mistä löytäisi n.25v äitejä?
Olen itse 23v. Käyn perhekerhoissa, muskarissa yms. Kaikki äidit n. 35v ikäisiä. Asumme pk.seudulla alueella, jossa paljon uusia 2000-luvulla rakennettuja omistusasuntoja.
Haluaisin löytää suht oman ikäistäni äitiseuraa. Eikö n. 25v äidit käy perhekerhoissa jne vai missä vika? Vai onko tosiaan kaikkialla äidit "noin vanhoja"... :)
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:07"]Olen itsekin Vantaalta, joskin en ihan Jumbon lähettyviltä, asun itse Myyrmäen suunnilla.
T. 3
[/quote]
Minäkin! T. 5
519 bussilla pääsee muuten kätevästi jumbosta Pohjois-helsinkiin, kuten Malmille.. Onkos siellä asukaspuistoja, täällä päin ei ole.
ap
Kannattaa katsastaa vähän lähialueiden kerhoja yms. Espoossa oon kiertänyt muutaman eri lähiön puistoissa ja kyllä selvästi huomaa että kalliimmilla alueilla äidit on vanhempia. Käyhän se järkeen, olishan sitä itelläkin varaa muuttaa perheasuntoon vähän "paremmalle" alueelle sitten 10-15 vuoden päästä jos siihen asti ois tahkottu rahaa dinkkeinä. Tyytyväinen olen kuitenkin siihen, että saatiin lapsi ilman suurempia ongelmia ja alle kolmikymppisinä.
Kannattaa kuitenkin ennakkoluulottomasti tutustua niihin itseä vanhempiinkin äiteihin, ihan samojen asioiden kanssa ne painii kun nuoremmatkin. Itelle on opiskelujen ja harrastusten kautta löytynyt hyviä ystäviä tosi eri ikäisistä naisista, nuoremmista ja vanhemmista. Se on rikastuttavaa!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 19:07"]Olen itsekin Vantaalta, joskin en ihan Jumbon lähettyviltä, asun itse Myyrmäen suunnilla.
T. 3
[/quote]
Minäkin! T. 5
[/quote]
Onko lapsesi minkä ikäinen? :) t. 3
Mitenhän saisimme toisiime yhteyden.
ap
Mennää kaikki jumboo samaan aikaan siihe leikkipaikkaan missä on ne palikat:D
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 17:34"]Mennää kaikki jumboo samaan aikaan siihe leikkipaikkaan missä on ne palikat:D
[/quote]
T. 13
Täällä 1,5-vuotiaan 25-vuotias äiti :) Helsingistä!
Mistähän mahtas löytää nuorta äitiseuraa kouvolasta? Päivät on niin tylsiä 4kk esikoisen kans kahestaan...
Mun vanhin lapsi on jo 6-v eskari ja itse olen 28. Mun lähes kaikki äitikaverit on kyllä muo vanhempia, monet jopa yli 40 ja mun mielestä heidän kanssa on kiva rupatella :) ihan samoja ongelmia ja perhejuttuja meillä on. Tosin joskus on rupattelu jäänyt lyhyeen kun ikäni on käynyt ilmi muttei koskaan mun puolelta ;) ja yleensä ikäni nähdään positiivisessa valossa.
Olen itsekin Vantaalta, joskin en ihan Jumbon lähettyviltä, asun itse Myyrmäen suunnilla.
T. 3
Mä olen meidän perhekahvilan ja ylipäätänsä puiston junioriäiti. Kaikki muut on 30+ ja minä 24 :D olen ihmetellyt samaa kun sinä, joskin saanut kuitenkin näistä muista hyviä ystäviä.
Pk-seutu on laajahko käsite, mistä kaupungista olet? :) olen itse 23-vuotias äiti (loppuvuodesta 24) ja olen välillä kaipaillut äitikaveria lähistöltä. Lapseni on vasta vauva, joten toistaiseksi hän ei ole niinkään seuraa vailla mutta tämä äiti kyllä kaipailee seuraa vaunulenkeille yms. Kaikki äitikaverini asuvat sen verran eri suunnilla että matkustusta näin autottomana tulee 30-60 minuuttia.
Asumme Vantaalla suht lähellä jumboa :-)
ap
Täällä yksi 26-vuotias äiti. En kyllä oo käyny perhekahviloissa tai kerhoissa, mutta neuvolan perhevalmennusryhmä koostui myös suurimmaksi osaksi 30+ äideistä. Yksi mua nuorempi oli.
2 vastailee muuten viellä olevansa Pohjois helsingistä
2 vastailee muuten viellä olevansa Pohjois helsingistä
On täällä Malmilla montakin leikkipuistoa! Tänne vaan :) T.kolmen lapsen äiti, 23v.