Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

työterveys vai julkinen? Leikkaus

Vierailija
16.05.2014 |

Olen välttynyt kummaltakin aika hyvin, enkä nyt tiedä miten kannattaa toimia.

Sain asiani aika hyvin alkuun työterveyshuollossa, julkiselle lääkärille odotan vielä muutaman vkn päähän aikaa. Kyse on toimenpiteestä joka saattaa vaatia leikkauksen. Kummassa asiaa kannattaa hoitaa? Siellä missä otetaan vakavasti? Tekevätkö nämä yhteistyötä? Miten vältyn päällekkäisyydeltä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa työterveyshuoltosopimuksessa leikkaukset kuuluvat sinne. Tutkiminen usein alkaa työterveyshuollossa ja sitten erikoissairaanhoito ml. leikkaukset tehdään julkisella puolella eli työterveyshuolto tekee lähetteen kuten terveyskeskus tekisi.

Vierailija
2/4 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiitos. Eli otanko nyt jommassa kummassa puheeksi päällekäisyyden vai katsonko alkuun millaiset lääkärit ja kuinka osaavasti alkavat asiaa hoitamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue työterveyshuollon sopimus, onko siellä mitään mainintaa ei-työperäisistä sairauksista. Itse menisin suoraa yksityiselle, säästäisin kaikkien rahoja

Vierailija
4/4 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis niinkun oikeasti varailet aikoja kahdesta paikasta samaa vaivaa varten? Tuo ajan siirtyminen julkipuolella noin pitkän ajan päähän kertoo, että jonoa ja tarvitsijoita on paljon ja sinä härskisti shoppailet terveyspalveluita? Mistä muuten osaat arvioida, "kuinka osaavasti alkavat asiaa hoitamaan"? Oletko läkäri itsekin (et tekstisi perusteella) vai oletko ihan itse guugletellut ja diagnosoinut itsesi. Aika uskomaton teksti, lieneekö provo?