Mikä ratkaisuksi - liian vähän seksiä suhteessa
Tuntuu, että minulla ja kumppanilla on ihan erilainen käsitys seksistä ja erilaiset tarpeetkin. Emme asu yhdessä, mutta aina kun nähdään, olisin itse periaatteessa valmis seksiin (paitsi jos minulla on kuukautiset), mutta hänen kohdallaan on todella usein jokin syy, miksi ei: johonkin paikkaan sattuu, on ollut rankka päivä eikä siksi jaksa, tms. Ja hän tarvitsee seksiin aina hirveästi aikaa - minulle kävisi joskus vähän pikaisempikin seksi, mutta hänellä täytyy aina olla ennen seksiä joku yhteinen saunominen, hierontaa ja muuta sellaista, kiireetön pitkä ilta, jne.
Erikoista tässä on se, että hän aina välillä itse ottaa puheeksi sen, että meillä on seksiä vähemmän kuin alkuaikoina, ja että toivoisi sitä olevan enemmän, mutta hän ei sitten kuitenkaan itse ole melkein koskaan halukas seksiin. Kun teen aloitteen, hän useimmin torjuu sen kuin lähtee mukaan, ja hän ei tee itse koskaan spontaania aloitetta, vaan suunnittelee etukäteen ja sopii siitä, että mennään ensin saunaan ja sitten seksiä.
Itse toivoisin spontaanimpaa seksiä ja kaipaisin kyllä sitä, että aina kun tavataan, olisi jokin seksuaalinen jännite mukana. Nyt tuntuu, että nähdään ikäänkuin kavereina, ja sitten välillä etukäteen sovitaan seksistä. Itse sitten olen alkanut fantasioida jostain muista ihmisistä kuvitellen, että heidän kanssaan saisi villimpää menoa.
En enää itse tiedä, mitä tehdä, koska olen tehnyt aloitteita, ollut innokas hänen ehdotuksistaan ja kokeilunhaluinen sen suhteen, mitä hän haluaa kokeilla ja tehdä, ja kun hänelle se läheisyys ja kosketus on tärkeää, olen antanut sitä. Mutta omalta kannaltani tilanne on välitettavasti se, että olen jatkuvasti suhteessa puutteessa, ja tuntuu että olen tavallaan jumissa tai vankilassa, koska suhteen vuoksi en voi myöskään etsiä sellaista ihmistä, joka vastaisi näihin toiveisiini.
Kommentit (13)
Tässä tapauksessa ongelma on miehessä. Tai no on se muissakin tapauksissa.
Onko tämä sinun ensimmäinen suhde?
Vierailija kirjoitti:
Silloinkin, jos aloittaja olisi kertonut olevansa mies joka saa suhteessa liian vähän seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloinkin, jos aloittaja olisi kertonut olevansa mies joka saa suhteessa liian vähän seksiä.
Silloin mies olisi tehnyt liian vähän kototöitä ja huomioinut naista liian vähän.
Varmaan sitten täytyy erota? Ei kovin vaikeaa kun ette asukaan yhdessä. Kumpikaan ei tee mitään väärää eikä kummankaan tarvitse muuttua, mutta ette vain sovi yhteen.
Oman kokemukseni mukaan miehet, joilla on ns. vaatimattomat seksihalut, eivät muutu siihen suuntaan, että haluaisivat enemmän. Päinvastoin. Siksi etsisin jonkun, jonka kanssa halut sopii yhteen. Jos on tarkoitus olla pidempään yhdessä.
Tilastollisesti naiset haluavat miehiä enemmän panna ja miehet haluavat naisia enemmän katsoa kun muut panee.
Ihan normaalia. Itsekin seksittömässä suhteessa nyt kuudetta vuotta.
N23
Ei se siitä ainakaan parane vuosien varrella.
Meillä vähän sama tilanne, mies ei halua yhtä paljon kuin minä. Asutaan yhdessä ja mies ei kuitenkaan keksi tekosyitä miksi ei halua, on ollut suhteen alusta asti tällainen. Kuitenkin kun seksiä on, se on tosi hyvää ja on sitä aika useinkin. Ratkaisuna on ollut avoin puhuminen, ollaan yhdessä hommattu mulle seksileluja ja mies kovasti tykkää katsella kun käytän niitä. Joskus oon ollut tyytymätön, mutta meillä on kaikki niin hyvin ja jaetaan samat arvot, etten todellakaan halua erota. Eikä se määrä, vaan laatu ;) N20
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti naiset haluavat miehiä enemmän panna ja miehet haluavat naisia enemmän katsoa kun muut panee.
Ihan normaalia. Itsekin seksittömässä suhteessa nyt kuudetta vuotta.
N23
Mistä tuollainen tilasto löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Ja olet tuossa suhteessa miksi?
Ehkäpä ap:lla on myös sydän, ei pelkästään genitaaleja. Mielestäni melko hyvä peruste olla suhteessa.
Ja olet tuossa suhteessa miksi?