Koska varaisit lennot ja hotellin, jos olisit menossa syyskuussa Lontooseen?
Kommentit (12)
Mahdollisimman pian. Mutta menisin Norwegianilla. Naapuri on just Lontoossa 70€ menopaluu.
Mahdollisimman pian. Mutta menisin Norwegianilla. Naapuri on just Lontoossa 70€ menopaluu.
Mennään Finnairilla, koska alle 5kk vauva tulee mukaan. Mutta että mahd pian silti pitäis varata? Ap
Mahdollisimman pian minäkin varaisin, vaikka Finnairilla menisinkin
Ja tosiaan joko Norwegianilla tai Air Balticillakin näytti olevan edullisia lentoja.
Mikset voi matkustaa vauvan kanssa Norwegianilla ?
[quote author="Vierailija" time="15.05.2014 klo 16:29"]Mikset voi matkustaa vauvan kanssa Norwegianilla ?
[/quote]
Meinaan että huonompi taso ja kenttä kauempana. Ap
Onkos Norwegian enää pystyssä syksyllä? ja juu, meilläkin on kesän lennot Norwegianilla, koko perhellä ja jokaisella hiukan eri aikaan ( siis mies menae lapsen kanssa, minä myöhemmin ja mä palaan + lapsi, mies tulee myöhemmin)
Edellisenä iltan enkä missään tapauksessa lentäisi Norskilla!
Olin pääsiäisenä Lontoossa ja lensin Norwegianilla. Koneet olivat mennen tulle aivan uusia ja lentoemännän mukaan uusimmat koneet tulivat juuri Suomen reitille. Ystävällinen suomenkielinen henkilökunta, nahkapenkit, siistiä, hyvät lentoajat Lontooseen. Ihan oikeasti, en tiedä, mikä olisi Finskillä paremmin... Sinänsä harmi, että en valitse suomalaista, mutta taso ja kukkaro valitsee. Olen matkustanut myös vauvojen kanssa, ja menisin Norskillakin ehdottomasti. Nyt omat lapset ovat jo vähän vanhempia.
PS Joku mietii, onko firma pystyssä enää kesällä.. Hei haloo, parhaiten menestyvä halpalentoyhtiö maailmalla...
11 lisää, että rekisteröityisin Norskille ja seuraisin lippujen hintoja. Kun lennot on saatu edullisesti, voi hakea hotellia.
Olisin varannut jo.
Ja muuten, kun ottaa huomioon kokonaisuuden, Finnair voi aivan hyvin olla paras ja kokonaisedullisin. Esimerkiksi olin itse viime kuussa Lontoossa. Finnairin lennot lähtivät aamulla aikaisin ja palasivat illalla myöhään, jolloin käytännössä sain olla perillä lähes 2 pv pidempään. Lennot kulkivat Heathrowsta, josta on nopea ja halpa yhteys Paddingtoniin, josta on kivenheitto siihen hotelliin jota lähes aina käytän. Ja kun laski lipun hintaan kuuluvat verot ja maksut (muilla yhtiöillä matkatavara ei yleensä sisälly lipun hintaan) mukaan, hinta oli jopa edullinen. Mutta ihmiset arvostaa edullisuutta, jotkut hakee muutaman kympin säästöjä ja on sitä varten valmiita tuntien siirtymisiin lentokentälle ja -kentältä, kuinka vain...