Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä näette näitä lihavia miehiä??

Vierailija
20.12.2020 |

Mä en käsitä! Mä näen vain laihoja, tuntuu muuten vain ettei miehet nykyään edes syö mitään.

Naiset taas, minä mukaan lukien olemme aika pulleita. En vieläkään ymmärrä miksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten pyylevillä naisilla on usein numeroa liian pienet kapeakärkiset ja kapeakorkoiset kengät?

Vierailija
22/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa yleinen kuva Helsingistä mielenosoituksesta katsokaapa montako lihavaa naista/miestä näette?

https://hs.mediadelivery.fi/img/658/3b1f33266ff94d0cb44a9563db5db166.jp…

Tämä on älykkään ihmisen postaus. Paljonko Mensan nettitestistä? (Kysyn tosissani vaikka voi vaikuttaa vittuilulta)

En syö Mensan maksamakkaraa kiitos. Et osaa laskea lihavien naisten prosentuaalista osuutta kuvan henkilöistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla ulkona ja kaupoissa näkee enempi pulleita naisia joilla läskit kertyy joka paikkaan kehossa, miehillä se kertyy usein mahaan ja ovat muualta kehosta normaalin näköisiä

Vierailija
24/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava mies, ei tee edes tiukkaa todeta tosiaa. Perimä on helposti lihovaa tyyppiä ja liikuntaa tulee ruuhkavuosissa harrastettua aika vähän. Kaikki rasva kerääntyy keskivartaloon omena-tyyppisesti. Jos haluaisin pysyä normaalipainossa niin se vaatisi täysipäiväistä treenaamista tai sitten pitäisi käytännössä paastota useampi päivä viikossa. Tai syödä päivittäin pupuruokaa.

Se mitä en ymmärrä on se, että vaikka naisista lähes yhtä moni on tilastollisesti lihava, niin miten heillä on varaa ylenkatsoa minua ja painoani. Olen naisille romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä näkymätön. Ilmeisesti miehistä on niin paljon ylitarjontaa tai viihdeteollisuus hämärtänyt naisten todellisuuden, että normaalipainon ylärajalla olevat ja jopa lihavat naiset voivat sivuuttaa minut ihan kokonaan. Akateeminen koulutus ja muuten hyvät puitteet elämälle löytyy kyllä.

Vierailija
25/25 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä tulee vastaan aikalailla muualla paitsi kuntosalilla. Uimahallissa noin 95% miehistä on pallomahaisia. Kaupassa noin 1/2 on yleensä silmiin nähden normaalipainon yläpuolella. Naisten kohdalla aikalailla sama tilanne. 

Surullinen tosiasia lienee tässäkin se, miten tai kuinka polarisaatio vain vuosi-vuodelta jatkaa kasvuaan. Eli Suomeksi toiset ovat moninkertaisesti paremmassa fyyisessä kunnossa, joka on toki paljon muuakin olla vain hoikka mutta voidaan kärjisää sanomalla, että hoikempia kuin aiempina vuosikymmeninä ollee olivat.

Ja vastaavasti osa paljon tukevammassa / ylipainoisemmassa kunnossa kuin aeimpien vuosikymmenten vastaava edustajat. Itse olen ollut eniten ihmeissäni miten yhä nuoremmat lapset ja nuoret tuntuvat "turvonneen"... 

Toki omassakin lapsuudessa /varhais -nuoruudessa oli -yksinkertaistaen.  lihavia ja reilusti ylipainosia lapsia nuoria. - En tiedä vaikuttaako oman asuinalueeni muutos, mutta vaikuttaa, että heitä (ylipainosia niuoria) näkee aiempaan verratuna paljon enemmän   

Yliopisto-opiskelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän