Missä näette näitä lihavia miehiä??
Mä en käsitä! Mä näen vain laihoja, tuntuu muuten vain ettei miehet nykyään edes syö mitään.
Naiset taas, minä mukaan lukien olemme aika pulleita. En vieläkään ymmärrä miksi.
Kommentit (25)
Mm. töissä kaikki 30-65-vuotiaat miehet on jäätäviä pallomahoja. Ei muuta kuin buffaan taas ruokiksella, illalla vähän olutta.
Terveyden ja hyvinvoinninlaitos tietää ja osaa kertoa jotain lihavuudesas ja ylipainosta Suomessa. Sen kertoman mukaan on ihme, elle Ap lainkaan törmäisi lihavin miehiin. - Olen itse näiä kuivanmaan oravia oleva mies ja mielestäni siinä on eroa onko "vain" ylipainoinen vai selvästi "jo" lihava.
Suomalaisista 2–6-vuotiaista tytöistä 17 prosenttia ja pojista 27 prosenttia on vähintään ylipainoisia. Lihavia on samanikäisistä tytöistä 4 ja pojista 8 prosenttia.
Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava. (https://thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleis…)
Kyllä niitä tulee vastaan aikalailla muualla paitsi kuntosalilla. Uimahallissa noin 95% miehistä on pallomahaisia. Kaupassa noin 1/2 on yleensä silmiin nähden normaalipainon yläpuolella. Naisten kohdalla aikalailla sama tilanne.
Kaikkialla, koska ne on. Itse olen hoikka. Minulla on varmaankin sellainen läskitutka.
Olen pieni ja siro ranskatar ja valitettavasti lähes kaikki muut ihmiset suomessa on jättiläisiä minuun verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Olen pieni ja siro ranskatar ja valitettavasti lähes kaikki muut ihmiset suomessa on jättiläisiä minuun verrattuna.
Onneksi kirjoitat ainakin täydellistä suomea niin et erotu niin pahasti.
Esim. meillä töissä on arvioni mukaan 3 laihaa, 4 tavallista ja 6 selvästi pallomahaista miestä. Naisissa on 1 lihava, 3 vähän pullukkaa ja 2 hoikkaa.
Kaikkialla. Kadulla, kaupassa, kesäisin terassilla. Töissä neljä meidän viidestä miehestä on kuin käveleviä plussapalloja, se viides sentään on hoikka ja urheilullinen. Tänään, kun bussi pysähtyi pysäkille kuntosalin eteen, näin ikkunan läpi useita pallomahoja jumpalla.
Ei ne missään piileksi, ap. Et vain itse jostain syystä huomaa niitä.
Omassa rapussani tunnen ulkonäöltä neljä miestä, näistä 3 lihavia. Bmi 35+ todennäköisesti.
Kaupassa, kadulla, töissä, julkisissa kulkuvälineissä
Nuorissa on miehissäkin paljon lihavia.
Mutta lihavat nuoret miehet / pojat ovat usein hieman sellaisia, että ovat lähinnä kotona pelaamassa yms. Eli heitä ei niinkään näe tuolla kaduilla. Kaupassakin käyvät usein vasta iltamyöhään.
Mun vieressä nukkuu öisin yksi lihava mies.
En tiedä.
Sanotaan näin: kun oma BMI ylitti ylipainon rajan, naiset pitivät minua yhä "hoikkana".
Normaalipainoisena olen kuulemma "todella hoikka", jopa siinä määrin että naiset ihmettelevät syönkö mitään (ja tokihan syön koska liikun aktiivisesti ja teen lihasharjoitteita 3 x viikossa).
Ap on ilmeisesti mies, joka näkee peilissään raamikkaan ja urheilullisen uroksen, mutta naiset näkevät hänet 30-kiloa ylipainoisena pallomahana.
Tuossa yleinen kuva Helsingistä mielenosoituksesta katsokaapa montako lihavaa naista/miestä näette?
https://hs.mediadelivery.fi/img/658/3b1f33266ff94d0cb44a9563db5db166.jp…
Voisi olla ylipainovero. Kaikki yli 10kg ylipainoiset maksaisi veroa. Varmaan moni miettisi painoaan enemmän.
Käyttäjä37185 kirjoitti:
Ap on ilmeisesti mies, joka näkee peilissään raamikkaan ja urheilullisen uroksen, mutta naiset näkevät hänet 30-kiloa ylipainoisena pallomahana.
Tää
Vierailija kirjoitti:
Tuossa yleinen kuva Helsingistä mielenosoituksesta katsokaapa montako lihavaa naista/miestä näette?
https://hs.mediadelivery.fi/img/658/3b1f33266ff94d0cb44a9563db5db166.jp…
Tämä on älykkään ihmisen postaus. Paljonko Mensan nettitestistä? (Kysyn tosissani vaikka voi vaikuttaa vittuilulta)
Vastaus?? Kun aina täällä vingutaan miesten lihavuudesta? En ymmärrä mistå puhutaan??