15/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs outoo siinä on jollei käytä koruja? Meillä ei työssä saa olla mitään koruja , ei edes korviksia ta i sormuksia. Siitä on sitten jäänyt tapa  olla ilman .

Vierailija
16/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan muista laittaa vapaa-ajalla koruja. Joskus juhliin ehkä muistan laittaa jonkun kaulakorun.

Töissä ne on epäkäytännöllisiä ja turvallisuus- ja pöpöriski (olen vammaispuolella töissä).

Korvareikiä ei ole koskaan tullut otettua, joten niitäkään en käytä.

Tykkään kyllä kauniista koruista, mutta ei vain ole tilaisuuksia missä niitä käyttää.

Vierailija
17/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytän koruja tai vaikka luomiväriä, heti tullaan sanomaan että olet niin kaunis ilmankin että et tarvitse tuollaisia. Jotenkin tuntuu että oikeasti tarkoitetaan ehkä etteivät ne vain sovi persoonaani arkioloissa, ja yleensä ne tuntuvatkin turhilta. En siis käytä. Jokin juhla-asu kyllä vaatii.

Vierailija
18/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit eivät tarvitse koruja.

Vierailija
19/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä koskaan korvakoruja koska ne on epämukavia muuten olen kyllä ihan naisellinen nainen.

Vierailija
20/33 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes pahemmin kiinnitä huomiota siihen mitä koruja kenelläkin on. Ehkä jos on joku tosi silmiinpistävä/iso/näyttävä koru niin sitten. Mutta ehkä se sit johtuu siitä että oon myöskin "outo" enkä oikeastaan ikinä käytä koruja.