5. päivä tupakoimatta
Tänään tuntuu että saatan kuristaa jonkun. Ei niin väliä kenet mutta ensmäisen joka tulee nillittämään jostain ihan turhasta.
tv. kaupantäti
Kommentit (15)
Pidä pintasi. Kohta alkaa helpottaa.
Olen ollut poltamatta kohta viisikymmentä vuotta, saanko mitalin?
Vierailija kirjoitti:
Sädekehän nyt ainakin .
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tässä ketjussa? Haluatko kunnia maininnan..
Vierailija kirjoitti:
Päivää kaunotar. Tupakoimatta 23.11 lähtien..vieläkin tekee mielitehdä rais kausmurha..toki vuosia sätkä suussa oli 40v...ja viimeiset vuodet meni 3 askia päivässä. Kyllä se siitä hiljalleen hellittää..mässytä purkkaa ja vältä tilnateita joissa kaivoit askin esille.
Tsemppiä, kyllä se siitä
mies52v
En käytä mitään korvikkeita, tiedän että viikossa se kaikista pahin menee ohi. Olen polttanut onneksi suhteellisen vähän...ainakin sinuun verrattuna.
Täytyy vaan yrittää täyttää päivät tekemisellä niin ettei joutohetkiä juuri jää.
Tsemppiä meille molemmille =)
Itse yritin vuosia lopettaa tupakoinnin purukumin hyi 🤢. Onnistuin lopulta lopettamaan tupakoinnin, kun vähensin määrää viikottain. Lopulta poltin 1tupakan per päivä. Kun jatkoin tätä 2vkoa niin jätin sen ainoankin polttamatta... Yhtään ei ole tehnyt sen jälkeen mieli. Älkää ikinä aloittako polttamaan, pilaatte terveytenne! Aloitin itse polttamaan 14-vuotiaana ja aloitus oli niin klassista kuin voi olla. Edes mennyt äitini poltti koko ikänsä, joten äidin jalanjälkiä pitkin seuraamalla.. Nyt olen ollut polttamatta 2-vuotta ja olen kiitollinen siitä, että pystyin lopettamaan kokonaan!
Pidän sinulle peukkuja 👍 ja muista, että kohta helpottaa 😀. Saat maku ja hajuaistin takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, vaan oikein kirjoitettuja yhdyssanoja!
T: eri
tupakoinnin lopettaminen on helppoa. Mutta vaikeaa on tehdä se pitävä päätös ettei polta, ei ruinaa, ei osta. OLen tehnyt sen monen monta kertaa. Lakot on kestäneet vuoden tai kaksi. Sitten taas aloittanut koska uusi työ, elämänmuutos tms ja onhan se MYÖS mukavaa touhua. Ruokasavut ON suuri nautinto. Nyt taas toista vuotta oltu täysin ilman nikotiinia. Eiköhän tää nyt kestä. Kun terveys ei kestä. Korvikkeet ei mua auttanu, no nikolaastari saitraalassa oli tehokas - ei tullut sitä tunnetta että lähdettävä on (joillei ole niin vaikka autolla yöllä hakemaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivää kaunotar. Tupakoimatta 23.11 lähtien..vieläkin tekee mielitehdä rais kausmurha..toki vuosia sätkä suussa oli 40v...ja viimeiset vuodet meni 3 askia päivässä. Kyllä se siitä hiljalleen hellittää..mässytä purkkaa ja vältä tilnateita joissa kaivoit askin esille.
Tsemppiä, kyllä se siitä
mies52v
En käytä mitään korvikkeita, tiedän että viikossa se kaikista pahin menee ohi. Olen polttanut onneksi suhteellisen vähän...ainakin sinuun verrattuna.
Täytyy vaan yrittää täyttää päivät tekemisellä niin ettei joutohetkiä juuri jää.
Tsemppiä meille molemmille =)
👍😢
mies52v
Savuton kirjoitti:
Itse yritin vuosia lopettaa tupakoinnin purukumin hyi 🤢. Onnistuin lopulta lopettamaan tupakoinnin, kun vähensin määrää viikottain. Lopulta poltin 1tupakan per päivä. Kun jatkoin tätä 2vkoa niin jätin sen ainoankin polttamatta... Yhtään ei ole tehnyt sen jälkeen mieli. Älkää ikinä aloittako polttamaan, pilaatte terveytenne! Aloitin itse polttamaan 14-vuotiaana ja aloitus oli niin klassista kuin voi olla. Edes mennyt äitini poltti koko ikänsä, joten äidin jalanjälkiä pitkin seuraamalla.. Nyt olen ollut polttamatta 2-vuotta ja olen kiitollinen siitä, että pystyin lopettamaan kokonaan!
Pidän sinulle peukkuja 👍 ja muista, että kohta helpottaa 😀. Saat maku ja hajuaistin takaisin!
Tämä varmaan paras tapa, harvalle tulee mieleen.
Savuton kirjoitti:
Onko tuo sitten niin hyvä..massaa tulee..tee ja kahvi muuten maistuu pahemmalta kuin tupakoidessa.
Miltäköhän nainen haisee🤨🙄
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat troolikalastajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat troolikalastajalta.
Enemmän olen onkija tyyppiä.
Savuton kirjoitti:
Outoa mutta mulla on maku- ja hajuaisti molemmat erittäin hyviä tupakoinnistani huolimatta. Hajuaistia en edes halua paremmaksi. Ja varmaan itse tuoksun paremmalta tupakoimattomana =)
Kyllä tämä tästä.
ap.
Tsemppiä, kyllä se siitä
mies52v