Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ajatukset eroon exästä?

Vierailija
20.12.2020 |

Ajattelen ja kaipaan jatkuvasti yhtä miestä. Olimme paljon yhdessä ja läheisiä yli vuoden. Hän loukkasi minua ja hänellä oli niin pahoja ongelmia, että jätin hänet jonkin aikaa sitten enkä halua tavata enää.

Mutta hän on kuitenkin koko ajan mielessä, ikävöin ja huolehdin ja se tuntuu vievän kaiken ilon ja voiman elämästä. Nyt pitäisi riittää moneen muuhunkin. Miten ajatukset saa mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti muualle?

Olen puhunut ystävien kanssa, se auttaa. Joku oikea terapia olisi hyvä, mutta ei nyt mahdollisuuksien rajoissa. Ajattelen miehen huonoja puolia ja ongelmia, tulee se huoli ja paha mieli itselle. Mikä auttaa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy rakkaus ja kaipaus. Ehkä surun hetket. Anna mennä sen omia menojaan pois, kun et tapaa miestä. Aivokemiaa on yhdessä hetkessä vaikea muuttaa, se tasoittuu ajan kanssa. Jos voit keskity muihin asioihin, katso välillä luontoa lenkillä ja pidä huolihetket erikseen. Joitakin auttaa kun kaivaa miehen kaapista huonot asiat esille, joitakin se ei ehkä sitten auta. Ehkä voit kohdata muualla toisentyyppisen ihailunkohteen, joka on terveellä pohjalla, kohtelee muita hyvin.

Vierailija
22/22 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ihan samanlaisia tuntemuksia, kun mulla oli ja on "miks lankesin alkoholistiin?" "miks aina valitsen vääränlaisen ihmisen?"

Ihanaa kun on kannustavia kavereita auttamassa itsesyyttelyyni ja kukaan ei kyseenalaista rakastumistani ja ihastumistani.

#12&14 muun muassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme