Mitä mieltä nimestä Kyllikki?
Toinen vaihtoehto on Mirkku. Mitä mieltä olette?
Kommentit (18)
Ei kuulu minun suosikkeihini, mutta on se oikeastaan ihan kiva nimi :D
Joo. Lempinimi voisi olla Kyrsä. Laita vain, kiva kun lapsesta on tehty jo tuo laulukin.
Kyllikki oli mun ainut ystävä, kun oltiin kesä yhdessä. Se oli mun kissanainen!
Anteeksi, mutta nimi Kyllikki tuo lähinnä mieleen sen jokaisessa kerrostalossa asuvan vanhan mummelin, jonka eläkepäivien ainoa tehtävä on kyylätä muita samassa (ja viereisessä) rapussa asuvia ihmisiä ja lähettää nimettömiä viestejä, jotka käsittelevät väärää paperinlajittelua tai hieman liian kovaa keittiökaapin kolahdusta, joka kuului alakerrasta kolmelta aamuyöllä.
Kuten joku jo sanoi, niin vähän sama kun Jorma...
Toinen mikä tulee mieleen on "Olen kaivannut sinua Kyllikki... sinä miesten lehdessä pyllistit." :D
Nuo kki-nimet on kyllä tulossa taas muotiin, mutta en usko että Kyllikki tulee tuon Nyrkki-Kyllikki-assosiaation vuoksi.
Kyllikki on anoppini nimi. Monia antoisia hetkiä vietetty kesämökilläni, kun olen "kalassa".
Kyllikki on rumin kki-päätteisistä nimistä. Nätimpiä ois Annikki, Talvikki, Päivikki, Lumikki ja Marikki
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:32"]Toinen vaihtoehto on Mirkku. Mitä mieltä olette?
[/quote]
Onhan sukunimeksi nyrkki? Jos niin ehdottomasti Kyllikki.
Ei ole kivoja ollenkaan. Tunnen yhden kyllikin ja hän on yli 90v
Todella suomalainen nimi, koska se esiintyy jo Kalevalassakin, Lemminkäisen vaimo. Muuten ei kuulosta oikein hyvältä, koska sillä on samanlainen ikävä sivumerkitys kuin Jorma-nimelläkin. Nyrkki-kyllikki.
Nyrkki-Kyllikki