Aika upea talo myynnissä
http://m.etuovi.com/kohteet/535349?searchId=2&index=280&store=true
Siis joo pitäis aika paljon tehdä pintaremonttia yms.. Outoa että noin paljon makkareita ja kuvauksen mukaan vessoja ja porealtailta löytyy joka nurkasta. Miksi tämä talo kummittelee mielessäni? :D Viimeksi ihastelin tätä kuukausia sitten ja nyt oli taas pakko mennä etuoveen pällistelemään, haluan niin ostaa tuon :)
Kommentit (59)
Minä en ainakaan mistään hinnasta linkkaisi omaa asuntoani tänne. Jokainen asuntohan on haukuttu maan rakoon.
Mutta sijaitsee kamalalla paikalla. Keskellä peltoa ja valtatie menee suht läheltä :/ Muistanko väärin vai onks tää toiminut joskus jonain lasten sijoituspaikkana tms?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 21:01"]Mutta sijaitsee kamalalla paikalla. Keskellä peltoa ja valtatie menee suht läheltä :/ Muistanko väärin vai onks tää toiminut joskus jonain lasten sijoituspaikkana tms?
[/quote]
Ai sen takia noita makkareita ja vessoja on niin monta?
Ei uskoisi että on rakennettu vuonna 1998 luulisi paljon vanhemmaksi
Kamalan kulunut sohvakalusto! Ja huonot kuvat, noista pohjapiirustuksistakaan ei saa mitään selvää.
Hei, mä tien ton talon! Olen katsonut sitä vuosia ajaessani sukulaisiin ohi. Se on sen verran iso ja tuo pieni torni pistää silmään. Matkaa pikatielle max. muutama sata metriä, mutta välissä peltoa, joten näkyy hyvin.
Ei laaksoa, ei kukkulaa. Siinä se ongelma. Iso kasvihuone kyllä mahtuisi.
Oho, hintsusti tarttis maalitelalla rullailla. Varmasti jollekin aivan unelma, mutta itse en löytänyt kuvista yhtään pintaa, jota jaksaisin katsoa nykykuosissaan.
Ihan hieno ulkoapäin, mutta ruma sisältä ja epäilyttävän halpa.
Karmea 90-luvun sisutus. Talo pitäisi siirtää myös tuolta pellolta ihmisten ilmoille, miel kehä 3 sisäpuolelle
Järjettömän kokoinen talo. Lisää kustannuksia ja tavattoman epäkäytännöllinen. Mitä tavallinen perhe tekee yhdeksällä huoneella? No joo, tietenkin yhteen kuntosali, yhteen pelihuone, yhteen bilispöytä, yhteen huoneeseen mahonkinen baarinurkkaus. Ja jokaiseen huoneeseen mauttomat nahkasohvat.
Mitä helvettiä tuolla keittiössä on tapahtunut? Aivan järkyttävät nuo kaapit.
joku tainnut itse olla arkkitehtinä
hyi mitkä pinnat sisällä. "Pientä" pintaremonttia olis tiedossa. Nuo kaapit on kyllä kuin 1970-80 -luvuilta
Niin huonot ja rakeiset kuvat, ilmeisesti tätä ei edes haluta myydä. Ruma ja vanhahtava sisustus. Kuin joku elähtänyt tienvarsimotelli.
Oksennus lentää kun noita sisustuksia kattoo.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 22:02"]
Järjettömän kokoinen talo. Lisää kustannuksia ja tavattoman epäkäytännöllinen. Mitä tavallinen perhe tekee yhdeksällä huoneella? No joo, tietenkin yhteen kuntosali, yhteen pelihuone, yhteen bilispöytä, yhteen huoneeseen mahonkinen baarinurkkaus. Ja jokaiseen huoneeseen mauttomat nahkasohvat.
[/quote]
tiedän että täällä on vähän liiankin usein tapana sanoa että olet vain kateellinen, mutta nyt kyllä kieltämättä oli sellainen kommentti että ei sitä muuten voi tulkita! ai jos perheellä on 9 huonnetta niin tietty se pitää mauttomasti sisustaa mauttomilla nahkasohvilla:D niinkö sä tekisit? muutin juuri pois lapsuuden kodistani, asukkaita 5 ja huoneita 12. eipä ollut koskaan valittamista:D ei ollut mahonkista baaria tai kuntosalia vaan ihan tavallisia huoneita, makkareita, vierashuone, olohuoneita, ruokailuhuone, televisiohuone ja vanhempien työhuoneet.
vai että mauttomia nahkasohvia:DDDD
kyllä mä mielummin lapseni asuttaisin (JOS MAHDOLLISTA) mukavaan omakotitaloon, jossa jokaiselle löytyy niin paljon tilaa kun haluavat, kun tungen ne johonkin kerrostalo kaksion makuuhuoneeseen kaikki.
Tää av:lla kämppänsä kaupustelu on vissiin nyt uusin epätoivoinen myyntiyritystrendi?