Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden mielestä naiset ovat lihonneet liikaa 2010->

Kukapaenäämahtuisi501:iin.
20.12.2020 |

Jotenkin tuntuu epäterveet elintavat ja siitä johtuva liikalihavuus on nostettu tirhan helpolla "Meetooksi".

80,90,00-luvuilla katukuvan naisilla oli vielä naisellinen vartalo.
Sama oli tuon ajan julkkiksillakin Kata Kärkkäisestä, Madonnaan, Britney Spearsiin ja Christina Aquileraan verrattuna.

Nyt kadulla kävellessä ja televisiota katsoessa verkkokalvoille iskeytyy liian ahtaisiin farkkuihin ahtautuneita, painoindeksin yläpäänkin ohittaneita naisia. Farkkujen tiukalla vyötäröllä koitetaan punoa vatsakumpu piiloon.
En nyt ala esimerkkejä liikalihavista artisteista ja julkkiksista heittämään, mutta kaikkihan heitä nykyään näkevät.

Nyt varmasti menee monilla naisilla tunteisiin, joten verratkaa 80,90,00- miehiäkin. Mielestäni eivät ole niin rajusti muuttuneet, osin kuntosalivillityksenkin vuoksi.

Mistä moinen muutos?
Kuntosaliharrastus on nykyään mainstreamia, mutta silti kunnostaan pitää huolen aniharva.

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja ajatuksia asiasta, mutta kyllä miehetkin ovat paljon lihavampia mitä ennen. Tosin nyt on kivoja vaatteita pluskokoisille saatavilla(mikä on hyvä asia) ja halutessaan naiset voi pukeutua tyylikkäästi tai trendikkäästi, vaatetarjonta ei eroa yhtään niin joskus menneinä vuosina. Joskus näkee +koossa kivempia mallistojakin kuin normikokoisille. Tämä on uusinormaali.

Vierailija
2/155 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ihan yhtä lihavia. Tynnyrimahaa, isoa persettä, tissejä. Kaljan ryystäminen näkyy kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat lihonneet todella voimakkaasti täällä Hesassa, miehet taas ovat kamalan laihoja. Miksi näin? Hyvin harvoin näkee ylipainoisia miehiä? Omassa lähipiirissä sama juttu. Miehet ovat hoikkia ja meillä naisilla paino kokoajan heittelee.

Itse ihmettelen kovasti miksi painoni heittelee 3-4kiloa, vatsa turpoaa aivan valtavaksi, samoin reidet. Tuntuu että verisuonet paukkuvat. En edes liho!! Turpoan välillä vaan muodottomaksi. Sit palaan takaisin samaan.

Helsinki on naisille epätervellinen ympäristö. Liikaa meteli öisin, stressiä ja kiirettä. Naisten elimistö menee aivan sekaisin.

Rohkenen kirjoittaa että kaikki ei ole aina ruuasta kiinni.

Vierailija
4/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat sukupuolet ovat lihoneet, mutta naisilla se on hyväksyttävämpää kehopositiivisuuden merkeissä.

Vierailija
5/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta kyllä että julkkismiehet eivät ole lihoneet samaa tahtia kuin -naiset.

Vierailija
6/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti. Miehissä on enemmän lihavia kuin naisissa ja koska hoikka nainen ei halua lihavaa miestä, niin nyt useammalle miehelle löytyy vertaisensa nainen.

Vierailija
7/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina että ne jotka vaivaa päätänsä ventovieraiden ihmisten kiloilla ei tosiaan taida tietää millaista on kun on ihan oikeita huolia ja ongelmia elämässä. 

Vierailija
8/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on ihan yhtä lihavia. Tynnyrimahaa, isoa persettä, tissejä. Kaljan ryystäminen näkyy kyllä.

Johtuu ennemminkin siitä että ruokaan on sotkettu kaikenmaailman roskaöljyjä ja lisäaineita.

Vierailija
9/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ap:n nimimerkki kertoo, naisen tulee näyttää hyvältä Levi's 501:ssä.

Vierailija
10/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele positiivisesti. Miehissä on enemmän lihavia kuin naisissa ja koska hoikka nainen ei halua lihavaa miestä, niin nyt useammalle miehelle löytyy vertaisensa nainen.

Olet väärässä. Lihavuus ei ole sama asia kuin ylipaino. Ylipainoisia miehiä on enemmän kuin naisia, mutta lihavien joukossa onkin jo naisenemmistö.

Vierailija
11/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 2010 ja olin 25v ja 72kg

Minä nyt 100kg ja vanha pa ska 36v.

Mietin its emurhaa päivittäin.

Tuo tilanne on täysin korjattavissa, eli unohda synkät ajatukset. 36v on vielä nuori ja painonpudotus kannattaa tehdä juuri NYT kun olet alle 40v. Iho vielä palautuu hyvin ja painokin lähtee helpommin. Minäkin olen 100 kg mutta ikää on yli 50v ja usko pois, kilot ei lähde kuin kirveellä, kiitos muuttuneen hormonitoiminnan. En silti aio elämääni lopettaa sen vuoksi. Tsemppiä!

Vierailija
12/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me miehetkin olemme lihoneet. Äläpäs nyt naisvihaaja syyllistä pelkkiä kauniimpia puoliskoja eli naisia.

Naisilla on isompi rasvaprosentti muutenkin, joten herkemmin tulee painoa.

Mutta siltikään ei ole nokankoputtamista meillä miehillä, yhtä lailla olemme myös lihoneet.

Nykyajan ruokavalio ja vähentyneet fyysiset työt vaikuttaa asiaan.

Vierailija
13/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis joo, onhan se totta että länsimaissa ollaan liian lihavia. Mutta miehiä se ylipaino vaivaa vielä enemmän kuin naisia.

Jos nyt jokainen kuitenkin huolehtisi omasta painostaan ja terveydestään.

Vierailija
14/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tilanne on täysin korjattavissa, eli unohda synkät ajatukset. 36v on vielä nuori ja painonpudotus kannattaa tehdä juuri NYT kun olet alle 40v. Iho vielä palautuu hyvin ja painokin lähtee helpommin. Minäkin olen 100 kg mutta ikää on yli 50v ja usko pois, kilot ei lähde kuin kirveellä, kiitos muuttuneen hormonitoiminnan. En silti aio elämääni lopettaa sen vuoksi. Tsemppiä!

Kyllä ne kilot vaan lähtisivät sinultakin, jos vain malttaisit vähentää syömistä ja (alkoholin) juomista.

Vierailija
15/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan miehissä on vielä enemmän lihavia kuin naisissa.

Vierailija
16/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kilot vaan lähtisivät sinultakin, jos vain malttaisit vähentää syömistä ja (alkoholin) juomista.

Näin se on. Joskus tuppaa naurattamaan tuo läskien itsepetos, että ylikilot johtuisi muka  "hormonitoiminnasta" ja niille ei kerta kaikkiaan mitään voi. 

Vierailija
17/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut suunnilleen samassa painossa teini-iästä 90-luvulta asti. Painoin jo silloin noin 70 kg. Olen kuitenkin nykyajan pulleahkoihin nuoriin naisiin verrattuna paljon naisellisempi muodoiltani. Nykyään näkee paljon naisia, joilla paino on kertynyt mahaan, käsivarsiin, jalkoihin ym, mutta silti rinnat ovat pienet eikä lantio ole paljon vyötäröä leveämpi. Jotain on kyllä muuttunut.

Vierailija
18/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo Levi 501 juttu on?

Vierailija
19/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu pahalta olla suhteessa naisen kanssa, joka on muuten ihana, mutta ihan liikaa ylipainoinen.

Te body positivity -muijat olette sairaita! Sen vaan sanon.

m37

Vierailija
20/155 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa se on kun jotkut eivät voi syödä yhtä paljon kuin toiset lihomatta. Yksikin ystäväni herkuttelee ja painaa 55kg. Itse tällä hetkellä 30kg enemmän ja jatkuvasti jojoilen painon kanssa. Olen nuorempi kuin ystäväni. Enkä edes mätä koko ajan tai juo limpparia, syynä täytyy olla alkoholi ja suklaa muutaman kerran viikossa. Muuten teen itse ruokani tai joskus syön ravintolassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi