Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

21v ei työkokemusta

Vierailija
15.05.2014 |

Mitä mieltä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika outoa, itse olin 16-vuotiaasta saakka kesätöissä ammattiin valmistumiseen. (25v) Tulee vähän laiskottelija mieleen, vai eikö ole ollut rahalle tarvetta?

Vierailija
2/8 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuohon ikään mennessä muistaakseni 1 kk työkokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vakavaa. Itse asiassa ihan normaalia vaikka kaukana kaupungista.

Vierailija
4/8 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. Tosin tunnen erään 26-vuotiaankin joka ei ole päivääkään elämässään tehnyt töitä...

5/8 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole? Opiskelet?

No eihän tuo nyt vakavaa.

Vierailija
6/8 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ensimmäinen työharjoittelupaikka 19-vuotiaana. Olihan se vähän outoa, kun jotkut kaverit olivat tehneet kesätöitä jo monena kesänä ja itselläni ei ollut mitään kokemusta. Nyt lähes 5 vuotta myöhemmin on kokemusta onneksi kertynyt useammasta paikasta ja usealta alalta.

Vierailija
7/8 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes kesätyösetelillä mitään?

Mun pojilla on ollut vaikeaa saada kesätöitä. Mutta, kaupunkilainen, hiljainen poika ei ole haluttua työmarkkinoilla. Toinen sai nyt työllistämistuella yhdistyksestä osa-aikatyötä. Toinen ei mitään, vaikka on fiksu ja ahkera. Mutta kun ei ole suhteita oikeille tahoille. Mansikanpoimintaan sitten kesällä pääsee tuttavalle, yleensä ei kuulemma ota nuoria poikia mutta tekee meidän pojan kohdalla poikkeuksen. 

Vierailija
8/8 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 21:30"]

Eikö edes kesätyösetelillä mitään?

Mun pojilla on ollut vaikeaa saada kesätöitä. Mutta, kaupunkilainen, hiljainen poika ei ole haluttua työmarkkinoilla. Toinen sai nyt työllistämistuella yhdistyksestä osa-aikatyötä. Toinen ei mitään, vaikka on fiksu ja ahkera. Mutta kun ei ole suhteita oikeille tahoille. Mansikanpoimintaan sitten kesällä pääsee tuttavalle, yleensä ei kuulemma ota nuoria poikia mutta tekee meidän pojan kohdalla poikkeuksen. 

[/quote]

Suhteet merkkaa paljon, se on totta. Ehkä pojan kannattaisi hieman rohkaistua ja verkostoitua. Myöhemmin opinnoissa ja ammattiin liittyvissä työtehtävissä liian hiljainen työntekijä ei jää mieleen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi